Hold da ellers op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.194 visninger
66 svar
0 synes godt om
15. december 2012

Gittemor09

Jeg synes der er mange der klager over deres mænd hele tiden :O

ved godt nogle mænd er svære at få gang i...

men har kvinder ikke også fejler??

hvorfor brokke sig istedet for at tage en snak med manden?? og hvis det stadig ikke fungere, må man jo gå hver til sit...

jo jeg brokker mig også, men det er både mine og hans fejler...

lige nu er jeg dog single bor alene med mine børn, og dem kan jeg også brokke mig over...

men nogle gange tænker jeg bare stakkels mænd...

ja, undskyld.. kan godt være det bare er mig... men nu fik jeg luft  fortsat god weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg er enig, synes ofte man ser herinde at folk brokker sig over mændende. Hvor dælen er mændende henne, som kan brokke sig over os kvinder?

Men for det meste er jeg ret ligeglad. Det her er manges frirum, og folk skal have lov at brokke sig så meget de overhovedet kan!

Anmeld

15. december 2012

Muhmi

Ja jeg forstår det sgu heller ikke, min mand er vidunderlig! Ville ikke bytte ham for nogen anden, for hvem skulle da ellers finde sig i mit pis? Ej jeg har sgu været rigtig heldig at jeg har fundet mig sådan en forstående, sød, kærlig, elskelig, dejlig, lækker, tro, og vidunderlig far til mine børn...!! Tvivler virkelig på jeg kunne finde så dejlig en mand andre steder og jeg er 100% sikker på at skæbnen bragte os sammen!! 

Anmeld

15. december 2012

Gittemor09

rikkeregnbue skriver:

Jeg er enig, synes ofte man ser herinde at folk brokker sig over mændende. Hvor dælen er mændende henne, som kan brokke sig over os kvinder?

Men for det meste er jeg ret ligeglad. Det her er manges frirum, og folk skal have lov at brokke sig så meget de overhovedet kan!

jaaah men ved bare fra min egen side af at hvis jeg skal brokke mig så vil jeg have medhold  det er jo ikke altid man får det herinde... så hellere betro sig til en veninde

Anmeld

15. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Gittemor09 skriver:

jaaah men ved bare fra min egen side af at hvis jeg skal brokke mig så vil jeg have medhold  det er jo ikke altid man får det herinde... så hellere betro sig til en veninde

Haha, ja... Sådan er det jo

Anmeld

15. december 2012

Elgaard73

Gittemor09 skriver:

Jeg synes der er mange der klager over deres mænd hele tiden :O

ved godt nogle mænd er svære at få gang i...

men har kvinder ikke også fejler??

hvorfor brokke sig istedet for at tage en snak med manden?? og hvis det stadig ikke fungere, må man jo gå hver til sit...

jo jeg brokker mig også, men det er både mine og hans fejler...

lige nu er jeg dog single bor alene med mine børn, og dem kan jeg også brokke mig over...

men nogle gange tænker jeg bare stakkels mænd...

ja, undskyld.. kan godt være det bare er mig... men nu fik jeg luft  fortsat god weekend

Nu har jeg godt nok aldrig brokket mig over min mand...Ihvertefald ikke herinde... 

Men jow da, selvfølgelig har vi kvinder da masser af fejl, men man opretter jo sjældent et oplæg, for at brokke sig over sine egne fejl....

Jeg tror at når nogle opretter et oplæg med brok over manden, skal det ofte tages som et "her og nu billede" af forholdet... Altså tingene er lige trælse her og nu og man har lige brug for at komme af med lidt damp og nogle gange få lidt sympati...Jeg tror ikke nødvendigvis at det er fordi at det hele er noget lort 24/7....

Kram

Anmeld

15. december 2012

Gittemor09

Elgaard73 skriver:

Nu har jeg godt nok aldrig brokket mig over min mand...Ihvertefald ikke herinde... 

Men jow da, selvfølgelig har vi kvinder da masser af fejl, men man opretter jo sjældent et oplæg, for at brokke sig over sine egne fejl....

Jeg tror at når nogle opretter et oplæg med brok over manden, skal det ofte tages som et "her og nu billede" af forholdet... Altså tingene er lige trælse her og nu og man har lige brug for at komme af med lidt damp og nogle gange få lidt sympati...Jeg tror ikke nødvendigvis at det er fordi at det hele er noget lort 24/7....

Kram

nej, tror jeg heller ikke det er..

ved godt det er i kampens hede at man lige får skrevet en masse ned

sådan en som jeg selv kunne godt finde på at lave et brokke indlæg om mig selv... hihi...

Anmeld

15. december 2012

Clisolka

rikkeregnbue skriver:

Haha jeg er ret sikker på hvis der var flere mænd herinde, så ville de også brokke sig over kvinderne 

Men jeg giver dig ret - det er et frirum herinde, og så skal man have lov til at brokke sig lige så meget man har lyst til 

Til TS, jeg tror næppe nogle af os er fejlfrie - jeg har da bestemt også mine fejl (og min kæreste), men det er det der gør os til dem vi er 

Anmeld

15. december 2012

Gittemor09

Babymor2010 skriver:

Haha jeg er ret sikker på hvis der var flere mænd herinde, så ville de også brokke sig over kvinderne 

Men jeg giver dig ret - det er et frirum herinde, og så skal man have lov til at brokke sig lige så meget man har lyst til 

Til TS, jeg tror næppe nogle af os er fejlfrie - jeg har da bestemt også mine fejl (og min kæreste), men det er det der gør os til dem vi er 

jeg er helt sikker på at alle har deres fejl  bestemt...

men undrer mig bare engang imellem over at der på en dag nogle gange dukker 4,5,6 brokke indlæg op om mænd... er de virkelig så dovne og ansvarsløse... tror jeg næppe...

Anmeld

15. december 2012

Laulund87

Jeg skriver af princip ikke om min mand herinde, hverken godt eller ondt. Men vil da sige at jeg er heldig og bestemt ikke har noget at brokke mig over

Jeg ville ikke bryde mig om hvis han skrev om vores ægteskab på nettet så det gør jeg heller ikke om ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.