I skal lige hjælpe mig ! ... Nytårsaften !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

morethanperfect

**Ønskebabyen skriver:

hav en fantastisk aften!

Tak <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Sakris

Jeg har tilbudt min kæreste det samme. Er skide ligeglad med nytårs aften. Han har valgt at blive hjemme, fordi vi står over for en flytning et par dage efter nytårs aften. Det havde ikke rørt mig at sidde alene hjemme med vores datter. Og havde måske bare fundet noget børnevenligt et sted ellers.

Jeg ville spørge ham om han virkelig mener det, og hvis han igen bekræfter tage afsted. Jeg synes ikke nytårsaften er en familieaften. Og måske han synes du fortjener en aften fri uden børn? Jeg synes det betød alt at få lidt snor så det hele ikke kører surt i amning og bleskift. 

Anmeld

30. december 2012

morethanperfect

Sakris skriver:

Jeg har tilbudt min kæreste det samme. Er skide ligeglad med nytårs aften. Han har valgt at blive hjemme, fordi vi står over for en flytning et par dage efter nytårs aften. Det havde ikke rørt mig at sidde alene hjemme med vores datter. Og havde måske bare fundet noget børnevenligt et sted ellers.

Jeg ville spørge ham om han virkelig mener det, og hvis han igen bekræfter tage afsted. Jeg synes ikke nytårsaften er en familieaften. Og måske han synes du fortjener en aften fri uden børn? Jeg synes det betød alt at få lidt snor så det hele ikke kører surt i amning og bleskift. 

Præcis .. Og kan mærker jeg har brug for at komme lidt ud .. 

Syns julen har været rigtig hård og stressende i år .. Med 2 små børn 

Ja vi gir hinanden så meget frihed som muligt .. Også så vores forhold ikke blir kedeligt .. Vi gider ikke hænge op og ned af hinanden hver dag .. 

Men ja , jeg tager afsted når vi har spist , og når Oscar er puttet .. Og desuden er min far her , så helt alene ville han ikke blive

Anmeld

30. december 2012

Sakris

morethanperfect skriver:

Præcis .. Og kan mærker jeg har brug for at komme lidt ud .. 

Syns julen har været rigtig hård og stressende i år .. Med 2 små børn 

Ja vi gir hinanden så meget frihed som muligt .. Også så vores forhold ikke blir kedeligt .. Vi gider ikke hænge op og ned af hinanden hver dag .. 

Men ja , jeg tager afsted når vi har spist , og når Oscar er puttet .. Og desuden er min far her , så helt alene ville han ikke blive

Super. Det valg bliver du sgu glad for. Var til den første fest da min datter var 5 uger gammel. Men måtte tage hjem efter 5 timer, da mine bryster var ved at eksplodere haha, de glæder man dog har. 

Du må have en rigtig god aften!

Anmeld

30. december 2012

morethanperfect

Sakris skriver:

Super. Det valg bliver du sgu glad for. Var til den første fest da min datter var 5 uger gammel. Men måtte tage hjem efter 5 timer, da mine bryster var ved at eksplodere haha, de glæder man dog har. 

Du må have en rigtig god aften!

Åhh .. Ja , jeg ammer dog ikke

Tak

Anmeld

30. december 2012

Ryberg

Det kunne have været mig der havde skrevet det

Og de fleste ville sige tag afsted - og det har jeg endda også valgt, for det har du nemlig godt af!! At komme afsted altså More sig lidt, uden mand og børn
For manden skal nok klare det

Men jeg var blevet hjemme, jeg kunne ikke gøre det, fordi hvis og hvis, og de kan jo ikke undvære mig hehe

Følg dit hjerte og din mavefornemmelse

Anmeld

30. december 2012

morethanperfect

KittyGirl skriver:

Det kunne have været mig der havde skrevet det

Og de fleste ville sige tag afsted - og det har jeg endda også valgt, for det har du nemlig godt af!! At komme afsted altså More sig lidt, uden mand og børn
For manden skal nok klare det

Men jeg var blevet hjemme, jeg kunne ikke gøre det, fordi hvis og hvis, og de kan jo ikke undvære mig hehe

Følg dit hjerte og din mavefornemmelse

Jeg glæder mig også rigtig meget ! 

Haha . Jep , det er præcis de samme tanker jeg har haft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.