Hvad satan ser der?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

Dot D

o1Mutte skriver:

Mange tak

Og nu håber jeg der bliver taget hånd om den sag og at manden får sin straf (Den hårdest mulige) og at drengen i videoen kan få en chance for at få et godt liv

Den er desværre ikke slettet, så jeg har anmeldt den igen....

Håber virkeligt den dreng kommer væk fra sådan en behandling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Muhmi

Nej jeg kan også se at videoen ikke er taget ned (Underligt), men jeg kan så fortælle at drengen ER fjernet fra hans stedfar, som man ser slår ham i videoen og stedfaren venter på dom, som højst sansynligt ser ud til at blive omkring 10 år.

Anmeld

13. december 2012

Gardenia

Muhmi skriver:

Nej jeg kan også se at videoen ikke er taget ned (Underligt), men jeg kan så fortælle at drengen ER fjernet fra hans stedfar, som man ser slår ham i videoen og stedfaren venter på dom, som højst sansynligt ser ud til at blive omkring 10 år.

Hvor ved du det fra?

Anmeld

13. december 2012

Muhmi

Gardenia skriver:

Hvor ved du det fra?

Google translate

Anmeld

13. december 2012

Leyla94

o1Mutte skriver:

http://www.facebook.com/photo.php?v=44228406915490 6

IKKE FOR SARTE SJÆLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!

[Der advares mod voldeligt indhold i den linkede video... Vh. Staff]

Den mand burde blive straffet, hvad fanden er det han har gang i? Han er jo bindegal, IDIOT!!! Det er sku da syndt for det barn, også står konen og optager helt normalt og roligt, hvad fanden er det for en mor. Stakkels det lille barn...

Jeg blev virkelig rørt, iih hvor er det bare irreterne at der stadig findes sådan nogen mennesker, de burde dø! eller blive slået på den samme måde. Et barn lærer intet af og blive tæsket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu forstår jeg ikke sproget, men jeg aner heller ikke hvordan de tør at gøre sådan noget. FACEBOOK? Ja, er der ingen som har set det fra politiet, what ever?

Anmeld

13. december 2012

Gardenia

Muhmi skriver:

Google translate

Er der indentitet, nationalitet eller andre detaljer omkring ham?

Anmeld

13. december 2012

Muhmi

Gardenia skriver:

Er der indentitet, nationalitet eller andre detaljer omkring ham?

Ikke andet end at han er stedfar til barnet, barnet er fjernet til et hospital hvor der bliver taget sig godt af ham, stedfaren er blevet fanget og venter på dom på 20.000 et eller andet penge og 10 års fængsel... Så vidt jeg kan google mig frem til er de fra Malaysia, det var i hvert fald det sprog som google translate bedst ville oversætte

Anmeld

13. december 2012

lykkekevin

puha så 15 sek så kunne jeg ikke se mere er folk ike helt normal eller hva skere der 

Anmeld

13. december 2012

Benjamins'mor

Så den godt på facebook i går aftes.
Forstår simpelthen ikke man kan gøre sådan.

En ting jeg ikke forstår er, hvorfor går drengen hele tiden hen til manden igen? Hvorfor griner han istedet for at græde?

Og hvad gør han ve babyen, synes det er meget sløret?

Anmeld

13. december 2012

Muhmi

Så den godt på facebook i går aftes.
Forstår simpelthen ikke man kan gøre sådan.

En ting jeg ikke forstår er, hvorfor går drengen hele tiden hen til manden igen? Hvorfor griner han istedet for at græde?

Og hvad gør han ve babyen, synes det er meget sløret?

Jeg synes ikke jeg hører drengen grine... Men jeg har også kun set 20 sekunder eller sådan noget af videoen, så jeg ved ikke hvad der sker efter den første lussing....

Men kunne forestille mig at han går hen til stedfaren igen for at bede om forladelse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.