Hold da ellers op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2012

Miss Kat

synes nu ikke jeg lægger op til debat...

jeg kommer bare med mine meninger...

det dig der skrev at jeg gik i små sko ved at oprette sådan et indlæg

Det ER da at lægge op til debat, når man opretter et indlæg i et debatforum? At komme med sin mening i et forum, hvor folk kan respondere, hedder lige præcis at debattere. Du kommer med DIN mening, og vi andre kommer med VORES mening = debat. Du sortsnakker.

Nå, det her er tydeligvis spild af tid. Godaften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

Gittemor09

Miss Kat skriver:

Det ER da at lægge op til debat, når man opretter et indlæg i et debatforum? At komme med sin mening i et forum, hvor folk kan respondere, hedder lige præcis at debattere. Du kommer med DIN mening, og vi andre kommer med VORES mening = debat. Du sortsnakker.

Nå, det her er tydeligvis spild af tid. Godaften.

ja, tror vidst også den slutter her...  

godaften til dig også

Anmeld

15. december 2012

Miss Kat

Gittemor09 skriver:

tak for din forsvarelse

for det var nu ikke så ondt ment som nogle mener

Hvorfor har du brug for at folk forsvarer dig? Du har da gjort det meget klart i indtil flere svar i denne tråd, at andres meninger overhovedet ikke rører dig... 

Anmeld

15. december 2012

LBK

Gittemor09 skriver:

Jeg synes der er mange der klager over deres mænd hele tiden :O

ved godt nogle mænd er svære at få gang i...

men har kvinder ikke også fejler??

hvorfor brokke sig istedet for at tage en snak med manden?? og hvis det stadig ikke fungere, må man jo gå hver til sit...

jo jeg brokker mig også, men det er både mine og hans fejler...

lige nu er jeg dog single bor alene med mine børn, og dem kan jeg også brokke mig over...

men nogle gange tænker jeg bare stakkels mænd...

ja, undskyld.. kan godt være det bare er mig... men nu fik jeg luft  fortsat god weekend

Jeg forstår det heller ikke da min mand er vidunderlig på næsten alle områder, og det er yderst sjældent jeg har "brug for" at brokke mig.

Men min holdning er da også de, at hvis lidt brok bag en skærm gør at man får raset lidt af, i stedet for at brænde inde med det og i yderste tilfælde gå fra sin mand, så er det da helt ok. 

Men ja kan man tage en snak med manden så er  det da den perfekte løsning, men helt ok at brokke sig lidt i ny og næ...

GOD JUL

Anmeld

15. december 2012

Fenja09

Jeg synes at de indlæg der er skrevet om mænd herinde ofte er helt "nystartede" småbørnsfamilier, altså førstegangsforældre som har det svært med at vænne sig til alt det nye. Ofte læser jeg, at mødrene har svært ved at "trække" det største læs og mændene træder lidt tilbage.

Hvis det ikke høre til på et babyforum, så ved jeg ikke hvad gør...

Synes det er ret relevante emner og der sidder måske mange ude bag skærmene som står i lignende situationer og kan læse med på gode råd og vejledning.

Folk der opretter tråde, hvor de spørger til hvad de skal gøre mht deres mands/kærestes utroskab kan for nogen virke meget ligetil, men det behøver altså ikke være så sort/hvid. Derfor synes det er super, at nogen vælger at spørge andre til råds og måske lige få vendt tingene een gang til.

Jeg ser ikke ovenstående indlæg som "brok", men som "giv mig lige et tip med på vejen".

Derudover kan man sige, at hvis indlæg omkring mænd og deres fejl er brok, så er det her indlæg vel egentlig ikke bedre?

/Fenja

Anmeld

15. december 2012

MorDk

Fenja09 skriver:

Jeg synes at de indlæg der er skrevet om mænd herinde ofte er helt "nystartede" småbørnsfamilier, altså førstegangsforældre som har det svært med at vænne sig til alt det nye. Ofte læser jeg, at mødrene har svært ved at "trække" det største læs og mændene træder lidt tilbage.

Synes det er ret relevante emner og der sidder måske mange ude bag skærmene som står i lignende situationer og kan læse med på gode råd og vejledning.

Folk der opretter tråde, hvor de spørger til hvad de skal gøre mht deres mands/kærestes utroskab kan for nogen virke meget ligetil, men det behøver altså ikke være så sort/hvid. Derfor synes det er super, at nogen vælger at spørge andre til råds og måske lige få vendt tingene een gang til.

Jeg ser ikke ovenstående indlæg som "brok", men som "giv mig lige et tip med på vejen".

Derudover kan man sige, at hvis indlæg omkring mænd og deres fejl er brok, så er det her indlæg vel egentlig ikke bedre?

/Fenja

Anmeld

15. december 2012

Muhmi

Baagøe skriver:

Hvor er det skønt skrevet

Anmeld

15. december 2012

Giraffen

Gittemor09 skriver:

nu har jeg heller aldrig svaret folk på negative måder hvis de søger om råd... og hvis jeg ikke mener tingene er et "problem" i mine øjne går jeg udenom tråden...

men jeg svarer tit og mange gange på folks indlæg om parforhold, så godt som jeg kan med hvad jeg måske ville gøre i en sådan situation...

ved godt at det ikke er nemt for alle at snakke med modparten i et forhold.... det er heller ikke det jeg vil frem til...

det jeg ville frem til var at der er utrolig mange indlæg om parforhold hver dag.. det er det der overrasker mig...

Tjaah det er en baby side så sys det gir go mening at baby,familie,parforhold og andet der ændrer sig er det der fylder  

Anmeld

15. december 2012

Giraffen

Fenja09 skriver:

/Fenja

Det var lige præcis det jeg også ville ha frem - det var spot on 

Anmeld

16. december 2012

kesuh

Pfff

Hvis jeg havde været bruger herinde, samtidig med min eks' graviditet og fødsel og efterfølgende. Så havde jeg ikke haft tid til at passe både barn og hende og sidde på forum

Tankerne kredsede om vigtigere ting end at sidde på et forum og lukke sur mundvand ud over hvor træls tilværelsen var og hvad man måtte stå model til igennem hendes fødselsdepression osv.

Nogle af os mænd er lidt tilbageholdende. 

Husk på i kvinder har også jeres fejl og mangler, men det er ikke os alle mænd, som gider at brokke os over det på et forum.

Så tager vi hellere over til en kammerat for at få luft og komme ud med den dårlige energi der. Nogle af os mænd når da også at få sagt vores mening omkring tingene inden vi går ud af døren og man måske syntes i burde lette rumpen fra sofaen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.