Tatovering...nej tak!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2009

Cris

Eva skriver:

Min søster og jeg talte om at man skulle få lavet en hund som tatovering som ung og efterhånden som man blev ældre ville racen på hunden ændres til en af de der med meget hud overalt...det ville da være smart..
Men nej, jeg springer altså over...det må jeg sige..
Knus Eva..som nøjes med at totovere bilen...griner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

Sofia24

Hverken tatoveringer eller pircinger her hos/på mig
Har aldrig haft lyst og får det (nok) heller aldrig...

Anmeld

11. november 2009

Isabeau

Hej!

Jeg syns´, det er helt fint, der er nogle som ikke vil ha´ tatoveringer - vi kan ikke alle være ens.

Men syns´ nu alligevel, at I skal se mine 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. november 2009

Honningblomst

Isabeau skriver:

Hej!

Jeg syns´, det er helt fint, der er nogle som ikke vil ha´ tatoveringer - vi kan ikke alle være ens.

Ja, kønt er det ikke...i min verden og derfor har jeg jo heller ingen....

Anmeld

11. november 2009

oo

ak, jeg får heller aldrig en tatovering, både fordi jeg ikke har lyst og så fordi jeg er en pivskid

men min kære husbond har hammer og segl på underarmen i en rød stjerne, og min ene søster har lige fået tatoveret et langt digt ned af ryggen ... og ja min ene svoger er fyldt med tatoveringer. Jeg syntes skam sagtens det kan være rigtig flot, jeg har bare ikke selv mod på at få en. Dog så jeg en gang en tatovering hvor jeg tænkte, hvis det skal være, skal det være den: en pige der havde en solsikkekrone tatoveret omkring sin albue (så selve albuen - hvis man bøjer armen - var det brune hoved og udfra der sad store kronblade...den var uden farve altså)

Anmeld

11. november 2009

Isabeau

Eva skriver:

Ja, kønt er det ikke...i min verden og derfor har jeg jo heller ingen....

Igen; vi kan ikke alle være ens. Jeg syns´ så de er sindsygt flotte, ellers havde jeg så heller ikke fået dem lavet

Anmeld

11. november 2009

Pia.

Isabeau skriver:

Hej!

Wauuu hvor er de bare flotte... Virkelig smukt lavet... Jeg har også mange - bare i år har jeg fået lavet en hel del og har allerede tid til den næste...

Jeg syntes det er smuk kropsudsmykning... Men jeg respektere folks meninger og håber også de respektere mine *S* 

Jeg kan vise dem alle sammen frem hvis jeg har lyst og jeg kan gemme dem alle sammen hvis det er det jeg har lyst til...

Det er godt nok et gammelt indlæg der er blevet taget op her *S*

Anmeld

11. november 2009

4xGreve

Eva skriver:

Er der andre der har det som jeg....eller er jeg den eneste der synes det er synd at ødelægge kroppen med at tegne med vandfast farve på den..

Så kom frem..alle Jer som synes jeres krop er smuk og speciel helt uden farver og streger...??

Knus Eva...som er helt naturel og det eneste pynt er to ringe, som sidder på fingrene...ja ja, jeg ved godt jeg skiller mig ud og er helt speciel...griner

Jeg har hverken pircinger eller tatto og vil aldrig få det, nej tak min krop er flot og helt unik som den er! Og det samme er min mands (vi er ret så enige på det punkt og iih hvor vil han blive ulykkelig hvis jeg fandt på noget så tosset)

Anmeld

11. november 2009

oo

- men jeg syntes dog ikke man skal afholde sig fra hjemmelavede tatoos - det gør vi det meget i herhjemme (men vi bor også midt ude i skoven, og det mister man ærlig talt lidt forstanden af )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. november 2009

Honningblomst

Tjuhl skriver:

- men jeg syntes dog ikke man skal afholde sig fra hjemmelavede tatoos - det gør vi det meget i herhjemme (men vi bor også midt ude i skoven, og det mister man ærlig talt lidt forstanden af )

For dælen jeg er vild med dig og din mand... selvom jeg ikke lige kender jer..

Herhjemme går vi også ind for udsmykke kroppen... og ikke på den der kedelige måde som alle gør, nej, det skal være unikt (og vask eller slidbart..)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.