grinny skriver:
Er jeg den eneste der godt kan se forskel på om man er gift eller bare samlevende?
Jeg ser det lidt som at når man vælger at blive gift og sige ja til hinanden så vælger man også at man vil hjælpe hinanden og støtte hinanden, altså en form for "pagt".
Hvis man "bare" bor sammen er det jo fordi man et eller andet sted ikke helt har overgivet sig fuldstændig til hinanden, altså man prøver det lige af.
- Bare lige for at være sikker på at alle forstår hvad jeg mener er dette altså skrevet meget sort på hvidt, det skal selvfølgelig ikke forståes SÅ bogstaveligt som jeg har beskrevet det 
Næ det synes jeg du har ret i egentlig.
altså jeg tænker da også mit, for hvis jeg kommer på kontanthjælp, er det da ikke sikkert at min kæreste har lyst til at forsørge mig, altså det ved jeg han vil, men det vil han ikke kunne, og hvis dette her pjat bliver vedtaget og jeg er på kh, jamen så er mig og kæresten også nødt til at flytte fra Hinanden. for med to børn og kun min kærestes indkomst, jamen det kan vi slet ikke...
er bare snart så træt af at høre om alt det kontanthjælp, folk tror sgu man er på KH fordi man er doven og ikke gider arbejde... jeg vil sådan ønske jeg kunne få mig et arbejde 
nu har jeg lige taget 2 uddannelser, blev færdig her d. 18 december 2012.
så er jeg uddannet inden for DETAIL med SPECIALE & KONTOR med SPECIALE! og jeg søger og søger og søger....
jeg kan jo ikke tage hen på en virksomhed og ligefrem TRUE dem , så de ansætter mig vel !...
ja kunne skrive en masse om dette. hader folks måde at se ned på KH modtagere på... der er rigtig mange som slet ikke ved hvordan det er at være på det lort.