4 dage til pks... hvad skal jeg dog lave..?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Dumme amerikanske tv-serier, læs en god bog, spis noget god mad i stilhed, tag ud og spis med manden, baby.dk, bag nogle julesmåkager( ok ville jeg ikke selv, men forslaget skulle være der), hør noget god musik.....

Hmm så kan jeg ikke lige finde flere, hvor er det bare spændende det er så snart. Kan godt forstille mig ventetiden er lang!

Fandt roswell på netflix så er startet forefra... det skal nok tage lidt af min tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Miss BananaHammock

serinasmor skriver:

du kan heller ikke sove på forskud

Jeg ville lave mad til fryseren og sørge for at vaske alt det tøj i har til vask nu - der kommer rigeligt med vasketøj når i kommer hjem .. 

Vasketøj! JA! det skal jeg ha gjort. Og vasket alle mine behagelige jogginbukser og bluser.

Anmeld

10. december 2012

Fidus

Miss BananaHammock skriver:

Skal have kejsersnit på fredag og har fået styr på alt indkøb osv. så nu er jeg lidt lost. Kan jo ikke bare sidde og lave ingenting...!

Hvad skal jeg lave?

Hvad kan jeg ha' glemt til bettes ankomst?

Uhhh, hvor spændende, vi skal have pks d. 09.01.13 så jeg kender godt til rastløsheden er begyndt at strikke suttesnore var det ikke noget for dig?  og pøj pøj med dit pks, håber at alt forløber som det ska på fredag, er spændt på en update

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

Fidus skriver:

Uhhh, hvor spændende, vi skal have pks d. 09.01.13 så jeg kender godt til rastløsheden er begyndt at strikke suttesnore var det ikke noget for dig?  og pøj pøj med dit pks, håber at alt forløber som det ska på fredag, er spændt på en update

Nej jeg er elendig til at strikke - har ikke tolmodighed nok strammer maskerne helt og ender altid med at kaste det fra mig i arrighed...
Heldigvis er min mor sej til det, så hun har lavet det fineste babyvognstæppe og en lille strik vest til jul.

Men jeg har fået udfyldt babybogen med alt fra graviditeten og billeder og stamtræ. Det var skønt at få gjort.

Anmeld

10. december 2012

Team Putte

Har overvejet det... har bare ikke den store madlavnings passion. Men det ville være godt for den lille familie når vi kommer hjem! Det tror jeg jeg vil! Tak!

Vi var super glade for at have masser af nem mad i fryseren den første tid.. Her gik amningen overhoved ik så den brugte vi MEGET tid og energi på, så var det rart maden var der uden at tage en krig.. Ordentlig mad til babserne som vi sagde herhjemme

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

Team Putte skriver:

Vi var super glade for at have masser af nem mad i fryseren den første tid.. Her gik amningen overhoved ik så den brugte vi MEGET tid og energi på, så var det rart maden var der uden at tage en krig.. Ordentlig mad til babserne som vi sagde herhjemme

hehe - det må jeg hellere få gjort!

Anmeld

10. december 2012

Fidus

Nej jeg er elendig til at strikke - har ikke tolmodighed nok strammer maskerne helt og ender altid med at kaste det fra mig i arrighed...
Heldigvis er min mor sej til det, så hun har lavet det fineste babyvognstæppe og en lille strik vest til jul.

Men jeg har fået udfyldt babybogen med alt fra graviditeten og billeder og stamtræ. Det var skønt at få gjort.

Hahaha, ja, man skal besidde en smule tålmodighed og hvor er det dejligt med sådan en mor gid det var min mor men har en dejlig veninde som har strikket et barnevognstæppe til mig

Nøj.. jeg har helt glemt at købe en babybog..!! det var heldigt at du lige nævnte det i indlægget, må hellere få købt en idag så kan jeg hygge mig med det om aftenen, til en dejlig varm op kakao med flødeskum.

Anmeld

10. december 2012

LR85

Skal have kejsersnit på fredag og har fået styr på alt indkøb osv. så nu er jeg lidt lost. Kan jo ikke bare sidde og lave ingenting...!

Hvad skal jeg lave?

Hvad kan jeg ha' glemt til bettes ankomst?

En god omgang massage

frisør

og SOV

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

Fidus skriver:

Hahaha, ja, man skal besidde en smule tålmodighed og hvor er det dejligt med sådan en mor gid det var min mor men har en dejlig veninde som har strikket et barnevognstæppe til mig

Nøj.. jeg har helt glemt at købe en babybog..!! det var heldigt at du lige nævnte det i indlægget, må hellere få købt en idag så kan jeg hygge mig med det om aftenen, til en dejlig varm op kakao med flødeskum.

Det er SÅ hyggeligt at sidde og udfylde bogen. Og kakao med flødeskum... mums, det har jeg da vist og ude i køleskabet.

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

LR85 skriver:

En god omgang massage

frisør

og SOV

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.