I skal lige hjælpe mig ! ... Nytårsaften !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

Pikku Myy

morethanperfect skriver:

Hej piger ..

Jeg er lidt på den ..

Min søster holder nytårsaften, for nogle fælles veninder .. Det skal lige siges mig og min søster er ligesom veninder ..

Daniel siger jeg gerne må tage afsted , det ville ikke gøre noget ..
Og Oscar plejer at sove igennem selvom det er nytårsaften , men jeg ved jo ikke om Noel også bare sover ??
Daniel siger jeg ikke skal tænke på det og bare tage afsted hvis jeg gerne vil ! Jeg vil SÅÅÅ gerne afsted , men tænker bare , hvad nu hvis Noel vågner og er helt vildt ulykkelig ....

Hvad skal jeg gøre ??

Min første indskydelse var at sige at du skulle smutte afsted, men så var jeg inde og se hvor gammel din søn er ...

Hvis der havde været en tråd ala: "Min søn er tre måneder gammel, og jeg vil gerne til fest", havde jeg sagt at jeg synes du skal nyde tiden med din søn, og tage til fest næste år. Og er det i grunden ikke det samme? Er det anderledes "bare" fordi det er nytårsaften?

Jeg kan ikke sige hvad du skal gøre, men hvis det var mig, var jeg blevet hjemme. Men igen, jeg fuldammede, så i bund og grund var det slet ikke en mulighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Pige2009

morethanperfect skriver:

Hej piger ..

Jeg er lidt på den ..

Min søster holder nytårsaften, for nogle fælles veninder .. Det skal lige siges mig og min søster er ligesom veninder ..

Og Oscar plejer at sove igennem selvom det er nytårsaften , men jeg ved jo ikke om Noel også bare sover ??
Daniel siger jeg ikke skal tænke på det og bare tage afsted hvis jeg gerne vil ! Jeg vil SÅÅÅ gerne afsted , men tænker bare , hvad nu hvis Noel vågner og er helt vildt ulykkelig ....

Hvad skal jeg gøre ??

Gooooo!

Anmeld

30. december 2012

Laulund87

Pikku Myy skriver:

Min første indskydelse var at sige at du skulle smutte afsted, men så var jeg inde og se hvor gammel din søn er ...

Hvis der havde været en tråd ala: "Min søn er tre måneder gammel, og jeg vil gerne til fest", havde jeg sagt at jeg synes du skal nyde tiden med din søn, og tage til fest næste år. Og er det i grunden ikke det samme? Er det anderledes "bare" fordi det er nytårsaften?

Jeg kan ikke sige hvad du skal gøre, men hvis det var mig, var jeg blevet hjemme. Men igen, jeg fuldammede, så i bund og grund var det slet ikke en mulighed

Enig enig

Anmeld

30. december 2012

BellaCiinea

morethanperfect skriver:

Hej piger ..

Jeg er lidt på den ..

Hvad skal jeg gøre ??

Jeg ville tage af sted =)

Når Daniel siger at du bare skal tage afsted og hygge dig, jamen så gør det da =) Han lyder til at være temmelig afslappet med at sku være hjemme med begge unger

Anmeld

30. december 2012

morethanperfect

Lunae skriver:

Jeg ville blive hjemme, men det er mest fordi jeg synes det er synd hvis kæresten bare skal sidde alene nytårsaften! Samtidig vil jeg også helst være sammen med mine børn

Hvis han er helt afklaret med det, så ville jeg nok tage afsted!

Han er helt afklaret med det , og min far skal også være her . Har besluttet mig for jeg tager afsted når Oscar er puttet

Anmeld

30. december 2012

morethanperfect

Pikku Myy skriver:

Men noel er ligeså glad for sin far som han er for mig .. 

Men har besluttet mig for at tage afsted når Oscar er puttet

Anmeld

30. december 2012

Pikku Myy

morethanperfect skriver:

Men noel er ligeså glad for sin far som han er for mig .. 

Men har besluttet mig for at tage afsted når Oscar er puttet

Jeg forstod dit første indlæg som at det er dig der er den primære omsorgsgiver qua dit "hvad nu hvis Noel vågner og er helt vildt ulykkelig", men hvis far er præcis lige så god, er det måske nemmere at tage afsted.

Hvis det var en far der havde opstillet samme dilemma, kan det godt være jeg ville være mere tilbøjelig til at sige "lad ham da feste", men jeg er ikke sikker på at det ville være mit første råd ...

Hav en god nytårsaften

Anmeld

30. december 2012

**Ønskebabyen

morethanperfect skriver:

Hej piger ..

Jeg er lidt på den ..

Hvad skal jeg gøre ??

Tag afsted! Din kæreste kan vel trøste sin søn ligeså godt som du kan??

Anmeld

30. december 2012

morethanperfect

**Ønskebabyen skriver:

Tag afsted! Din kæreste kan vel trøste sin søn ligeså godt som du kan??

Tager også afsted når Oscar er puttet  

ja det er han nemlig

Anmeld

30. december 2012

**Ønskebabyen

morethanperfect skriver:

Tager også afsted når Oscar er puttet  

ja det er han nemlig

hav en fantastisk aften!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.