Hold da ellers op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

Benjamins'mor

Enig.
Synes også der på det sidste har været et overflod af debatter om at man vil smide manden ud for nu har han gjort sådan og sådan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Laulund87

Nu har jeg godt nok svaret i tråden én gang, men føler ikke lige jeg fik det hele med..

JEG skriver ikke om min mand/vores ægteskab, men det betyder ikke at jeg synes det er forkert at andre skriver om deres. Nogle gange synes jeg måske at man kunne have skrevet anonymt hvis det er meget slemt og ikke bare "ihh han smider sit vasketøj alle vegne" for jeg synes det er lidt fejt at udstille sin partner herinde.

Anmeld

16. december 2012

Koen.

Laulund87 skriver:

Nu har jeg godt nok svaret i tråden én gang, men føler ikke lige jeg fik det hele med..

JEG skriver ikke om min mand/vores ægteskab, men det betyder ikke at jeg synes det er forkert at andre skriver om deres. Nogle gange synes jeg måske at man kunne have skrevet anonymt hvis det er meget slemt og ikke bare "ihh han smider sit vasketøj alle vegne" for jeg synes det er lidt fejt at udstille sin partner herinde.

Anmeld

16. december 2012

lycly

Jeg tror bare mange ser det her som et frirum til at komme af med nogle frustrationer. Folk brokker sig jo om alt muligt herinde, og lige omkring sin mand er det måske meget rart at høre meninger fra nogle der er upartiske fordi de ikke kender hverken hende eller hendes mand. Tror ikke vi skal have ondt af mændene, er sikker på de er gode til at bruge hinanden til at brokke sig over os kvinder. Desuden er mænd ikke så komplicerede, så jeg tror ikk engang de tænker så langt

Anmeld

16. december 2012

Hulubulu86

Jeg synes det er helt fint at folk kan få luft og brokke sig over deres mænd (foretrækker dog at de gør det anonymt for mandens skyld), nogen gange har man bare brug for at læsse af, og det er ikke alle der har veninder de kan gøre det til.

Jeg synes det er langt værre med de svar som opretterne af de debatter får, det er altid ''forlad din mand'' ''jeg var aaaaaldrig blevet hos sådan en idiot'' etc etc etc, det gør mig sindssyg. Ja nogle gange burde opretteren nok gå fra manden (i tilfælde af vold, psykisk terror og utroskab etc), men da ikke blot fordi han altid sover med sokker på.

Når man trænger til at brokke sig så gør man det, så remser man ikke ens egne fejl op, og det giver jo ofte et ret anderledes billede af sitiuationen/forholdet når kun den ene fremstilles som skurken

Inden man brokker sig bør man dog tage sig en snak med manden og forsøge at løse problemerne.

Anmeld

16. december 2012

Faith

Laulund87 skriver:

Jeg skriver af princip ikke om min mand herinde, hverken godt eller ondt. Men vil da sige at jeg er heldig og bestemt ikke har noget at brokke mig over

Jeg ville ikke bryde mig om hvis han skrev om vores ægteskab på nettet så det gør jeg heller ikke om ham

Anmeld

16. december 2012

Gittemor09

kesuh skriver:

Pfff

Hvis jeg havde været bruger herinde, samtidig med min eks' graviditet og fødsel og efterfølgende. Så havde jeg ikke haft tid til at passe både barn og hende og sidde på forum

Tankerne kredsede om vigtigere ting end at sidde på et forum og lukke sur mundvand ud over hvor træls tilværelsen var og hvad man måtte stå model til igennem hendes fødselsdepression osv.

Nogle af os mænd er lidt tilbageholdende. 

Husk på i kvinder har også jeres fejl og mangler, men det er ikke os alle mænd, som gider at brokke os over det på et forum.

Så tager vi hellere over til en kammerat for at få luft og komme ud med den dårlige energi der. Nogle af os mænd når da også at få sagt vores mening omkring tingene inden vi går ud af døren og man måske syntes i burde lette rumpen fra sofaen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.