LR85 skriver:
Det er da ikke en særlig pæn tråd at oprette når der nu er så mange der er kede a deres forhold.
Hvis det var mig der havde skrevet et såkaldt 'brokke indlæg' ville jeg godt nok være ked af den her tråd. Jeg ville føle mig trampet på, og set ned på og udstillet. Som en skriver 'man ligger som man har redt' Eller 'jeg kan slet ikke forstå de finder sig i det'
nej det kan jeg heller ikke altid, men jeg tænker der måske er en dybere grund til det er svært 'bare a skride'.
Er det ikke okay a folk får vendt deres tanker og frustrationer?
Synes jeg læser MANGE som er glade for den støtte de oplever herinde fra.
Ved ikke helt om jeg læser det forkert, men synes den her tråd træder godt og grundigt på dem som 'ligger som de har redt' og ellers bare synes der er ting der er svære derhjemme.
Det var skam mig der sagde at man ligger som man har redt 
Men når man nu som kvinde i et forhold åbenbart kan lade alt spinne så meget ud af kontrol at hun har en partner der på ingen måde er en deltagende part af familien er det da ikke kun hans skyld?
Mange mænd kastreres nærmest når kvinden bliver mor. Og når han så trækker stikket totalt, så er han doven?
Vi kvinder har en tendens til at klare alt. Især når vi er blåøjede og småforelskede, hvorfor skal det ikke tales om? Man bliver som det man lever og har man en sød kæreste der i x antal år/måneder klarer alt med et smil, hvornår skal han så vide at det er nu han skal op i gear?
Hvorfor er det mere ondt at tale om de kvinder der laver brokkeindlæg over deres mænd/kærester istedet for at tage snakken med ham, end det er ondskabsfuldt at tale om mænd som om de alle er inaktive statuer der bare passivt er en mindre del af en større familie?
Synes slet ikke det er så sort/hvidt som I gør det til.
Anmeld