Tatovering...nej tak!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.804 visninger
69 svar
0 synes godt om
8. juni 2009

Honningblomst

Er der andre der har det som jeg....eller er jeg den eneste der synes det er synd at ødelægge kroppen med at tegne med vandfast farve på den..

Så kom frem..alle Jer som synes jeres krop er smuk og speciel helt uden farver og streger...??

Knus Eva...som er helt naturel og det eneste pynt er to ringe, som sidder på fingrene...ja ja, jeg ved godt jeg skiller mig ud og er helt speciel...griner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

Mira0911

Jeg siger både ja og nej... Er en pivskid til at få det lavet... og hvis så fortryder, er den ikke bare sådan lige at fjerne... Så jeg tror aldrig jeg får en tattoo...

Anmeld

8. juni 2009

Pige2009

Jeg har ingen tattoos og nøjes også kun med en ring - på fingeren vel at mærke... Så jeg hylder min krop som den er fra naturens side.

Anmeld

8. juni 2009

Kaufie

Har også kun en ring på fingeren til at udsmykke min krop....

Min mand bliver endda sur, hvis jeg en gang imellem bruger min hånd som huskeseddel...... "tegn'...." siger den bette på knap 2 år hvis han ser det - og så vil han jo også tegne på sig selv....

Synes min krop er speciel MED farver (fregner/pigmentpletter) OG streger(strækmærker/ar)

Anmeld

8. juni 2009

Diana...

Heller ikke nogen på mig  Jeg synes det er pænt til nogen. men ikke pænt til mig og så tør jeg for den sags skyld heller ikke.

Så nope 2 ringe på mine ringefinger det er det, så fuld ud tilfreds med min naturlige krop som den er og endnu mere tilfreds når min gravide mave er væk ha ha og super duper tilfreds når jeg færdig med at føde børn og skal have løftet babserne for tør da slet ikke tænke på hvordan de kommer til at se ud efter nr 2 griner 

Anmeld

8. juni 2009

SaNiNa

Der er ingen som får lov at stikke mig med en nål og slet ikke for en tatovering... syntes virkelig ikke det er kønt... og de bliver bestem heller ikke kønner med tiden

men fordi jeg ikke syntes om det, skal andre da hve lov man bestemmer jo selv over sin krop

Anmeld

8. juni 2009

Lise

Jeg har desværre en tatovering - men heldigvis et sted som ingen behøver at se. Synes det var smart da jeg som 21-årig fik den lavet - nu synes jeg det er lidt kikset... små som store og på mænd som kvinder.. synes nogen er mindre grimme end andre, men pæne - det synes jeg vist ikke der er nogen der er.

Anmeld

8. juni 2009

Mette+Mathias

Ja, jeg er også en af dem der foretrækker kroppen au naturel *S*

Jeg har dog 2 piercinger, - et hul i hvert øre, men tror ikke jeg har haft ørenringe i siden jeg blev gift - for 10 år siden. Derudover har jeg kun en hel glat vielsesring på den ene finger.

Anmeld

8. juni 2009

Mum33

Heller ingen her. Har kun set meget få jeg syntes er pæne/søde, men skal ikke selv have nogen. Ellers tak

Anmeld

8. juni 2009

Lone Jakobsen

for mig er det lidt både-og.
jeg synes det kan se fantastisk ud, især til mænd. da jeg var yngre ku jeg simpelthen ikke stå for en mand der var tatoveret.... og jeg drømte også selv om at få en.
men men men.... jeg blev ældre, og mere pivet.....så jeg har aldrig turde få lavet en, og den dag i dag er jeg ret tilfreds med min beslutning.
piercinger var jeg vilde med som helt ung, havde selv et par stykker, men idag er det kun min vielses ring der pynter på min finger
selv om jeg naturligvis stadig bruger øreringe når jeg skal "være fin"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.