nattergalen skriver:
Kan sagtens forstå dit udgangs punkt.. men som regel er det ikke noget du kan se på forhånd..
Og tro mig det eneste et downs barn har brug for er et par forældre der elsker ham over alt, på lige fod med et almindeligt barn
Er det ikke? Okay, det er ikke meget jeg har sat mig ind i netop dette, men kan mig ikke se bare noget af graden? Det kan jo være enorm forskel
Jeg kan godt se hvad du mener - og den kærlighed skal der jo være plads til, men det er der jo slet ikke, hvis ens dagligdag og liv slet ikke "tillader" et barn med downs. Jeg har lige snakket med en veninde om det i dag - min kæreste og jeg føler godt at vi kunne være klar til et barn nu. Men det ville snarere være hvis vi fik et nemt barn. Men det kan man jo ikke regne med! Derfor skal vi ikke have et barn nu - vi skal først når vi er rustet til at modtaget barnet, til trods for sygdom. De fandt først ud af, at min niece var syg, da hun blev født og var ved at dø. Og dén ville jeg ikke være klar til at stå med som det er lige nu. Min kæreste ville uden tvivl være den stærkeste her, og jeg tror også, at han ville kunne klare det. Men jeg vil ikke få fjernet et barn, hvis det har muligheden for et godt liv, bare fordi jeg ikke kan klare det.
Nu ved jeg ikke lige hvem der skrev det - men vælger man at gå igang med pb, så tager med det med, som man ved der er risiko for 
Anmeld