Hvad satan ser der?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

Fenja09

o1Mutte skriver:

http://www.facebook.com/photo.php?v=44228406915490 6

IKKE FOR SARTE SJÆLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!

Jeg vælger altid at springe sådanne videoer over, da jeg får det så skidt. Som du nok allerede har fundet ud af, så er det ikke særlig populært at smide links ind med sådan noget her på siden - de år jeg har været herinde er de altid blevet anmeldt og slettet.

Jeg ved godt at du ikke har gjort det for at støde andre, men videoer som denne burde anmeldes i stedet for at deles.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

o1Mutte

Fenja09 skriver:

Jeg vælger altid at springe sådanne videoer over, da jeg får det så skidt. Som du nok allerede har fundet ud af, så er det ikke særlig populært at smide links ind med sådan noget her på siden - de år jeg har været herinde er de altid blevet anmeldt og slettet.

Jeg ved godt at du ikke har gjort det for at støde andre, men videoer som denne burde anmeldes i stedet for at deles.

/Fenja

Nej men man kan da bedre forstå hvorfor folk så tit vælger at være anonyme herinde

Anmeld

12. december 2012

Steph_Laurits

o1Mutte skriver:

http://www.facebook.com/photo.php?v=44228406915490 6

IKKE FOR SARTE SJÆLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!

Syge stodder - men det er personen der filmer fandme også!!!!

Den dreng fortjener SÅ meget omsorg og kærlighed, og ville ønske jeg kunne tage ham under mine vinger!!
Han er jo traumatiseret, og det er nok ikke sidste gang det sker!

Anmeld

12. december 2012

Fenja09

o1Mutte skriver:

Nej men man kan da bedre forstå hvorfor folk så tit vælger at være anonyme herinde

Synes faktisk ikke det er så slemt herinde - jeg har i hvert fald aldrig haft brug for at være anonym, men det kommer jo an på hvilke emner man tager op. Nu ved du bare til en anden gang, at det ikke er "vellidt" herinde at uploade sådan nogle videoer.

Mener ikke at der er noget ondt i det fra din side, men heller ikke fra dem som det støder.

/Fenja

Anmeld

12. december 2012

Koen.

Nu har jeg ikke set klippet og skal jeg heller ikke for så kan jeg ikke sove i nat

nej jeg forstår heller ikke behovet for at dele disse vidéoer men altså tag det nu roligt piger og lad vær at slagte trådstarter

Anmeld

12. december 2012

o1Mutte

Fenja09 skriver:

Synes faktisk ikke det er så slemt herinde - jeg har i hvert fald aldrig haft brug for at være anonym, men det kommer jo an på hvilke emner man tager op. Nu ved du bare til en anden gang, at det ikke er "vellidt" herinde at uploade sådan nogle videoer.

Mener ikke at der er noget ondt i det fra din side, men heller ikke fra dem som det støder.

/Fenja

Sandt nok, blev bare ret overrasket at jeg blev stemplet som en der sidder og leder efter sådanne videoer for at få det bedre med mig selv. Det ville være lidt nemmere at ignorere hvis jeg havde været anonym..

Anmeld

12. december 2012

Laulund87

Når det handler om dyre- og børnemishandling vil folk gerne selv have valget om om de vil se det. Det nytter ikke noget at smide det i hovedet af folk og du advarer ikke engang om hvad det handler om.

Det hjælper jo intet at vi sidder en masse og kigger en video, man får det bare rigtig dårligt.

Tror heller ikke du fandt videoen for at få det bedre med dig selv Men nu ved du at det ikke lige er så smart at dele sådan noget

Anmeld

12. december 2012

Eliza

Jeg så desværre først bagefter "ikke for sarte sjæle"

så 20 sekunder 

øv tror jeg er mærket for livet!. 

Anmeld

12. december 2012

o1Mutte

Laulund87 skriver:

Når det handler om dyre- og børnemishandling vil folk gerne selv have valget om om de vil se det. Det nytter ikke noget at smide det i hovedet af folk og du advarer ikke engang om hvad det handler om.

Det hjælper jo intet at vi sidder en masse og kigger en video, man får det bare rigtig dårligt.

Ja, skulle have skrevet hvad det handlede om, men det tænkte jeg ikke lige over.

Anmeld

12. december 2012

Laulund87

o1Mutte skriver:

Ja, skulle have skrevet hvad det handlede om, men det tænkte jeg ikke lige over.

Jeg tilføjede lige at jeg ikke tror du fandt videoen og kiggede den for at få det bedre med dig selv

Så alt forladt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.