Hold da ellers op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2012

FrkZier

Gittemor09 skriver:

Jeg synes der er mange der klager over deres mænd hele tiden :O

ved godt nogle mænd er svære at få gang i...

men har kvinder ikke også fejler??

hvorfor brokke sig istedet for at tage en snak med manden?? og hvis det stadig ikke fungere, må man jo gå hver til sit...

jo jeg brokker mig også, men det er både mine og hans fejler...

lige nu er jeg dog single bor alene med mine børn, og dem kan jeg også brokke mig over...

men nogle gange tænker jeg bare stakkels mænd...

ja, undskyld.. kan godt være det bare er mig... men nu fik jeg luft  fortsat god weekend

du har ret men tror også at man skal tage mange af de brok indlæg med et gran salt - det er ofte skrevet når man er hidsig, og så virker alting jo  meget værre end det reelt er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

Gittemor09

FrkZier skriver:

du har ret men tror også at man skal tage mange af de brok indlæg med et gran salt - det er ofte skrevet når man er hidsig, og så virker alting jo  meget værre end det reelt er

ja, kan godt være du har ret

engang imellem ville man bare ønske der var flere mænd herinde der brokkede sig over os kvinder... Gg

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

Gittemor09 skriver:

ja, kan godt være du har ret

engang imellem ville man bare ønske der var flere mænd herinde der brokkede sig over os kvinder... Gg

haha de brokker sig med sikkerhed ligeså meget, bare indvendigt

Anmeld

15. december 2012

Mor til Ella

Gittemor09 skriver:

Jeg synes der er mange der klager over deres mænd hele tiden :O

ved godt nogle mænd er svære at få gang i...

men har kvinder ikke også fejler??

hvorfor brokke sig istedet for at tage en snak med manden?? og hvis det stadig ikke fungere, må man jo gå hver til sit...

jo jeg brokker mig også, men det er både mine og hans fejler...

lige nu er jeg dog single bor alene med mine børn, og dem kan jeg også brokke mig over...

men nogle gange tænker jeg bare stakkels mænd...

ja, undskyld.. kan godt være det bare er mig... men nu fik jeg luft  fortsat god weekend

Enig...

Og tænker ofte at det er småting folk brokker sig over, som burde kunne klares med en snak

Anmeld

15. december 2012

Pige2009

Muhmi skriver:

Ja jeg forstår det sgu heller ikke, min mand er vidunderlig! Ville ikke bytte ham for nogen anden, for hvem skulle da ellers finde sig i mit pis? Ej jeg har sgu været rigtig heldig at jeg har fundet mig sådan en forstående, sød, kærlig, elskelig, dejlig, lækker, tro, og vidunderlig far til mine børn...!! Tvivler virkelig på jeg kunne finde så dejlig en mand andre steder og jeg er 100% sikker på at skæbnen bragte os sammen!! 

Hvor er det skønt skrevet

Anmeld

15. december 2012

Gittemor09

FrkZier skriver:

haha de brokker sig med sikkerhed ligeså meget, bare indvendigt

hihi ja det kan da egentlig godt være

Anmeld

15. december 2012

Gittemor09

Mor til Ella skriver:

Enig...

Og tænker ofte at det er småting folk brokker sig over, som burde kunne klares med en snak

hihi ja har altså tit grint over sådan nogle opvaskeproblemer..

hvad skal vi enlige sige.... Gggg 

Anmeld

15. december 2012

anna111

Profilbillede for anna111

undskyld men jeg bliver lidt iarteret over sådan et indlæg det er lidt at rakke ned på dem der skriver om deres mænd her inde om problemer de bare har brug for at få ud og få nogle gode  råd af de søde damer her inde fra måske er der bare nogle mænd det bare ikke er til at snakke med om problemerne og så har de jo ret til at lufte problemerne vis man er træt af at læse om det må man jo bare lade hver at gå ind på dem og holde det for sig selv så man ikke støder dem der skriver om deres parforhold for at få nogle gode råd og har det svært 

Anmeld

15. december 2012

Mettefpigen

LR85 skriver:

Det er da ikke en særlig pæn tråd at oprette når der nu er så mange der er kede a deres forhold. 

Hvis det var mig der havde skrevet et såkaldt 'brokke indlæg' ville jeg godt nok være ked af den her tråd. Jeg ville føle mig trampet på, og set ned på og udstillet. Som en skriver 'man ligger som man har redt'  Eller 'jeg kan slet ikke forstå de finder sig i det'

nej det kan jeg heller ikke altid, men jeg tænker der måske er en dybere grund til det er svært 'bare a skride'. 

Er det ikke okay a folk får vendt deres tanker og frustrationer? 

Synes jeg læser MANGE som er glade for den støtte de oplever herinde fra. 

Ved ikke helt om jeg læser det forkert, men synes den her tråd træder godt og grundigt på dem som 'ligger som de har redt' og ellers bare synes der er ting der er svære derhjemme. 

enig!

Anmeld

15. december 2012

Mettefpigen

Anna111 skriver:

undskyld men jeg bliver lidt iarteret over sådan et indlæg det er lidt at rakke ned på dem der skriver om deres mænd her inde om problemer de bare har brug for at få ud og få nogle gode  råd af de søde damer her inde fra måske er der bare nogle mænd det bare ikke er til at snakke med om problemerne og så har de jo ret til at lufte problemerne vis man er træt af at læse om det må man jo bare lade hver at gå ind på dem og holde det for sig selv så man ikke støder dem der skriver om deres parforhold for at få nogle gode råd og har det svært 

enig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.