"Klask" over fingerne/hånden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2012

Clisolka

Absolut nej! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

Team Putte

Anonym skriver:

- hvad synes i?

Er det Okey man "klasker" sine børn over fingerne/hånden ? Hvis de gentagende gange ikke høre efter at de ikk må pille ved de ting feks hunde skåle..

Jeg går imod strømmen og siger at sålænge det kun er en markering er det iorden.. Nogle børn skal bare have det mere kontant end andre før de forstår det.. Jeg fik dask over fingerne da jeg var lille.. Jeg husker det ik selv, og jeg har ik taget skade

Anmeld

8. december 2012

Dustmuz

Anonym skriver:

- hvad synes i?

Er det Okey man "klasker" sine børn over fingerne/hånden ? Hvis de gentagende gange ikke høre efter at de ikk må pille ved de ting feks hunde skåle..

jeg vil være på tværs og sige JO..

der skal dog lige være en forklaring på mit jo..

hvis barnet ikke "opfatter" at blive flyttet eller der bliver sagt nej gentagne gange, så vil jeg da give et klask over fingerne..

Det vil ikke være et klask som jeg giver min kæreste (hun fortjener dem ski nogen gange)

men et lille et som bare kan mærkes, mens der igen siges nej

og jeg ved i kvinder blive sure, harme og vil hade mig til helved og jeg er ret ligeglad

Anmeld

8. december 2012

Dustmuz

merethe skriver:

Nej det er ikke OK.

Faktisk er det også ulovligt at klaske sine børn over fingrene.

Sæt hundes madskål i et rum hvor barnet ikke kommer.

Nej det er IKKE ulovligt hehe..

i så fald det er..
find lige den paragraf..

jeg ved at VOLD imod børn er ulovligt.. men vold generelt er ulovligt

Anmeld

8. december 2012

Team Putte

Dustmuz skriver:

hvis barnet ikke "opfatter" at blive flyttet eller der bliver sagt nej gentagne gange, så vil jeg da give et klask over fingerne..

Det vil ikke være et klask som jeg giver min kæreste (hun fortjener dem ski nogen gange)

og jeg ved i kvinder blive sure, harme og vil hade mig til helved og jeg er ret ligeglad

Harm.. Næh Men jeg er oz den eneste i den indlæg der tør sige ja.. Før nu

Har det på samme måde og synes opdragelse nu til dags er blevet alt for meget snak! Ungerne skal have en chance til at stoppe når der bliver sagt nej, men hvis man kan sige det eller fjerne ungerne en milliard gange, så er et dask i min bog, helt okay!

Anmeld

8. december 2012

Mor til Mike

Anonym skriver:

- hvad synes i?

Nej, det er alt andet end i orden. Kommunikation er vejen frem.

Anmeld

8. december 2012

L&V

Team Putte skriver:

Harm.. Næh Men jeg er oz den eneste i den indlæg der tør sige ja.. Før nu

Har det på samme måde og synes opdragelse nu til dags er blevet alt for meget snak! Ungerne skal have en chance til at stoppe når der bliver sagt nej, men hvis man kan sige det eller fjerne ungerne en milliard gange, så er et dask i min bog, helt okay!

Hva så når et dask over fingrene ikke er nok mere, hvad vil du så gøre..

Anmeld

8. december 2012

Savannah

Nej, synes ikke at fysisk magt over børn er ok.
Man kan fjerne barnet og/eller sige stop, nej eller hvad man bruger.

Anmeld

8. december 2012

Team Putte

Månsson skriver:

Hva så når et dask over fingrene ikke er nok mere, hvad vil du så gøre..

Ja så må man finde på noget andet

Jeg ser stadig intet galt i et klask over fingrene hvis de bare ik vil hører efter Jeg ser absolut ik et klask over fingrene som vold eller overgreb som alle i andre åbenbart gør Husk nu at man heller ik skal dømme ud fra det skrevne ord, for det er for nemt at tro en masse blot man melder en ting ud

Anmeld

8. december 2012

Frk. Himmelblå

Dustmuz skriver:

Ku' du ikke finde et mere passende forum at være sexistisk i??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.