"Klask" over fingerne/hånden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

Levi&LilysMor

Nej, jeg vil ikke påstå at vi mener det samme....

Hvis det er i leg at du har klasket dit barn over fingrene og at du kun giver kærlige klask i måsen... Så hører dit første indlæg jo slet ikke til herinde?? Altså forstå mig ret... Det er en god ting hvis du ikke klasker over fingrene medmindre det er i "leg" men hvis du ikke gør det efterfulgt af en skideballe, så tror jeg du har misforstået ts indlæg og derfor bliver du ret groft misforstået lige nu.....

Det er det du skriver jeg mener... men tror også klasker er et forkert ord.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Muhmi

Det er det du skriver jeg mener... men tror også klasker er et forkert ord.... 

Okay... Det tror jeg du skal prøve at forklare dem der er på nakken af dig lige nu... For vi har vist alle fået en helt forkert idé om dig...

Anmeld

12. december 2012

smokin

LevisMor skriver:

Nej du taler slet ikke pænt når du kalder mig en idiot! Tror slet ikke du kan forstå noget som helst så ja det er helt meningsløst, og hvorfor du så svarede på min besked til hende som lavede debatten fatter jeg heller ikke... så lad være at svare, hvis du synes de er så store idioter og at deres ting ikke passer i din lille verden, for jeg har INTET gjort forkert i det jeg har sagt.. 

men i orden at vi alle har hver vores meninger, sommetider skal man bare ikke sige for meget...

Ej undskyld mig men du skal da til at finde de skarpe briller frem  Der er forskel på at være en idiot og idioti! Prøv at slå begrebet op. 

Kunne aldrig finde på at kalde nogen for idiot. 

Idioti kan sammenlignes med åndsvaghed! Og nej jeg kaldte dig heller ikke åndsvag !! 

Kan læse ud fra dine andre indlæg at du ikke er så god til at formulere dig, og at dine klap sker i leg. Så hører dit indlæg jo ikke til her 

Heldigvis!

vh

Zette

Anmeld

12. december 2012

smokin

Muhmi skriver:

Okay... Det tror jeg du skal prøve at forklare dem der er på nakken af dig lige nu... For vi har vist alle fået en helt forkert idé om dig...

Det handler ikke om at være på nakken af andre for mit vedkommende. Det handler om at jeg bliver utrolig stødt over at der findes mennesker der rent faktisk synes det er ok at slå/klaske deres børn. Tragisk ! 

Anmeld

5. januar 2013

Joanna

Jeg har ikke læst hele den lange tråd. 

I Danmark er revselsesretten, som forældre tidligere havde altså afskaffet. Det betyder at fysisk straf i enhver form er lovbrud. Det bør vel afgøre "okay eller ej". Det er ikke okay, det er forbudt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.