Jeg læste til side 7 og tænkte - hold da op der er mange der overhovedet ikke forstår hvad TS vil med denne tråd!

Er HELT sikker på at TS på ingen måde vil skade andre, men se nu hvad hun skriver i stedet for at se det i gerne vil have hun skriver.
Det er ikke på noget tidspunkt blevet sagt at udlændinge ikke må være med til julefrokoster, det der bliver sagt er faktisk at danskere (tør ikke skrive "vi"
) har en tradition og den har vi haft i gud ved hvor mange år, en tradition som vi elsker og holder af og som helst skal foregå på samme måde hvert eneste år, derfor skal der ikke rodes med vores traditioner.
Dette lyder måske meget hårdt, men det er ikke ment sådan, men når udlændinge får lov til at bo i vores land, må de respektere vores traditioner. Det vil sige at hvis der i en BH er 14 børn hvor 12 af dem er udlændinge og 2 er danskere, jamen så skal der stadig synges salmer og laves julepynt - for sådan er vores traditioner.
Dette er på ingen måde ondt ment, jeg elsker at vi alle kan være i Danmark og at vi alle kan have vores traditioner, og jeg syntes faktisk det var en god idé da vi fik moskeer - så jeg er altså ikke en ond person 
Så man må gerne bage julekager, selvom man ikke holder jul - man må gerne gå til julefrokoster, man kan bare ikke bestemme om der skal synges salmer eller ej i en BH eller i en skole!
Anmeld