4 dage til pks... hvad skal jeg dog lave..?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

Miss BananaHammock

_-Kathrine-_ skriver:

Hehe... Det har du ret i

Ellers bage noget juleslik

Mmmm.... SLIK!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

M (:

Miss BananaHammock skriver:

Har heldigvis fundet de rigtige tidspunkter at handle på da jeg var afsted i sidste uge. Sådan lige ved åbningstid er det til at holde ud! Men du har ret - var i århus i lørdags og det var CRAZY!

Jeg var også i Randers Storcenter lørdag, det var fuldstændig sindssygt - manglede så lige én gave igår (og alle kærstens) så vi tog turen endnu en gang, og der var ingen mennesker.. Vildt nok! 

Anmeld

10. december 2012

tarkoflen

Jeg tænker tag et laaaaangt bad hver dag, nus om dig selv, på med ansigtsmaske og hårmaske og slappe helt af! Og massage og forkælelse er da også bare luksus, når du skal gå og vente på den dejlige dag skal oprinde!

Har du lavet mad til fryseren, så l har nem mad at tage op, når l kommer hjem? Ellers var det måske en ide

Åhh hvor må ventetiden være laaaang, når man ved hvornår det skal ske

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

M (: skriver:

Jeg var også i Randers Storcenter lørdag, det var fuldstændig sindssygt - manglede så lige én gave igår (og alle kærstens) så vi tog turen endnu en gang, og der var ingen mennesker.. Vildt nok! 

Det er jo kun os der har fri der kan udnytte formiddagen! hehe Jeg har lige bestilt kærestens gave via nettet, så jeg er også færdig. Det er en rart følelse!

Anmeld

10. december 2012

FrkZier

Har overvejet det... har bare ikke den store madlavnings passion. Men det ville være godt for den lille familie når vi kommer hjem! Det tror jeg jeg vil! Tak!

jeg er sikker på du vil sætte stor pris på at have noget i fryseren til lige at varme op efter den lilles ankomst

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Jeg tænker tag et laaaaangt bad hver dag, nus om dig selv, på med ansigtsmaske og hårmaske og slappe helt af! Og massage og forkælelse er da også bare luksus, når du skal gå og vente på den dejlige dag skal oprinde!

Har du lavet mad til fryseren, så l har nem mad at tage op, når l kommer hjem? Ellers var det måske en ide

Åhh hvor må ventetiden være laaaang, når man ved hvornår det skal ske

Den er nemmerlig lige præcis lang fordi at man ved det den præcise dato! Heldigvis regner min JM med at vi allerede skal være på sygehuset kl. 6.30 fredagmorgen, så jeg skal da ikke gå og vente hele morgenen. (Sover nok ikke rigtig så meget den nat)

Nej har ikke gjort så meget i mad - det plejer at være manden der er kokken, men god ide!

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

FrkZier skriver:

jeg er sikker på du vil sætte stor pris på at have noget i fryseren til lige at varme op efter den lilles ankomst

Anmeld

10. december 2012

M (:

Det er jo kun os der har fri der kan udnytte formiddagen! hehe Jeg har lige bestilt kærestens gave via nettet, så jeg er også færdig. Det er en rart følelse!

Ja, det er det nemlig - og jeg skriver BA (på sidste vers efterhånden), så der er ikke meget fritid lige nu.. Desværre.. MEN det bliver der til februar! 

Ja, det er SÅ dejligt, når det er overstået! 

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

M (: skriver:

Ja, det er det nemlig - og jeg skriver BA (på sidste vers efterhånden), så der er ikke meget fritid lige nu.. Desværre.. MEN det bliver der til februar! 

Ja, det er SÅ dejligt, når det er overstået! 

Jeg havde en certificering der lige skulle overståes i lørdags, så der er bare ro nu! Du kommer til at nyde det ekstra meget når det er overstået!

Anmeld

10. december 2012

_-Kathrine-_

Mmmm.... SLIK!

Mmm... Muuums

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.