Hold da ellers op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2012

Mettefpigen

Folk er forskellige, og har forskellige problemer... Nogle problemer som du synes er nemme er løse er ikk altid nemt for andre....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

Giraffen

Gittemor09 skriver:

Jeg synes der er mange der klager over deres mænd hele tiden :O

ved godt nogle mænd er svære at få gang i...

men har kvinder ikke også fejler??

hvorfor brokke sig istedet for at tage en snak med manden?? og hvis det stadig ikke fungere, må man jo gå hver til sit...

jo jeg brokker mig også, men det er både mine og hans fejler...

lige nu er jeg dog single bor alene med mine børn, og dem kan jeg også brokke mig over...

men nogle gange tænker jeg bare stakkels mænd...

ja, undskyld.. kan godt være det bare er mig... men nu fik jeg luft  fortsat god weekend

jeg tror man må huske på at det her er en side med primært kvinder - og jeg synes faktisk der er lige så mange er brokker sig over familie/svigerfamilie/veninder osv

og tit blir parforholdet sat på prøve når man får små børn så det gir jo go nok mening at det er det der bliver diskuteret

har aldrig selv lavet et brokkeindlæg over min kæreste, men jeg synes heller ikke det er fair at "se ned" på de, der har behov for luft og andres input 

Anmeld

15. december 2012

Miss Kat

Godt nok er dette her et babyforum, men der er jo også mulighed for debat indenfor familieliv osv., og så synes jeg helt ærligt det er 100% i orden at anvende forummet til diverse brokrelaterede indlæg. Det kan jeg virkelig ikke se noget problem i, og hvis det irriterer folk at læse, kan man da bare lade være...?

Hvis lignende forum eksisterede for mænd, ville de vel heller ikke tøve med at brokke sig over deres kærester/koner, det er da diskriminerende at påstå andet.

Om man selv har lyst til at bruge forummet til at brokke sig eller ej, er vel underordnet, der skal vel for hulen være plads til dem der har? Og så kunne jeg se, der er nogle der brokker sig over, at de ikke kan forstå, at nogle af disse kvinder finder sig i deres mænd utroskab med videre. Hvad nu hvis disse kvinder lige netop har brug for at kunne lufte deres tanker i et forum som dette, for at indse, de har brug for at komme videre? Og den mulighed mener I altså ikke, de skal have?

Jeg synes godt nok, det er at gå i små sko.

Anmeld

15. december 2012

Gittemor09

LR85 skriver:

Det er da ikke en særlig pæn tråd at oprette når der nu er så mange der er kede a deres forhold. 

Hvis det var mig der havde skrevet et såkaldt 'brokke indlæg' ville jeg godt nok være ked af den her tråd. Jeg ville føle mig trampet på, og set ned på og udstillet. Som en skriver 'man ligger som man har redt'  Eller 'jeg kan slet ikke forstå de finder sig i det'

nej det kan jeg heller ikke altid, men jeg tænker der måske er en dybere grund til det er svært 'bare a skride'. 

Er det ikke okay a folk får vendt deres tanker og frustrationer? 

Synes jeg læser MANGE som er glade for den støtte de oplever herinde fra. 

Ved ikke helt om jeg læser det forkert, men synes den her tråd træder godt og grundigt på dem som 'ligger som de har redt' og ellers bare synes der er ting der er svære derhjemme. 

der skal være plads til alles meninger herinde

og det her er jo bare min mening...

som flere skriver er det et frirum...

nogle brokker sig over deres mænd, jeg brokker mig over der bliver brokket så meget

Anmeld

15. december 2012

Gittemor09

Giraffen skriver:

jeg tror man må huske på at det her er en side med primært kvinder - og jeg synes faktisk der er lige så mange er brokker sig over familie/svigerfamilie/veninder osv

og tit blir parforholdet sat på prøve når man får små børn så det gir jo go nok mening at det er det der bliver diskuteret

har aldrig selv lavet et brokkeindlæg over min kæreste, men jeg synes heller ikke det er fair at "se ned" på de, der har behov for luft og andres input 

nu ser jeg heller ikke ned på dem der opretter disse indlæg...

Anmeld

15. december 2012

Gittemor09

Anna111 skriver:

undskyld men jeg bliver lidt iarteret over sådan et indlæg det er lidt at rakke ned på dem der skriver om deres mænd her inde om problemer de bare har brug for at få ud og få nogle gode  råd af de søde damer her inde fra måske er der bare nogle mænd det bare ikke er til at snakke med om problemerne og så har de jo ret til at lufte problemerne vis man er træt af at læse om det må man jo bare lade hver at gå ind på dem og holde det for sig selv så man ikke støder dem der skriver om deres parforhold for at få nogle gode råd og har det svært 

du skal have lov til at blive irriteret... det er ikke noget der kan hidse mig op  

jeg siger bare min mening, og nu er du kommet med din  heldigvis er vi ikke alle ens...

Anmeld

15. december 2012

Gittemor09

Miss Kat skriver:

Godt nok er dette her et babyforum, men der er jo også mulighed for debat indenfor familieliv osv., og så synes jeg helt ærligt det er 100% i orden at anvende forummet til diverse brokrelaterede indlæg. Det kan jeg virkelig ikke se noget problem i, og hvis det irriterer folk at læse, kan man da bare lade være...?

Hvis lignende forum eksisterede for mænd, ville de vel heller ikke tøve med at brokke sig over deres kærester/koner, det er da diskriminerende at påstå andet.

Om man selv har lyst til at bruge forummet til at brokke sig eller ej, er vel underordnet, der skal vel for hulen være plads til dem der har? Og så kunne jeg se, der er nogle der brokker sig over, at de ikke kan forstå, at nogle af disse kvinder finder sig i deres mænd utroskab med videre. Hvad nu hvis disse kvinder lige netop har brug for at kunne lufte deres tanker i et forum som dette, for at indse, de har brug for at komme videre? Og den mulighed mener I altså ikke, de skal have?

Jeg synes godt nok, det er at gå i små sko.

ja folk har lov til at komme ud med deres luft... lige så vel som jeg lige har gjort...  som du selv skriver er det i orden at bruge forrummet til brokkeindlæg...

hvorfor er det så at gå i små sko at jeg brokker mig....  ja, behøver du ikke at svare på  for det er nu ikke noget der kan gå mig på....

Anmeld

15. december 2012

Miss Kat

Gittemor09 skriver:

ja folk har lov til at komme ud med deres luft... lige så vel som jeg lige har gjort...  som du selv skriver er det i orden at bruge forrummet til brokkeindlæg...

hvorfor er det så at gå i små sko at jeg brokker mig....   ja, behøver du ikke at svare på  for det er nu ikke noget der kan gå mig på....

Super fedt at lægge op til debat og så affeje folk på den måde dér..... 

Anmeld

15. december 2012

Giraffen

Gittemor09 skriver:

nu ser jeg heller ikke ned på dem der opretter disse indlæg...

hvis jeg havde skrevet et indlæg om problemer med kæresten og ønske om råd dertil og jeg fik reaktionerne

"hvorfor brokke sig istedet for at tage en snak med manden"

"men nogle gange tænker jeg bare stakkels mænd..."

så ville jeg føle at mit "problem" blev negligeret og bagateliseret til brokkeri 

Anmeld

15. december 2012

Gittemor09

Miss Kat skriver:

Super fedt at lægge op til debat og så affeje folk på den måde dér..... 

synes nu ikke jeg lægger op til debat...

jeg kommer bare med mine meninger...

det dig der skrev at jeg gik i små sko ved at oprette sådan et indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.