Hold da ellers op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2012

Gittemor09

Laulund87 skriver:

Jeg skriver af princip ikke om min mand herinde, hverken godt eller ondt. Men vil da sige at jeg er heldig og bestemt ikke har noget at brokke mig over

Jeg ville ikke bryde mig om hvis han skrev om vores ægteskab på nettet så det gør jeg heller ikke om ham

kan sagtens følge dig i det...

tænk hvis en havde brokket sig, og man skulle se det på nettet... nej, øv det må ikke være sjovt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

Laulund87

Gittemor09 skriver:

kan sagtens følge dig i det...

tænk hvis en havde brokket sig, og man skulle se det på nettet... nej, øv det må ikke være sjovt...

Nej nemlig

Anmeld

15. december 2012

wamse

Jeg har haft brugt det her inde som et frirum til at lufte nogle frustrationer, da jeg var gift. Jeg fik støtte fra nogle dejlige kvinder her inde, som betød meget i den efterfølgende skilsmisse og tiden derefter.

Jeg forstår din pointe, men igen, så er der sikkert ting, som du måske ville brokke dig over, hvor jeg så tænker at det måske ikke ville være noget jeg ville brokke mig over

Nogle gange kan det være nok at man lige lufter ens tanker andetsteds inden man "flyver i flæsket på manden", og vi har måske ikke alle nogen i omgangskredsen, som vi ellers kan vende det med

Anmeld

15. december 2012

Loa

Gittemor09 skriver:

Jeg synes der er mange der klager over deres mænd hele tiden :O

ved godt nogle mænd er svære at få gang i...

men har kvinder ikke også fejler??

hvorfor brokke sig istedet for at tage en snak med manden?? og hvis det stadig ikke fungere, må man jo gå hver til sit...

jo jeg brokker mig også, men det er både mine og hans fejler...

lige nu er jeg dog single bor alene med mine børn, og dem kan jeg også brokke mig over...

men nogle gange tænker jeg bare stakkels mænd...

ja, undskyld.. kan godt være det bare er mig... men nu fik jeg luft  fortsat god weekend

Selvfølgelig skal man have lov at brokke sig og være utilfreds en gang i mellem, men jeg undrer mig nu mere over dem med mænd der er utro, lyver og behandler dem som skidt, hvorfor de bliver sammen med dem....

Anmeld

15. december 2012

Gittemor09

wamse skriver:

Jeg har haft brugt det her inde som et frirum til at lufte nogle frustrationer, da jeg var gift. Jeg fik støtte fra nogle dejlige kvinder her inde, som betød meget i den efterfølgende skilsmisse og tiden derefter.

Jeg forstår din pointe, men igen, så er der sikkert ting, som du måske ville brokke dig over, hvor jeg så tænker at det måske ikke ville være noget jeg ville brokke mig over

Nogle gange kan det være nok at man lige lufter ens tanker andetsteds inden man "flyver i flæsket på manden", og vi har måske ikke alle nogen i omgangskredsen, som vi ellers kan vende det med

selvfølgelig skal der være plads til at få luft og ved også godt at ikke alle har mulighed for at lufte ud til ens omgangskreds...

men synes bare der er rigtig mange indlæg om det...

Anmeld

15. december 2012

Gittemor09

Loa skriver:

Selvfølgelig skal man have lov at brokke sig og være utilfreds en gang i mellem, men jeg undrer mig nu mere over dem med mænd der er utro, lyver og behandler dem som skidt, hvorfor de bliver sammen med dem....

det undrer godt nok også mig...

det havde jeg slet ikke fundet mig i...

Anmeld

15. december 2012

Gardenia

Gittemor09 skriver:

Jeg synes der er mange der klager over deres mænd hele tiden :O

ved godt nogle mænd er svære at få gang i...

men har kvinder ikke også fejler??

hvorfor brokke sig istedet for at tage en snak med manden?? og hvis det stadig ikke fungere, må man jo gå hver til sit...

jo jeg brokker mig også, men det er både mine og hans fejler...

lige nu er jeg dog single bor alene med mine børn, og dem kan jeg også brokke mig over...

men nogle gange tænker jeg bare stakkels mænd...

ja, undskyld.. kan godt være det bare er mig... men nu fik jeg luft  fortsat god weekend

Jeg må indrømme jeg tænker mere lidt ala "du ligger som du har redt"...

Kræver man ingenting, så får man ingenting og så kan man altså ikke rigtigt tillade sig at brokke sig...

Anmeld

15. december 2012

Gittemor09

Gardenia skriver:

Jeg må indrømme jeg tænker mere lidt ala "du ligger som du har redt"...

Kræver man ingenting, så får man ingenting og så kan man altså ikke rigtigt tillade sig at brokke sig...

ja sådan lidt ala.. jeg forventer du gør dit og dat... men siger det ikke til dig, brokker mig kun hvis du ikke gør det??

Anmeld

15. december 2012

LR85

Det er da ikke en særlig pæn tråd at oprette når der nu er så mange der er kede a deres forhold. 

Hvis det var mig der havde skrevet et såkaldt 'brokke indlæg' ville jeg godt nok være ked af den her tråd. Jeg ville føle mig trampet på, og set ned på og udstillet. Som en skriver 'man ligger som man har redt'  Eller 'jeg kan slet ikke forstå de finder sig i det'

nej det kan jeg heller ikke altid, men jeg tænker der måske er en dybere grund til det er svært 'bare a skride'. 

Er det ikke okay a folk får vendt deres tanker og frustrationer? 

Synes jeg læser MANGE som er glade for den støtte de oplever herinde fra. 

Ved ikke helt om jeg læser det forkert, men synes den her tråd træder godt og grundigt på dem som 'ligger som de har redt' og ellers bare synes der er ting der er svære derhjemme. 

Anmeld

15. december 2012

isabellasmor

LR85 skriver:

Det er da ikke en særlig pæn tråd at oprette når der nu er så mange der er kede a deres forhold. 

Hvis det var mig der havde skrevet et såkaldt 'brokke indlæg' ville jeg godt nok være ked af den her tråd. Jeg ville føle mig trampet på, og set ned på og udstillet. Som en skriver 'man ligger som man har redt'  Eller 'jeg kan slet ikke forstå de finder sig i det'

nej det kan jeg heller ikke altid, men jeg tænker der måske er en dybere grund til det er svært 'bare a skride'. 

Er det ikke okay a folk får vendt deres tanker og frustrationer? 

Synes jeg læser MANGE som er glade for den støtte de oplever herinde fra. 

Ved ikke helt om jeg læser det forkert, men synes den her tråd træder godt og grundigt på dem som 'ligger som de har redt' og ellers bare synes der er ting der er svære derhjemme. 

Er helt enig med dig! Synes det her er en rigtig øv tråd , og forstår ikke behovet for at "lufte" sine "frustrationer" om dét herinde... Synes det er en ærgerlig holdning at have "man ligger som man har redt" ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.