Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I kølvandet af en anden debat synes jeg da det er lidt spændende at sætte lidt ekstra fokus på "etnisk oprindelse"
Gad vide hvor mange herinde der er indvandrere?
Jeg starter:
Jeg er 3. generations indvandrer!!
Min farmor indvandrede fra Sverige og min mormor fra Finland.
husk nu at se den her tråd som det den er - et forsøg på at skabe lidt humor omkring vores samfunds problematiske indvandrer-debatter og skæve syn på forskellige etniske grupper
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wamse skriver: Nææh jeg er sådan ganske indavlet og ærke vestjyde, der siger en hus, altså sætter en foran alt, og bruger i flæng ordet træls
Nææh jeg er sådan ganske indavlet og ærke vestjyde, der siger en hus, altså sætter en foran alt, og bruger i flæng ordet træls
Samme her
Min far er adobteret fra tyskland som 7 årig, og jeg er derfor halv tysker
Den hopper jeg lige med på .. Træls er nu et dejligt ord
trunte24 skriver: Min far er adobteret fra tyskland som 7 årig, og jeg er derfor halv tysker
så du er faktisk 2. generations indvandrer
Caroline86 skriver: I kølvandet af en anden debat synes jeg da det er lidt spændende at sætte lidt ekstra fokus på "etnisk oprindelse" Gad vide hvor mange herinde der er indvandrere? Jeg starter: Jeg er 3. generations indvandrer!! Min farmor indvandrede fra Sverige og min mormor fra Finland. husk nu at se den her tråd som det den er - et forsøg på at skabe lidt humor omkring vores samfunds problematiske indvandrer-debatter og skæve syn på forskellige etniske grupper
min tip tip tip (tip?) oldefar var fra Afrika og sejlede til danmark i en robåd med en masse andre fra afrika
Jeg går ud fra jeg er dansker ved ik andet s. Men som jeg sage som barn er jeg halv morsingboer og halv dansker da min fars side er fra mors og jeg fatted ik hvad de sagha så de kunne jo ik være dansker
Ditte-3 skriver: Jeg går ud fra jeg er dansker ved ik andet s. Men som jeg sage som barn er jeg halv morsingboer og halv dansker da min fars side er fra mors og jeg fatted ik hvad de sagha så de kunne jo ik være dansker
HAHAHA
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128