4 dage til pks... hvad skal jeg dog lave..?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

tarkoflen

Miss BananaHammock skriver:

Den er nemmerlig lige præcis lang fordi at man ved det den præcise dato! Heldigvis regner min JM med at vi allerede skal være på sygehuset kl. 6.30 fredagmorgen, så jeg skal da ikke gå og vente hele morgenen. (Sover nok ikke rigtig så meget den nat)

Nej har ikke gjort så meget i mad - det plejer at være manden der er kokken, men god ide!

Hvis du laver noget gryderet, kan det jo passe sig selv, så skal du bare smide det sammen

Jeg sender gerne nemme opskrifter afsted til dig, hvis du mangler lidt inspiration men kan godt se, at det er noget bøvl, hvis det plejer at være farmand, der står for det!

Men har hørt fra flere, at det er guld værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Hvis du laver noget gryderet, kan det jo passe sig selv, så skal du bare smide det sammen

Jeg sender gerne nemme opskrifter afsted til dig, hvis du mangler lidt inspiration men kan godt se, at det er noget bøvl, hvis det plejer at være farmand, der står for det!

Men har hørt fra flere, at det er guld værd

Tak for tilbuddet. Jeg skriver hvis jeg kommer til at mangle ideer!

Anmeld

10. december 2012

M (:

Jeg havde en certificering der lige skulle overståes i lørdags, så der er bare ro nu! Du kommer til at nyde det ekstra meget når det er overstået!

Ja, det er sejt nok, at du lige klarede den! 

Glæder mig også helt vildt meget - selvom det også er meget skræmmende! 

Anmeld

10. december 2012

baby012

Nyd stilheden, tá lange varme bade, gå til frisør, se en nasse gode film, tá i biografen, ud og spise med manden, nyd i det hele taget den sidste tid alene  

det er de ting jeg kunne savne lidt de første 6 måneder af babys liv 

Anmeld

10. december 2012

tarkoflen

Tak for tilbuddet. Jeg skriver hvis jeg kommer til at mangle ideer!

Det gør du bare

Åhh sidder lige og ser en baby der lige er blevet født... Det er snart dig, der sidder med sådan en lille en, hvor er det vildt!

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

M (: skriver:

Ja, det er sejt nok, at du lige klarede den! 

Glæder mig også helt vildt meget - selvom det også er meget skræmmende! 

VILDT skræmmende

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

Lahn11 skriver:

Nyd stilheden, tá lange varme bade, gå til frisør, se en nasse gode film, tá i biografen, ud og spise med manden, nyd i det hele taget den sidste tid alene  

det er de ting jeg kunne savne lidt de første 6 måneder af babys liv 

Tak for ideer!!

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Det gør du bare

Åhh sidder lige og ser en baby der lige er blevet født... Det er snart dig, der sidder med sådan en lille en, hvor er det vildt!

Det er vildt surrealistisk.. kan slet ikke forestille mig hvordan det bliver!

Anmeld

10. december 2012

tarkoflen

Det er vildt surrealistisk.. kan slet ikke forestille mig hvordan det bliver!

Nej det kan jeg heller ikke! Jeg glæder mig og er ved at sk... en snemand ved tanken! Nøj jeg synes det er vildt! Det er jo en total ændring af hele ens liv og det synes jeg er svært at forestille sig, hvordan det bliver, ud over det bliver helt vildt stort!

Tror faktisk heller ikke man kan forestille sig det, selvom man prøver alt hvad man kan

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Nej det kan jeg heller ikke! Jeg glæder mig og er ved at sk... en snemand ved tanken! Nøj jeg synes det er vildt! Det er jo en total ændring af hele ens liv og det synes jeg er svært at forestille sig, hvordan det bliver, ud over det bliver helt vildt stort!

Tror faktisk heller ikke man kan forestille sig det, selvom man prøver alt hvad man kan

Lige præcis. Det er en uvis fremtid vi går i møde. Skøn, dejlig, fantastisk, ubeskrivelig uvis!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.