Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stumpen skriver: Jamen vi skal jo kalde dig H.K.H
Jamen vi skal jo kalde dig H.K.H
Hi hi, ja, det manglede da bare
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Jøwt = Sjovt Altså kender ikke det korrekte stavemåde (hvis der overhovedet er sådan en) Skriver det bare som det udtales
Jøwt = Sjovt Altså kender ikke det korrekte stavemåde (hvis der overhovedet er sådan en) Skriver det bare som det udtales
HAHAHA!!!
wamse skriver: Ha ha tror den der er egnsbestemt Har aldrig hørt udtrykket før
Ha ha tror den der er egnsbestemt Har aldrig hørt udtrykket før
Caroline86 skriver: I kølvandet af en anden debat synes jeg da det er lidt spændende at sætte lidt ekstra fokus på "etnisk oprindelse" Gad vide hvor mange herinde der er indvandrere? Jeg starter: Jeg er 3. generations indvandrer!! Min farmor indvandrede fra Sverige og min mormor fra Finland. husk nu at se den her tråd som det den er - et forsøg på at skabe lidt humor omkring vores samfunds problematiske indvandrer-debatter og skæve syn på forskellige etniske grupper
I kølvandet af en anden debat synes jeg da det er lidt spændende at sætte lidt ekstra fokus på "etnisk oprindelse"
Gad vide hvor mange herinde der er indvandrere?
Jeg starter:
Jeg er 3. generations indvandrer!!
Min farmor indvandrede fra Sverige og min mormor fra Finland.
husk nu at se den her tråd som det den er - et forsøg på at skabe lidt humor omkring vores samfunds problematiske indvandrer-debatter og skæve syn på forskellige etniske grupper
Haha.. det må jo så gøre mig til halvt 4 generations indvandre, selv om jeg ikke ser mig selv som det. Men mine oldeforældre på min mors side kom hertil fra polen.
Ork, altså.... Min tip oldefar/oldemor kom her til fra Holland.
Det vil altså sige, at min oldefar var hel eller halv hollænder.... Og jeg er så X%del hollænder i 5. led.
mariamiss6 skriver: Ork, altså.... Min tip oldefar/oldemor kom her til fra Holland. Det vil altså sige, at min oldefar var hel eller halv hollænder.... Og jeg er så X%del hollænder i 5. led.
En delvis 3. genrations indvandre.
Min farmor indvandrede fra England.
Resten skulle gerne være dansk af hvad vi ved
Jeg aner ik hvad jeg er ..
Min farmors far var vidst svensker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128