Hvad satan ser der?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

Benjamins'mor

Muhmi skriver:

Jeg synes ikke jeg hører drengen grine... Men jeg har også kun set 20 sekunder eller sådan noget af videoen, så jeg ved ikke hvad der sker efter den første lussing....

Men kunne forestille mig at han går hen til stedfaren igen for at bede om forladelse?

Jeg så hele videoen.
Og det fortryder jeg.

Men han griner på et tidspunkt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Muhmi

Jeg så hele videoen.
Og det fortryder jeg.

Men han griner på et tidspunkt.

hmm.. Måske fordi han ikke ved hvor han skal gøre af sig selv?? En forsvarsmekanisme, når verdenen bliver for grum til at man kan se logisk på tingene? Jeg aner det ikke... Men kunne forestille mig det var sådan noget derhenaf

Anmeld

13. december 2012

Gardenia

Muhmi skriver:

Ikke andet end at han er stedfar til barnet, barnet er fjernet til et hospital hvor der bliver taget sig godt af ham, stedfaren er blevet fanget og venter på dom på 20.000 et eller andet penge og 10 års fængsel... Så vidt jeg kan google mig frem til er de fra Malaysia, det var i hvert fald det sprog som google translate bedst ville oversætte

Ok

Anmeld

13. december 2012

2721

Mor og meget mere skriver:

Hvorfor skal man se sådan noget? Hvorfor skal det deles? Hjælper det barnet? 

Jeg har ikke set det og kunne ikke drømme om at svælge i andres smerte på den måde. Det er da blot yderligere en krænkelse for offeret. 

Anmeld

13. december 2012

Na-Wi

Jeg syntes i er lige hårde nok mod ts! Hun havde skrevet en advarsel (OG ENDDA MED RØDT) så er det jeres eget valg om i vil gå ind og se videoen.. Hvis man er  tvivl om hvad videoen handler om som jeg var, læser man da lige de første kommentar og så er man ikke i tvivl.. Så svært er det altså ikke..

Opfør jer ordenligt og lad være med at hakke på hinanden, det er jo jul for pokker..

Glædelig jul

Anmeld

13. december 2012

wamse

Fy for satan stakkels barn

Har selvfølgelig anmeldt den på facebook

Anmeld

13. december 2012

Sara.

Na-Wi skriver:

Jeg syntes i er lige hårde nok mod ts! Hun havde skrevet en advarsel (OG ENDDA MED RØDT) så er det jeres eget valg om i vil gå ind og se videoen.. Hvis man er  tvivl om hvad videoen handler om som jeg var, læser man da lige de første kommentar og så er man ikke i tvivl.. Så svært er det altså ikke..

Opfør jer ordenligt og lad være med at hakke på hinanden, det er jo jul for pokker..

Glædelig jul

Anmeld

13. december 2012

Laulund87

Na-Wi skriver:

Glædelig jul

Er enig i at nogle er for hårde mod hende, men det er jo ikke hende der har advaret med rødt, der står det er staff. Og den advarsel er først kommet senere end mange har kigget videoen.

Anmeld

13. december 2012

Muhmi

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.