Hvad satan ser der?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

o1Mutte

Mor og meget mere skriver:

Præcis. Og jeg kan ikke lade være med at tænke, at NOGLE af dem, der opsøger den slags optagelser, mest af alt får opfyldt et behov for at blive bekræftet i, at de er gode mennesker, fordi det får dem til at græde. Barnet hjælper det i hvert fald ikke, tværtimod. 

Vælger bare ikke at kommentere på det der!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Laulund87

MorDk skriver:

Jeg har også anmeldt den på FB!

Har jeg også lige gjort

Anmeld

12. december 2012

Laulund87

Gardenia skriver:

Nårh - jeg havde slet ikke regnet ud det var herinde du mente

Ja gør endeligt det

Sådan

Anmeld

12. december 2012

Gardenia

Mor og meget mere skriver:

Præcis. Og jeg kan ikke lade være med at tænke, at NOGLE af dem, der opsøger den slags optagelser, mest af alt får opfyldt et behov for at blive bekræftet i, at de er gode mennesker, fordi det får dem til at græde. Barnet hjælper det i hvert fald ikke, tværtimod. 

For fanden det gør ondt helt ind i det absolut inderste

Anmeld

12. december 2012

Mariajny

jeg var nød til at slukke... fy for helv.. et dyr

STAKKELS BØRN

Anmeld

12. december 2012

anna111

Profilbillede for anna111

skrækeligt han slår drengen tvinger drengen til at stille sig for an ham selv igen for at slå ham i gulvet igen og sådan fortsætter det kunne ikke se det sidste af den stakels dreng  jvad sker der han sku skydes

Anmeld

12. december 2012

Gardenia

o1Mutte skriver:

Vælger bare ikke at kommentere på det der!

Jamen hvorfor så dele det? På et forum hvor vi er (mange) der åbent deler om erfaringer fra voldelig fortid? På et baby forum fyldt med hormonellaer og skrøbelige kvinder der så absolut ikke har et behov for at få kastet det op i ansigtet?

Jeg tror slet ikke du er klar over hvor ondt den dreng har. Jeg har ikke set filmen, men tro mig, at du deler det af ham i den situation, hjæler ham slet ikke. Har du anmeldt det? Mailet det til en myndighed? Gjort noget?

Hvis nej, så er hendes konklusion måske ikke så langt ude...

Anmeld

12. december 2012

o1Mutte

Gardenia skriver:

Jamen hvorfor så dele det? På et forum hvor vi er (mange) der åbent deler om erfaringer fra voldelig fortid? På et baby forum fyldt med hormonellaer og skrøbelige kvinder der så absolut ikke har et behov for at få kastet det op i ansigtet?

Jeg tror slet ikke du er klar over hvor ondt den dreng har. Jeg har ikke set filmen, men tro mig, at du deler det af ham i den situation, hjæler ham slet ikke. Har du anmeldt det? Mailet det til en myndighed? Gjort noget?

Hvis nej, så er hendes konklusion måske ikke så langt ude...

Ja har anmeldt videoen til facebook? Men det er da fint i tror jeg sidder og leder efter sådanne videoer og ser dem for at føle mig som et bedre menneske. Det siger måske mere om jer, end det gør om mig.

Anmeld

12. december 2012

Gardenia

o1Mutte skriver:

Ja har anmeldt videoen til facebook? Men det er da fint i tror jeg sidder og leder efter sådanne videoer og ser dem for at føle mig som et bedre menneske. Det siger måske mere om jer, end det gør om mig.

Nu skal du jo lade være med dit "jer"

Og det der blev sagt var at du så og delte den af en grund. Den grund har du jo stadig ikke delt.

Hvilket jo så i sidste ende siger mere om dig end nogen anden, ikke sandt?

Anmeld

12. december 2012

o1Mutte

Gardenia skriver:

Nu skal du jo lade være med dit "jer"

Og det der blev sagt var at du så og delte den af en grund. Den grund har du jo stadig ikke delt.

Hvilket jo så i sidste ende siger mere om dig end nogen anden, ikke sandt?

For at manden skal findes og straffes? Det var vist også det jeg skrev i starten af tråden????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.