Hvad satan ser der?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

o1Mutte

Laulund87 skriver:

Jeg tilføjede lige at jeg ikke tror du fandt videoen og kiggede den for at få det bedre med dig selv

Så alt forladt

Tak tak, det er ikke lige noget man har lyst til at blive ''kendt'' for herinde nemlig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Laulund87

o1Mutte skriver:

Tak tak, det er ikke lige noget man har lyst til at blive ''kendt'' for herinde nemlig.

Det tror jeg ikke du skal frygte

Anmeld

12. december 2012

o1Mutte

Laulund87 skriver:

Det tror jeg ikke du skal frygte

Anmeld

12. december 2012

Muhmi

Den første lussing var nok at se for mig!!

Hold nu kæft! Den dreng står jo og trygler hans far om ikke at slå og så får han bare sådan en flad.... 

Anmeld

12. december 2012

Laulund87

Nu ser det da ud til at videoen er fjernet fra facebook!

Anmeld

12. december 2012

Mor til Mike

Vil slet ikke se videoen, men det var da nogle onde beskyldninger du får.

Der skal lige tilføjes at denne 'dele' ting faktisk har været med til at løse mange sager. Fx med dyremishandling hvor nogen har genkendt fyren og derefter meldt ham så han kunne få sin straf.

Tror du har ment det på en god måde - men ja, ikke så godt at smide det på baby.dk

Anmeld

12. december 2012

o1Mutte

Mikey Mike skriver:

Vil slet ikke se videoen, men det var da nogle onde beskyldninger du får.

Der skal lige tilføjes at denne 'dele' ting faktisk har været med til at løse mange sager. Fx med dyremishandling hvor nogen har genkendt fyren og derefter meldt ham så han kunne få sin straf.

Tror du har ment det på en god måde - men ja, ikke så godt at smide det på baby.dk

Mange tak for dit svar.

Håber netop at manden kan blive fundet og straffes.
Og ja syntes heller ikke det var fair med de beskyldninger.

Anmeld

12. december 2012

Fenja09

o1Mutte skriver:

Sandt nok, blev bare ret overrasket at jeg blev stemplet som en der sidder og leder efter sådanne videoer for at få det bedre med mig selv. Det ville være lidt nemmere at ignorere hvis jeg havde været anonym..

Uanset om man er anonym eller ej, så er det jo stadig dig folk skriver til

Min personlige mening er så, at hvis man vælger at uploade sådan en video så skal man skrive hvad det er man kan forvente. Det kan jo være alt mellem himmel og jord når det er "ikke for sarte sjæle". Lige mht børn og dyr er jeg meget sart - især efter jeg er blevet mor, så jeg springer bare over eller anmelder (på FB).

Kommenterede kun herinde fordi jeg havde læst folks kommetarer og bare ville mildne det lidt ved at skrive at jeg godt ved at du ikke lavede oplægget for svælge i god samvittighed når du blev ked af det af at se videoen. Tror dog stadig ikke at folk er vrede på dig, men over videoen og det at den bliver delt over hele verden.

/Fenja

Anmeld

12. december 2012

Muhmi

Vil LIGE tilføje at nu da den har floréret herinde, er videoen blevet slettet fra fb!! Så vil sige at ts faktisk har fået det ud af det hun ville, hvilket JEG også kunne finde på, at få videoen slettet og at myndighederne højst sansynligt ser på sagen og får den psykopat fundet og straffet for hans handlinger! INGEN børn fortjener den behandling og hvis det er sådan man får den lille dreng til et bedre hjem, ja ved du hvad, så er jeg sgu glad for at jeg så de 20-25 sekunder af den 8½ minutters lange video!

Til dig ts... Fra én der kunne have fundet på det samme, af samme årsager!!!

Anmeld

12. december 2012

o1Mutte

Muhmi skriver:

Vil LIGE tilføje at nu da den har floréret herinde, er videoen blevet slettet fra fb!! Så vil sige at ts faktisk har fået det ud af det hun ville, hvilket JEG også kunne finde på, at få videoen slettet og at myndighederne højst sansynligt ser på sagen og får den psykopat fundet og straffet for hans handlinger! INGEN børn fortjener den behandling og hvis det er sådan man får den lille dreng til et bedre hjem, ja ved du hvad, så er jeg sgu glad for at jeg så de 20-25 sekunder af den 8½ minutters lange video!

Til dig ts... Fra én der kunne have fundet på det samme, af samme årsager!!!

Mange tak

Og nu håber jeg der bliver taget hånd om den sag og at manden får sin straf (Den hårdest mulige) og at drengen i videoen kan få en chance for at få et godt liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.