Hvad satan ser der?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

Muhmi

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Muhmi

13. december 2012

Na-Wi

Laulund87 skriver:

Er enig i at nogle er for hårde mod hende, men det er jo ikke hende der har advaret med rødt, der står det er staff. Og den advarsel er først kommet senere end mange har kigget videoen.

Er ligeglad, vi er voksne mennesker og folk burde kunne styrer sig i deres formuleringer.. Ja det er et hårdt emne, men altså sådan er verden desværre i dag og vi kan ikke undgå alt det dårlige selvom det ville være rart.. 

Anmeld

13. december 2012

Laulund87

Na-Wi skriver:

Er ligeglad, vi er voksne mennesker og folk burde kunne styrer sig i deres formuleringer.. Ja det er et hårdt emne, men altså sådan er verden desværre i dag og vi kan ikke undgå alt det dårlige selvom det ville være rart.. 

Haha ja okay

Anmeld

13. december 2012

o1Mutte

Laulund87 skriver:

Er enig i at nogle er for hårde mod hende, men det er jo ikke hende der har advaret med rødt, der står det er staff. Og den advarsel er først kommet senere end mange har kigget videoen.

Jeg havde skrevet at det ikke var for sarte sjæle med store bokstaver og udråbstegn. Så må man jo lade være med at kigge?

Anmeld

13. december 2012

Laulund87

o1Mutte skriver:

Jeg havde skrevet at det ikke var for sarte sjæle med store bokstaver og udråbstegn. Så må man jo lade være med at kigge?

Altså jeg gider da ikke diskutere det igen, jeg forsvarede dig faktisk i går

Jeg skrev til hende at det ikke er dig der har advaret med rødt, thats it.

Anmeld

13. december 2012

o1Mutte

Laulund87 skriver:

Altså jeg gider da ikke diskutere det igen, jeg forsvarede dig faktisk i går

Jeg skrev til hende at det ikke er dig der har advaret med rødt, thats it.

Det er jeg med på, det lød bare lidt som om at du mente at det ikke var mig der havde advaret mod at det ikke var for sarte sjæle Men det korrekt nok at jeg ikke har skrevet det med rødt

Anmeld

13. december 2012

Laulund87

o1Mutte skriver:

Det er jeg med på, det lød bare lidt som om at du mente at det ikke var mig der havde advaret mod at det ikke var for sarte sjæle Men det korrekt nok at jeg ikke har skrevet det med rødt

Anmeld

13. december 2012

Mor1012

FOR SATAN DET FRYGTELIGT.. ER KUN GLAD FOR HAN STÅR TIL MANGE ÅRS FÆNGSEL NU

Anmeld

13. december 2012

Clisolka

Puuuh jeg kunne kun se det første af den, og så ville jeg ikke se mere - godt han er fundet, for stakkels dreng 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.