4 dage til pks... hvad skal jeg dog lave..?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.331 visninger
91 svar
0 synes godt om
10. december 2012

Miss BananaHammock

Skal have kejsersnit på fredag og har fået styr på alt indkøb osv. så nu er jeg lidt lost. Kan jo ikke bare sidde og lave ingenting...!

Hvad skal jeg lave?

Hvad kan jeg ha' glemt til bettes ankomst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

M (:

Miss BananaHammock skriver:

Skal have kejsersnit på fredag og har fået styr på alt indkøb osv. så nu er jeg lidt lost. Kan jo ikke bare sidde og lave ingenting...!

Hvad skal jeg lave?

Jeg tror jeg ville forkæle mig selv med ting, som besværliggøres i perioden efter den lilles ankomst - få massage, læse et nyt blad, sove, gå på cafe med en veninde osv. 

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

M (: skriver:

Jeg tror jeg ville forkæle mig selv med ting, som besværliggøres i perioden efter den lilles ankomst - få massage, læse et nyt blad, sove, gå på cafe med en veninde osv. 

Jeg havde overvejet en shoppetur - men så bruger jeg bare en masse penge

Alle andre er på arbejde eller julestresser, så cafebesøg må jeg hellere springe over.

Men massage og søvn var måske en ide. Og måske man liiige skulle i kiosken og hente et par blade

Tak for gode ideer

Anmeld

10. december 2012

_-Kathrine-_

Har kun ét forslag og det ved jeg godt er skide svært... Men nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyd stilheden!!

Ja og så gør noget godt for dig selv
Hvor blir det bare spændende!!

Anmeld

10. december 2012

M (:

Jeg havde overvejet en shoppetur - men så bruger jeg bare en masse penge

Alle andre er på arbejde eller julestresser, så cafebesøg må jeg hellere springe over.

Men massage og søvn var måske en ide. Og måske man liiige skulle i kiosken og hente et par blade

Tak for gode ideer

Jeg tror heller ikke jeg gad shoppe i de sidste fire dage - og slet ikke i denne juletid, hvor køerne er 100 kilometer lange.. 

Det var så lidt.. God fornøjelse her de sidste dage! 

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

_-Kathrine-_ skriver:

Har kun ét forslag og det ved jeg godt er skide svært... Men nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyd stilheden!!

Ja og så gør noget godt for dig selv
Hvor blir det bare spændende!!

Bliver sindssyg af stilhed... så kører tankerne

Anmeld

10. december 2012

FrkZier

Hvad skal jeg lave?

mad til fryseren?

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

M (: skriver:

Jeg tror heller ikke jeg gad shoppe i de sidste fire dage - og slet ikke i denne juletid, hvor køerne er 100 kilometer lange.. 

Det var så lidt.. God fornøjelse her de sidste dage! 

Har heldigvis fundet de rigtige tidspunkter at handle på da jeg var afsted i sidste uge. Sådan lige ved åbningstid er det til at holde ud! Men du har ret - var i århus i lørdags og det var CRAZY!

Anmeld

10. december 2012

_-Kathrine-_

Bliver sindssyg af stilhed... så kører tankerne

Hehe... Det har du ret i

Ellers bage noget juleslik

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

FrkZier skriver:

mad til fryseren?

Har overvejet det... har bare ikke den store madlavnings passion. Men det ville være godt for den lille familie når vi kommer hjem! Det tror jeg jeg vil! Tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.