Tatovering...nej tak!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

He He.... Syntes det er mere vildt at den er kommet frem igen... når man tænker på den er helt tilbage fra juni...

Hvem er den skyldige... og skønt du er her...kræver det tatoo-tråde, så laver jeg en dagligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

Ox.

Isabeau skriver:

Hej!

Jeg syns´, det er helt fint, der er nogle som ikke vil ha´ tatoveringer - vi kan ikke alle være ens.

Men syns´ nu alligevel, at I skal se mine 

WOW siger jeg bare .. hvor er de super smukke ... Jeg har selv 3 stk, og den næste bliver min datters navn på ryggen, elsker tattoos!

Anmeld

12. november 2009

Ansemusen

Jeg synes tatoveringer KAN være smukke og betydningsfulde, men ikke de forkerte steder eller for store eller for mange efter min smag! Jeg har ingen, men vil rigtig gerne have min første ilders poteaftryk tatoveret, måske på indersiden af håndledet og mine børns navne på det andet håndled, bare i tynd skråskrift! Det vil jeg aldrig fortryde!

Anmeld

12. november 2009

malou

Jeg er nu stolt af min røvballe, amager plade tus plus alle de andre 7 der pryder min krop og jeg er langtfra færdig... har stadig mange ideer til nye. Jeg må indrømme at de fleste kvinder uden tatoos er for mig en smule "ligegyldige" hvis jeg går en tur på f.esk strøget.. de forsvinder for mig i mænden af mennesker... men ser jeg en kvinde med en fed tus.. skiller hun sig med det samme klart ud i mængden for mig... jeg elsker når kvinder lader sig tusse ... og elsker at lade mig inspirere...

p.s. Siger ikke at kvinder uden tatoos er kedelige... har også veninder uden tatoos... jeg lægger bare mere mærke til kvinder med

knus malou

Anmeld

12. november 2009

LouiseNielsen

Jeg har 3 tusser... En på skulderen, en på min ankel og en på min fod.... Alle 3 nogen der betyder rigtig meget for mig!

Anmeld

12. november 2009

Honningblomst

malou skriver:

Jeg er nu stolt af min røvballe, amager plade tus plus alle de andre 7 der pryder min krop og jeg er langtfra færdig... har stadig mange ideer til nye. Jeg må indrømme at de fleste kvinder uden tatoos er for mig en smule "ligegyldige" hvis jeg går en tur på f.esk strøget.. de forsvinder for mig i mænden af mennesker... men ser jeg en kvinde med en fed tus.. skiller hun sig med det samme klart ud i mængden for mig... jeg elsker når kvinder lader sig tusse ... og elsker at lade mig inspirere...

p.s. Siger ikke at kvinder uden tatoos er kedelige... har også veninder uden tatoos... jeg lægger bare mere mærke til kvinder med

knus malou

Men det er jo fordi du selv har totoveringer at du lægger mærke til og lægger vægt på dem...jeg er glad for du ikke ville lægge mærke til mig så og nu er det heller ikke kvinder der skal se mig..

Knus Eva...smuk naturel...

Anmeld

12. november 2009

Honningblomst

Og nu var tråden til alle os der IKKE vil skrive med vandfast på vores krop...fis af med jer tatoo-tøser...

Anmeld

12. november 2009

malou

Eva skriver:

Men det er jo fordi du selv har totoveringer at du lægger mærke til og lægger vægt på dem...jeg er glad for du ikke ville lægge mærke til mig så og nu er det heller ikke kvinder der skal se mig..

Knus Eva...smuk naturel...

siger ikke at kvinder ikke er smukke "naturel" Eva..  

Men ja kvinder med tatoos er meget mere spændende i min verden... det er vel en ærlig sag...

knus til dig

Anmeld

12. november 2009

Honningblomst

malou skriver:

siger ikke at kvinder ikke er smukke "naturel" Eva..  

Men ja kvinder med tatoos er meget mere spændende i min verden... det er vel en ærlig sag...

knus til dig

Jojo...præcis som jeg synes tatoveringer udstråler noget jeg ikke ønsker at udstråle... og det er ikke noget spændende...udover det så synes jeg det er så ikke personligt...mange får lavet dem og de samme dødsyge meningsløse...navne på børn, en ranke af blomster eller stjerner eller andet ned af ryggen, en sort tegning over rumpen osv....synes virkelig det virker fantasiforladt og kedeligt.  Men ja, vi er alle forskellige, men skal man skille sig ud, så skal man nok ikke få tatoveringer.

Knus Eva...

Anmeld

12. november 2009

Ni-ko-li-ne

jeg synes tatoveringer er flotte.... der er undtagelser, men sådan er det med alt.... :0) altså de der meningsløse tribals over lænden, som mange har, de er da meget flotte men der er jo ikke nogen betydning forbundet med dem...

jeg har ingen selv, måske en dag.... så bliver det noget med sommerfugle :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.