Hvad satan ser der?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

Gardenia

Mor og meget mere skriver:

Hvorfor skal man se sådan noget? Hvorfor skal det deles? Hjælper det barnet? 

Jeg har ikke set det og kunne ikke drømme om at svælge i andres smerte på den måde. Det er da blot yderligere en krænkelse for offeret. 

Finder det aldelels afskyeligt at det skal deles. Den dreng skal ikke kun ydmyges af sin far men også af resten af kloden?

Hvorfor ikke bare anmelde det på facebook? Sende en mail til politiet? Gøre noget - istedet for det her?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

o1Mutte

Mor og meget mere skriver:

Er det da en dansk optagelse? 

En fra min facebook havde lagt den ind, så ved det ikke faktisk. Tog bare linket

Anmeld

12. december 2012

MorDk

o1Mutte skriver:

Hvordan ved du at det ikke er i danmark?

tænker at siden de fleste kommentarer er på engelsk eller andet sprog så tænker jeg at videoen ikke stammer fra DK.

Men det er nok bare mig...

Forfærdeligt af det ligegydligt hvad!

Anmeld

12. december 2012

Gardenia

Laulund87 skriver:

Ville have anmeldt, men du kom mig i forkøbet.

Anmeld den, jo flere jo hurtigere opdager de den. Er der nok vil de måske endda melde den til politiet i det land den kommer fra

Jeg har også anmeldt den, en skam man ikke kan skrive en notits til FB-teamet.

Anmeld

12. december 2012

o1Mutte

Men skal da nok slette det igen Det var ikke for at gøre nogen sure, syntes bare det var så forfærdeligt. Og ved der før er blevet lagt lignede videoer herind.

Anmeld

12. december 2012

L&V

o1Mutte skriver:

Hvem ved om der er nogen der kender ham??

Arh come on.. Det er jo for det første ikke en dansker eller dansk boende der har lagt det ind og alle kommentere er på engelsk eller andet, sku vi så ik blive enige om at sansynligheden for at en her inde lige kendt manden er lig 0

Anmeld

12. december 2012

Laulund87

Gardenia skriver:

Anmeld den, jo flere jo hurtigere opdager de den. Er der nok vil de måske endda melde den til politiet i det land den kommer fra

Jeg har også anmeldt den, en skam man ikke kan skrive en notits til FB-teamet.

Mente anmeldt denne tråd, men du har ret! Ser lige om jeg kan finde ud af at anmelde videoen på FB.

Anmeld

12. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Gardenia skriver:

Finder det aldelels afskyeligt at det skal deles. Den dreng skal ikke kun ydmyges af sin far men også af resten af kloden?

Hvorfor ikke bare anmelde det på facebook? Sende en mail til politiet? Gøre noget - istedet for det her?

Præcis. Og jeg kan ikke lade være med at tænke, at NOGLE af dem, der opsøger den slags optagelser, mest af alt får opfyldt et behov for at blive bekræftet i, at de er gode mennesker, fordi det får dem til at græde. Barnet hjælper det i hvert fald ikke, tværtimod. 

Anmeld

12. december 2012

MorDk

Laulund87 skriver:

Det hører bestemt ikke til herinde! Jeg ville anmelde, men det er allerede gjort

Jeg har også anmeldt den på FB!

Anmeld

12. december 2012

Gardenia

Laulund87 skriver:

Mente anmeldt denne tråd, men du har ret! Ser lige om jeg kan finde ud af at anmelde videoen på FB.

Nårh - jeg havde slet ikke regnet ud det var herinde du mente

Ja gør endeligt det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.