4 dage til pks... hvad skal jeg dog lave..?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

Fidus

Miss BananaHammock skriver:

Det er SÅ hyggeligt at sidde og udfylde bogen. Og kakao med flødeskum... mums, det har jeg da vist og ude i køleskabet.

Det vil jeg også glæde mig til ja, varm kakao med flødeskum i er bare lækkert hihi...jammen så er det jo bare at gå til den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

o1Mutte

Skal have kejsersnit på fredag og har fået styr på alt indkøb osv. så nu er jeg lidt lost. Kan jo ikke bare sidde og lave ingenting...!

Hvad skal jeg lave?

Hvad kan jeg ha' glemt til bettes ankomst?

Hmm hvis det var mig ville jeg nok sætte mig og lave en liste. Om hvad jeg kunne lave

Evt:

Bage en masse. Boller, kager, kanel snegle, pizza snegle el. noget helt andet. Og så smide det i fryseren. Så har man altid NOGET at spise når baby kommer

Læse en bog Jeg elsker at læse nemlig

Lave en hyggeaften med kæresten. God mad og lækker dessert

Øøh.. Nu er jeg så lidt blank Måske lave noget aftensmad der kan fryses. Så er det nemt at lave noget hvis overskuddet en dag ikke er så stort

Anmeld

10. december 2012

Nadia&Daniel

Skal have kejsersnit på fredag og har fået styr på alt indkøb osv. så nu er jeg lidt lost. Kan jo ikke bare sidde og lave ingenting...!

Hvad skal jeg lave?

Hvad kan jeg ha' glemt til bettes ankomst?

Ej hvor mærkeligt.. Jeg kan faktisk IKKE huske hvad jeg lavede 4 dage før mit planlagte kejsersnit.. Sidder helt og forsøger at tænke tilbage  

Glæder mig sådan til en update og billeder

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

o1Mutte skriver:

Hmm hvis det var mig ville jeg nok sætte mig og lave en liste. Om hvad jeg kunne lave

Evt:

Bage en masse. Boller, kager, kanel snegle, pizza snegle el. noget helt andet. Og så smide det i fryseren. Så har man altid NOGET at spise når baby kommer

Læse en bog Jeg elsker at læse nemlig

Lave en hyggeaften med kæresten. God mad og lækker dessert

Øøh.. Nu er jeg så lidt blank Måske lave noget aftensmad der kan fryses. Så er det nemt at lave noget hvis overskuddet en dag ikke er så stort

Åh ja - ELSKER lister. Måske jeg bare skal lave lister over at lave lister!

Men masser af kage var en go ide!

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

Nadia&Daniel skriver:

Ej hvor mærkeligt.. Jeg kan faktisk IKKE huske hvad jeg lavede 4 dage før mit planlagte kejsersnit.. Sidder helt og forsøger at tænke tilbage  

Glæder mig sådan til en update og billeder

Ej det er for dårligt!!!

Glæder mig til at kunne vise den lille trold frem! JM estimerede ham kun til 3000 idag og gættede på 3300 på fredag, så det bliver en lille en. (Hvis hun får ret )

Anmeld

10. december 2012

Nadia&Daniel

Ej det er for dårligt!!!

Glæder mig til at kunne vise den lille trold frem! JM estimerede ham kun til 3000 idag og gættede på 3300 på fredag, så det bliver en lille en. (Hvis hun får ret )

Hos os der gættede de på 2900-3000 gram - Laura var 2580 gram og 46 cm. da hun kom til verden

Husker at jeg/vi dagen FØR var på lejlighedskig og jeg blev overrasket med et babyshower

Anmeld

10. december 2012

o1Mutte

Åh ja - ELSKER lister. Måske jeg bare skal lave lister over at lave lister!

Men masser af kage var en go ide!

Hehe jeg elsker også lister. Hvis vi skal det mindste så bliver der lavet lister i lange baner Haha.

Ja syntes også den med kagen er god. Også hvis der kommer nogen forbi for at se en baby, så har du altid noget at byde dem Og sådan nogle kanel snegle der har været frosset ned og bliver varmet er bare gode De smager helt nybagte Og så lige en klat glasur. Mmm..

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

Nadia&Daniel skriver:

Hos os der gættede de på 2900-3000 gram - Laura var 2580 gram og 46 cm. da hun kom til verden

Husker at jeg/vi dagen FØR var på lejlighedskig og jeg blev overrasket med et babyshower

ahh hun var også en bette en så! Jeg skal ihvertfald lige ha tjekket den pakkede taske for tror jeg har pakket mest 56.

Jeg har arrangeret biograftur torsdag aften. SKal ind og se hobitten. Så kommer sent i seng og skal nok allerede været på sygehuset 6.30 fredag morgen. Men det passer mig ganske fint - for kommer ikke til at sove ret meget den nat

Babyshower kunne da været dejligt! Synd at det ikke rigtig er en dansk tradition.

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

o1Mutte skriver:

Hehe jeg elsker også lister. Hvis vi skal det mindste så bliver der lavet lister i lange baner Haha.

Ja syntes også den med kagen er god. Også hvis der kommer nogen forbi for at se en baby, så har du altid noget at byde dem Og sådan nogle kanel snegle der har været frosset ned og bliver varmet er bare gode De smager helt nybagte Og så lige en klat glasur. Mmm..

Total overskuds nybagt mor.

Om ikke andet kan jeg selv spise dem

Anmeld

10. december 2012

Nadia&Daniel

ahh hun var også en bette en så! Jeg skal ihvertfald lige ha tjekket den pakkede taske for tror jeg har pakket mest 56.

Jeg har arrangeret biograftur torsdag aften. SKal ind og se hobitten. Så kommer sent i seng og skal nok allerede været på sygehuset 6.30 fredag morgen. Men det passer mig ganske fint - for kommer ikke til at sove ret meget den nat

Babyshower kunne da været dejligt! Synd at det ikke rigtig er en dansk tradition.

Vi har holdt babyshower i min venindekreds (eller det er blevet til 3 stk. incl. mit eget)..

Jeg sov også mega sent natten til mandag - det er slet ikke noget at sige til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.