Tatovering...nej tak!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2009

Tynen

Jeg ville aldrig selv få en - Men synes dog at der er nogle enkelte tatoveringer der er fede og som jeg godt kunne tænke mig.. Altså sådan imaginary..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

Honningblomst

Tak for alle Jeres svar...dejligt jeg ikke er den eneste som synes at tatoveringer ikke at pæne..
Knus Eva..

Anmeld

8. juni 2009

Miamaja

jeg kunne aldrig finde paa at putte tatoos paa min krop. heller ikke da jeg var 18 og alle veninder fik de der tatoos lige oven over rumpen som var meget moderne- det er det ikke laengere.

nej tak. saa hellere henna der kan vaskes af naar jeg bliver traet af det.

Anmeld

8. juni 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

jeg kunne aldrig finde paa at putte tatoos paa min krop. heller ikke da jeg var 18 og alle veninder fik de der tatoos lige oven over rumpen som var meget moderne- det er det ikke laengere.

nej tak. saa hellere henna der kan vaskes af naar jeg bliver traet af det.

Så enig....-smiler- min søster spurgte mig i går om jeg vidste hvad de der over rumpen tatoveringer kaldtes...ved du det?-griner

Anmeld

8. juni 2009

Miamaja

jeg har faaet det at vide mange gange, men kan virkelig ikke huske det

Anmeld

8. juni 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

jeg har faaet det at vide mange gange, men kan virkelig ikke huske det

Ved ikke om det er stavet rigtigt....men, Tramp stamp...

Anmeld

8. juni 2009

Pernille Sand Jensen

Vi kalder tatoos på lænden for røvballegevir.

Anmeld

8. juni 2009

Honningblomst

Pernille Sand Jensen skriver:

Vi kalder tatoos på lænden for røvballegevir.

Hæ hæ...super udtryk....nogen kalder dem vidst også for amager nummerplader...mener jeg..

Anmeld

8. juni 2009

Cris

Jeg kan godt lige at se på dem, men jeg kan ikke få lavet nogle på mig... Jeg synes, at de taber lidt farven og når man bliver gammel og huden er ikke så stram, så ser de ikke mere så spændende. Men man kan nyde så længe det varer self.! Men nej! Jeg vil meget hellere se dem på andre en på mig selv...

Anmeld

8. juni 2009

Honningblomst

Cris skriver:

Jeg kan godt lige at se på dem, men jeg kan ikke få lavet nogle på mig... Jeg synes, at de taber lidt farven og når man bliver gammel og huden er ikke så stram, så ser de ikke mere så spændende. Men man kan nyde så længe det varer self.! Men nej! Jeg vil meget hellere se dem på andre en på mig selv...

Min søster og jeg talte om at man skulle få lavet en hund som tatovering som ung og efterhånden som man blev ældre ville racen på hunden ændres til en af de der med meget hud overalt...det ville da være smart..
Men nej, jeg springer altså over...det må jeg sige..
Knus Eva..som nøjes med at totovere bilen...griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.