4 dage til pks... hvad skal jeg dog lave..?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

Miss BananaHammock

Nadia&Daniel skriver:

Laura kom til verden mandag - og vi skulle hjem onsdag - men pga hun ikke kunne spise helt selv og var "ramt" af gulsort, kom vi først hjem søndag aften (skulle dog til vægt-tjek mandag og tirsdag) - men det var så DEJLIGT at komme hjem..

Bare den ene dag, skiftede vi sengetøj på babydyne 7 gange (godt det var hospitalet's sengetøj og dem som vasket)

Vi skal selv have dyne og sengetøj med til den bette - og har egentlig kun tænkt mig at tage et ekstra sæt med. Synes ellers jeg skal pakke den helt store kuffert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Miss BananaHammock

Tanja1234 skriver:

Se film, gå i biffen og som andre siger, så mad til fryseren.

Gøre rent! Jeg synes i hvert fald at det var rart at komme hjem til et hjem hvor der var orden (indtil vi ankom ).

Ja rengøring. Det skal jeg ha gjort! Ihvertfald det jeg kan holde til!!

Anmeld

10. december 2012

Nadia&Daniel

Miss BananaHammock skriver:

Vi skal selv have dyne og sengetøj med til den bette - og har egentlig kun tænkt mig at tage et ekstra sæt med. Synes ellers jeg skal pakke den helt store kuffert

Skal I selv have med?? Årh okay - vi "fik" tøj til os selv (vi kunne bare tage - vi bor lige klods op af tøjetskabet - både til voksen og baby - og BLESKABET) og Laura.. Og sengetøj..

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

Nadia&Daniel skriver:

Skal I selv have med?? Årh okay - vi "fik" tøj til os selv (vi kunne bare tage - vi bor lige klods op af tøjetskabet - både til voksen og baby - og BLESKABET) og Laura.. Og sengetøj..

Ja det eneste de "forlanger" man selv har med er babydyne og sengetøj. Alt andet har de. Noget med at de har mistet alle deres dyner

Anmeld

10. december 2012

Nadia&Daniel

Ja det eneste de "forlanger" man selv har med er babydyne og sengetøj. Alt andet har de. Noget med at de har mistet alle deres dyner

Årh okay  

Anmeld

10. december 2012

Mor til Mike

Tag i biografen!! Tag ud at spise med en god veninde, sov længe, Lav filmaften hvor du bare spiser chips og slik og er længe oppe.. 

Anmeld

10. december 2012

LR85

og dernæst GLÆD DIG GLÆD DIG GLÆD DIG.

er det tilfældigvis på riget eller hvidovre du skal være?

Hvad har du pakket til hospitalstasken?

Vi gik forresten ud og spiste på en lækker restaurant aftenen før

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

Mikey Mike skriver:

Tag i biografen!! Tag ud at spise med en god veninde, sov længe, Lav filmaften hvor du bare spiser chips og slik og er længe oppe.. 

Sover ikke så godt om natten så står op omkring kl. 5 - så går kold kl. 22. Men kan da lave en film dag med snolder.

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

LR85 skriver:

og dernæst GLÆD DIG GLÆD DIG GLÆD DIG.

er det tilfældigvis på riget eller hvidovre du skal være?

Hvad har du pakket til hospitalstasken?

Vi gik forresten ud og spiste på en lækker restaurant aftenen før

Nope - bor i Horsens, så det er Horsens sygehus.

Jeps tasken er næsten færdig. Mangler lige at vaske de sidst indkøbte mormortrusser til dagene efter, og min nye morgenkåbe som selvfølgelig skal med

Vi skal i biografen med nogle venner aftenen før. Tror jeg bliver hyggeligt og kan da tage tankerne lidt væk.

Anmeld

10. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Fyld fryseren med hjemmebagete boller/ kage og andre nemme ting til aftensmad, som DU godt ka li, for der går lige et par uger inden, du kommer ud og handler stort ind til ynglings aftensmaden  

Har du styr på alle styr på alle dine julegaver, for ellers var det måske en ide! 

Tag en tur ud og spise og i biografen, og nyd de sidste par dage bare jer 2. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.