malou skriver:
Ej det er jo noget pjat Eva... hver enkel tatovering er jo noget specielt for hver enkel der får dem lavet... man kan da ikke bare sige de alle er ens...- det er muligt du synes det er DØDSYGT at få tatoveret sine børns navne osv... og jeg har al respekt for du IKKE er til tusser... det er jo heldigvis og klart helt dit eget valg men du behøver ikke rakke ned på os der vælger dem...- du skriver til sidst i et andet indlæg: Eva.. smuk naturel... hvor meget lægger du i ordet naturel?? at du er uden tusser eller du bare er helt som naturen lavede dig???
knus malou
ENEG!!!
Jeg har tre tusser....
Den ene har jeg selv tegnet, det var min første....
Den anden fik jeg af en eks kæreste som stadig er en del af min og nu også min kærestes vennekreds.
Den sidste er noget så "upersonligt" som min søns navn, med noget mønsker/blomster omkring....
Syntes seriøst det er noget vås at sige at tattoveringer er upersonlige, for det ved du (eva) sådan set ikke en skid om.... Er jo alt efter hvem man er, og hvad man får lavet!!
Jo giver dig ret, folk der får noget lavet som alle andre også har, så bliver det upersonligt, men sådan er det heldigvis langt de fleste der gør... Tror ikke mange får lavet en tattoo bare for at gøre det! Man gør det netop for at få noget personligt lavet på sin krop!
Anmeld