4 dage til pks... hvad skal jeg dog lave..?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

LR85

Miss BananaHammock skriver:

Nope - bor i Horsens, så det er Horsens sygehus.

Jeps tasken er næsten færdig. Mangler lige at vaske de sidst indkøbte mormortrusser til dagene efter, og min nye morgenkåbe som selvfølgelig skal med

Vi skal i biografen med nogle venner aftenen før. Tror jeg bliver hyggeligt og kan da tage tankerne lidt væk.

Det lyder fantastisk. 

Glæd dig og vil selv glæde mig til en fødselsberetning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Miss BananaHammock

LR85 skriver:

Det lyder fantastisk. 

Glæd dig og vil selv glæde mig til en fødselsberetning

Anmeld

10. december 2012

Dorthe1986

Har overvejet det... har bare ikke den store madlavnings passion. Men det ville være godt for den lille familie når vi kommer hjem! Det tror jeg jeg vil! Tak!

Jeg havde ikke lavet noget mad til fryseren, hvilket jeg kom til at fortryde. Så ja jeg tror også du vil blive rigtig, rigtig glad for at lave mad noget mad til fryseren

Anmeld

11. december 2012

NoName

nej - er ikke den store mad enthusiast så det var ikke første valg - men helt sikkert en go' ide!

Vil nu heller ikke kalde mig enthusiast, men lavede noget gryderet, noget kødsøvs og noget høns i asparges som jeg frøs ned i portioner. Så var det jo nemt bare lige at koge ris, pasta eller kartofler.

Det viste sig at være guld værd til de dage hvor baby bare ikke lige vil som mor synes...

Tror bestemt også jeg gør det denne gang - når jeg lige kommer lidt længere hen

Anmeld

11. december 2012

Miss BananaHammock

NoName skriver:

Vil nu heller ikke kalde mig enthusiast, men lavede noget gryderet, noget kødsøvs og noget høns i asparges som jeg frøs ned i portioner. Så var det jo nemt bare lige at koge ris, pasta eller kartofler.

Det viste sig at være guld værd til de dage hvor baby bare ikke lige vil som mor synes...

Tror bestemt også jeg gør det denne gang - når jeg lige kommer lidt længere hen

Snakkede lige med min mand om det igår og han gav jer ret i at det kunne være en god ide. Især til når han ikke er hjemme på barsel mere. Så det skal være et af mine projekter her de sidste par dage!

Anmeld

11. december 2012

NoName

Snakkede lige med min mand om det igår og han gav jer ret i at det kunne være en god ide. Især til når han ikke er hjemme på barsel mere. Så det skal være et af mine projekter her de sidste par dage!

God arbejdslyst...

Anmeld

11. december 2012

Miss BananaHammock

NoName skriver:

God arbejdslyst...

tark!

Anmeld

11. december 2012

L&V

Skal have kejsersnit på fredag og har fået styr på alt indkøb osv. så nu er jeg lidt lost. Kan jo ikke bare sidde og lave ingenting...!

Hvad skal jeg lave?

Hvad kan jeg ha' glemt til bettes ankomst?

Indrømmer jeg ikke har læst hele tråden.. Men for os var det guldværd at ha fryseren fyldt med retter der bare sku varmes, boller osv.. Havde virkelig ikke overskud til at lave mad og kl 17begyndte hun at skrige og det varede indtil kl 22 så var det rart at man kun sku tænke på at tænde ovnen..

Anmeld

11. december 2012

Miss BananaHammock

Månsson skriver:

Indrømmer jeg ikke har læst hele tråden.. Men for os var det guldværd at ha fryseren fyldt med retter der bare sku varmes, boller osv.. Havde virkelig ikke overskud til at lave mad og kl 17begyndte hun at skrige og det varede indtil kl 22 så var det rart at man kun sku tænke på at tænde ovnen..

Hehe - havde du læst tråden ville du se at det er hvad alle andre også har rådet mig til! Men det gør ikke noget. For det viser bare at det er en rigtig god ide!!

Anmeld

11. december 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Uha, hvis det var mig stod den klart på bio, cafe/restaurant, hygge i sofaen med gemalen og hjemmebesøg af veninderne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.