4 dage til pks... hvad skal jeg dog lave..?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

tarkoflen

Miss BananaHammock skriver:

Lige præcis. Det er en uvis fremtid vi går i møde. Skøn, dejlig, fantastisk, ubeskrivelig uvis!

Lige præcis!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Merii

Søvn, søvn og søvn! Jeg savner det, jeg har en baby der max. Sover 30 min af gangen!Mor til NOAH (4 uger)

Anmeld

10. december 2012

lenemor77

Skal have kejsersnit på fredag og har fået styr på alt indkøb osv. så nu er jeg lidt lost. Kan jo ikke bare sidde og lave ingenting...!

Hvad skal jeg lave?

Hvad kan jeg ha' glemt til bettes ankomst?

Start på en dagbog.

Min mor skrev en, da jeg blev født, og jeg har selv skrevet en der dækker det første år efter min datters fødsel... Desværre starter min nogle dage efter fødslen.

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

Merii skriver:

Søvn, søvn og søvn! Jeg savner det, jeg har en baby der max. Sover 30 min af gangen!Mor til NOAH (4 uger)

hehe - det var også min plan. Men kan ikke sove særlig længe af gangen. Men slapper af og ser masser af netflix idag!

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

lenemor77 skriver:

Start på en dagbog.

Min mor skrev en, da jeg blev født, og jeg har selv skrevet en der dækker det første år efter min datters fødsel... Desværre starter min nogle dage efter fødslen.

Go ide!

Anmeld

10. december 2012

NoName

Skal have kejsersnit på fredag og har fået styr på alt indkøb osv. så nu er jeg lidt lost. Kan jo ikke bare sidde og lave ingenting...!

Hvad skal jeg lave?

Har du fyldt fryseren med nem mad?
Gryderetter og andet der kan lette hverdagen?

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

NoName skriver:

Har du fyldt fryseren med nem mad?
Gryderetter og andet der kan lette hverdagen?

nej - er ikke den store mad enthusiast så det var ikke første valg - men helt sikkert en go' ide!

Anmeld

10. december 2012

nielsen80

Hvad skal jeg lave?

Dumme amerikanske tv-serier, læs en god bog, spis noget god mad i stilhed, tag ud og spis med manden, baby.dk, bag nogle julesmåkager( ok ville jeg ikke selv, men forslaget skulle være der), hør noget god musik.....

Hmm så kan jeg ikke lige finde flere, hvor er det bare spændende det er så snart. Kan godt forstille mig ventetiden er lang!

Anmeld

10. december 2012

Putomanen

Jeg er ret fattig på gode råd, men hvor er det bare vildt, at der ikke er længere til! Det bliver så spændende at få en opdatering fra dig, når I har fået jeres lille guldklump ud til jer...

Anmeld

10. december 2012

serinasmor

hehe - det var også min plan. Men kan ikke sove særlig længe af gangen. Men slapper af og ser masser af netflix idag!

du kan heller ikke sove på forskud

Jeg ville lave mad til fryseren og sørge for at vaske alt det tøj i har til vask nu - der kommer rigeligt med vasketøj når i kommer hjem .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.