I skal lige hjælpe mig ! ... Nytårsaften !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

DitteFisk

Skulle du ikke have lov til at smutte ud og more dig ? Joda Farmand er jo hos ungerne, hvad er problemet Nytårs aften er jo bare en overvurderet festdag - man skal da gøre hvad man har lyst til - det er ikke spor nødvendigt at sidde lårene af familien bare fordi det lige er nytårsaften Det kunne have været hvilken somhelst anden festlig lejlighed.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Lady Marion <3

morethanperfect skriver:

min far er der dog også så han skal ikke sidde alene, og han har selv tilbudt det, desuden skal han også arbejde til klokken fire.

Nårh ok din far skulle være der   Jeg havde stadig ik gjort det (jeg snakker endda ud fra mit barns alder) Havde slet ikke gjort det med så lille en bebs

Anmeld

29. december 2012

Studerendemor

morethanperfect skriver:

Hej piger ..

Jeg er lidt på den ..

Min søster holder nytårsaften, for nogle fælles veninder .. Det skal lige siges mig og min søster er ligesom veninder ..

Daniel siger jeg gerne må tage afsted , det ville ikke gøre noget ..
Og Oscar plejer at sove igennem selvom det er nytårsaften , men jeg ved jo ikke om Noel også bare sover ??
Daniel siger jeg ikke skal tænke på det og bare tage afsted hvis jeg gerne vil ! Jeg vil SÅÅÅ gerne afsted , men tænker bare , hvad nu hvis Noel vågner og er helt vildt ulykkelig ....

Hvad skal jeg gøre ??

Godt nok er jeg gammel, men åbenbart ikke af den gamle skole. Hvis jeg vidste, at det helt ærligt var i orden med min mand, tog jeg afsted. Og havde det været omvendt, ville det også være fint med mig, at være hjemme med børnene, drikke med festlige sugerør og danse til Åh Abe imens min mand var ude. 

Anmeld

29. december 2012

Dinna88

skrivemaskine skriver:

Godt nok er jeg gammel, men åbenbart ikke af den gamle skole. Hvis jeg vidste, at det helt ærligt var i orden med min mand, tog jeg afsted. Og havde det været omvendt, ville det også være fint med mig, at være hjemme med børnene, drikke med festlige sugerør og danse til Åh Abe imens min mand var ude. 

Anmeld

29. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tag afsted. Det lyder til kærsten også syntes det er helt fint! Vh stine

Anmeld

29. december 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hvis din dejlige mand/kæreste er så klar i svaret som at du bare skal tage afsted så er han klar til ansvaret og så skal du lade ham prøve at tage det

ved udmærket godt hvor svært det ville være for mig selv at give slip herhjemme for det har været svært nok at lade farmand, søn og farfar tage ud og handle mens jeg blev hjemme og fik sovet...

Anmeld

29. december 2012

LR85

morethanperfect skriver:

Hej piger ..

Jeg er lidt på den ..

Min søster holder nytårsaften, for nogle fælles veninder .. Det skal lige siges mig og min søster er ligesom veninder ..

Daniel siger jeg gerne må tage afsted , det ville ikke gøre noget ..
Og Oscar plejer at sove igennem selvom det er nytårsaften , men jeg ved jo ikke om Noel også bare sover ??
Daniel siger jeg ikke skal tænke på det og bare tage afsted hvis jeg gerne vil ! Jeg vil SÅÅÅ gerne afsted , men tænker bare , hvad nu hvis Noel vågner og er helt vildt ulykkelig ....

Hvad skal jeg gøre ??

Selvfølgelig: TAG AFSTED

Anmeld

29. december 2012

anna111

Profilbillede for anna111

tag dog afsted din man har jo sagt at han syntes du skal tage af sted og tror da helt ærligt osse på at vis du havde sagt til ham at han bare kunne tage af sted havde han da osse gjort det du kan jo bare have din mobil på dig vis der så sker nohet han ikke mener han selv kan klare kan han jo bare ringe du har osse brug for en pause en gang i mellem  tag af sted hyg dig  når man får en pause en gang i mellem bliver man osse en beder og glader mor i længten

Anmeld

29. december 2012

Stumpen

Carina:-) skriver:

Det er nok fordi vi er sådan nogle gamle tanter at vi tænker sådan 

Jeg ville slet ikke kunne undværemin familie,men måske ville det betyde så meget hvis jeg var ung og sprød.

Jeg er lige blevet 30 og tænker som jer.. Nytårsaften og juleaften holder jeg med min familie og her tænker jeg kæreste og børn - så er alle andre sekundære  men holder gerne juleaften og nytårsaften med dem men familien kommer i første række..

Anmeld

29. december 2012

morethanperfect

Tak for alle svar piger <3

Jeg har besluttet mig for jeg spiser hjemme og tager afsted når Oscar er puttet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.