Tatovering...nej tak!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2009

Mor til Frederic og Freya

Hm...

Jeg har én og den er jeg skisme glad for. Fik den i mors-dags gave fra manden og bettemanden. Så var slet ikke i tvivl at den skulle handle om vores søn.

Der er efterfølgende kommet til at stå Frederic nedenunder hans ansigt. Som min lillebror på snart 18 siger: min søster mærker ikke til smerte, hun er lavet af beton. Smerte har aldrig rørt mig særlig meget. Min mor har vist efterhånden fået lavet 8 stk, hun er nødt til at ligge ned og bide i en pude...

Ruben's familie stod også på bagbenene da de hørte om morsdags gaven, men da de fandt ud af at det var et billed af sønen - faldt de til jorden og syntes den er total okay.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

qp

Frederic's moar skriver:

Hm...

Jeg har én og den er jeg skisme glad for. Fik den i mors-dags gave fra manden og bettemanden. Så var slet ikke i tvivl at den skulle handle om vores søn.

Der er efterfølgende kommet til at stå Frederic nedenunder hans ansigt. Som min lillebror på snart 18 siger: min søster mærker ikke til smerte, hun er lavet af beton. Smerte har aldrig rørt mig særlig meget. Min mor har vist efterhånden fået lavet 8 stk, hun er nødt til at ligge ned og bide i en pude...

Ruben's familie stod også på bagbenene da de hørte om morsdags gaven, men da de fandt ud af at det var et billed af sønen - faldt de til jorden og syntes den er total okay.

Hvor er den fin... hvem har lavet den?

Anmeld

15. november 2009

qp

malou skriver:

Ej det er jo noget pjat Eva... hver enkel tatovering er jo noget specielt for hver enkel der får dem lavet... man kan da ikke bare sige de alle er ens...-  det er muligt du synes det er DØDSYGT at få tatoveret sine børns navne osv... og jeg har al respekt for du IKKE er til tusser... det er jo heldigvis og klart helt dit eget valg men du behøver ikke rakke ned på os der vælger dem...- du skriver til sidst i et andet indlæg: Eva.. smuk naturel... hvor meget lægger du i ordet naturel?? at du er uden tusser eller du bare er helt som naturen lavede dig???

knus malou

Godt skrevet Malou!

Jeg synes også det er fint, at folk ikke bryder sig om tatoveringer men det virker nærmest som om, at Eva ikke bryder sig om menneskerne der bærer tattoveringer!

Og ehm... mht det "naturel" så ved jeg ikke hvor naturligt det er, at få opereret brystskind og mave    - ergo Eva, tænk dig dog om inden du kaster rundt med dine fordomme doooh.....!!

Anmeld

15. november 2009

Bondepigen

qp skriver:

Godt skrevet Malou!

Jeg synes også det er fint, at folk ikke bryder sig om tatoveringer men det virker nærmest som om, at Eva ikke bryder sig om menneskerne der bærer tattoveringer!

Og ehm... mht det "naturel" så ved jeg ikke hvor naturligt det er, at få opereret brystskind og mave    - ergo Eva, tænk dig dog om inden du kaster rundt med dine fordomme doooh.....!!

Hihi, det havde jeg slet ikke lige tænkt på...

Anmeld

15. november 2009

Mor til Frederic og Freya

qp skriver:

Hvor er den fin... hvem har lavet den?

taaakkk...

eva mus i tønder og hun har ikke én eneste tattoo selv...

Anmeld

15. november 2009

A.

Isabeau skriver:

Hej!

Jeg syns´, det er helt fint, der er nogle som ikke vil ha´ tatoveringer - vi kan ikke alle være ens.

Men syns´ nu alligevel, at I skal se mine 

så flot er en af dem som synes at det er smukt

Anmeld

15. november 2009

A.

Eva skriver:

For dælen jeg er vild med dig og din mand... selvom jeg ikke lige kender jer..

Herhjemme går vi også ind for udsmykke kroppen... og ikke på den der kedelige måde som alle gør, nej, det skal være unikt (og vask eller slidbart..)

hold da op drenge har vist hygget kan jeg se

Anmeld

16. november 2009

malou

qp skriver:

Godt skrevet Malou!

Lige min tanke mht det med naturel... men nåede aldrig videre i tråden da Eva ikke kommenterede hvad hun lagde i ordet naturel...- jeg er nemlig mindst ligeså naturel så.....

knus malou

Anmeld

16. november 2009

Honningblomst

Tak til alle som formåede at svare på tråden som var for alle os der ikke var til taoveringer...jeg er efter at set alle billederne endnu engang blevet bekræftiget i mit syn på disse tegninger....men undres over hvorfor de skulle lægges ud i denne tråd...

Knus Eva.

Anmeld

16. november 2009

qp

Eva skriver:

Tak til alle som formåede at svare på tråden som var for alle os der ikke var til taoveringer...jeg er efter at set alle billederne endnu engang blevet bekræftiget i mit syn på disse tegninger....men undres over hvorfor de skulle lægges ud i denne tråd...

Knus Eva.

Er du ikke en anelse negativ, sarkastisk og fordomsfuld?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.