Tatovering...nej tak!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

malou

Eva skriver:

Jojo...præcis som jeg synes tatoveringer udstråler noget jeg ikke ønsker at udstråle... og det er ikke noget spændende...udover det så synes jeg det er så ikke personligt...mange får lavet dem og de samme dødsyge meningsløse...navne på børn, en ranke af blomster eller stjerner eller andet ned af ryggen, en sort tegning over rumpen osv....synes virkelig det virker fantasiforladt og kedeligt.  Men ja, vi er alle forskellige, men skal man skille sig ud, så skal man nok ikke få tatoveringer.

Knus Eva...

Ej det er jo noget pjat Eva... hver enkel tatovering er jo noget specielt for hver enkel der får dem lavet... man kan da ikke bare sige de alle er ens...-  det er muligt du synes det er DØDSYGT at få tatoveret sine børns navne osv... og jeg har al respekt for du IKKE er til tusser... det er jo heldigvis og klart helt dit eget valg men du behøver ikke rakke ned på os der vælger dem...- du skriver til sidst i et andet indlæg: Eva.. smuk naturel... hvor meget lægger du i ordet naturel?? at du er uden tusser eller du bare er helt som naturen lavede dig???

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

LouiseNielsen

malou skriver:

Ej det er jo noget pjat Eva... hver enkel tatovering er jo noget specielt for hver enkel der får dem lavet... man kan da ikke bare sige de alle er ens...-  det er muligt du synes det er DØDSYGT at få tatoveret sine børns navne osv... og jeg har al respekt for du IKKE er til tusser... det er jo heldigvis og klart helt dit eget valg men du behøver ikke rakke ned på os der vælger dem...- du skriver til sidst i et andet indlæg: Eva.. smuk naturel... hvor meget lægger du i ordet naturel?? at du er uden tusser eller du bare er helt som naturen lavede dig???

knus malou

ENEG!!!

Jeg har tre tusser....

Den ene har jeg selv tegnet, det var min første....

Den anden fik jeg af en eks kæreste som stadig er en del af min og nu også min kærestes vennekreds.

Den sidste er noget så "upersonligt" som min søns navn, med noget mønsker/blomster omkring....

Syntes seriøst det er noget vås at sige at tattoveringer er upersonlige, for det ved du (eva) sådan set ikke en skid om.... Er jo alt efter hvem man er, og hvad man får lavet!!

Jo giver dig ret, folk der får noget lavet som alle andre også har, så bliver det upersonligt, men sådan er det heldigvis langt de fleste der gør... Tror ikke mange får lavet en tattoo bare for at gøre det! Man gør det netop for at få noget personligt lavet på sin krop!

Anmeld

12. november 2009

M.O.A.R.

LouiseLarsen skriver:

ENEG!!!

Jeg har tre tusser....

Den ene har jeg selv tegnet, det var min første....

Den anden fik jeg af en eks kæreste som stadig er en del af min og nu også min kærestes vennekreds.

Den sidste er noget så "upersonligt" som min søns navn, med noget mønsker/blomster omkring....

Syntes seriøst det er noget vås at sige at tattoveringer er upersonlige, for det ved du (eva) sådan set ikke en skid om.... Er jo alt efter hvem man er, og hvad man får lavet!!

Jo giver dig ret, folk der får noget lavet som alle andre også har, så bliver det upersonligt, men sådan er det heldigvis langt de fleste der gør... Tror ikke mange får lavet en tattoo bare for at gøre det! Man gør det netop for at få noget personligt lavet på sin krop!

ENIG!

jeg har selv 2.

en tiger som repræsenterer mig og den måde jeg har været på har altid mindet meget om tigeren.

nr to er en hvor min søsters, min afdøde brors og mit stjernetegne er omkring et rødt m som står for mit navn.

begge to betyder de utrolig meget for mig, og smerten var de også værd.

selvfølgelig har folk uden tattoo en anden opfattelse af det for de ved slet ikke hvordan det føles at man ved det er noget der sidder fast på ens krop og noget som har ekstremt stor betydning for en og som man ikke vil glemme eller miste.

Malene 17+2

Anmeld

12. november 2009

UngMor83

Jeg er både tusset og piercet og er stolt af det. Elsker den slags udsmykninger, og der kommer helt sikkert mere til.

Hilsen "RockerTøzen" *GG*

Anmeld

12. november 2009

Sees

Jeg har 4 små søde tattoo's - Alle MEGET betydningsfylde for mig.

Jeg har alt respekt for dem der har valgt ikke at få tattoo's, men for MIG var det tanken om at jeg følte at jeg (f.eks) kunne bærer min søn med mig over alt, ved at få skrevet hans navn på mig - FOR EVIGT! Det er vigtigt for mig.

Jeg har mit kinesiske stjernetegn på venstreskulder, mine tre forbogstaver skrevet oveni hinanden (hjemmetegnet) i buksekanten, tre stjerner på underarmen, som for MIG står for "tro, håb og Kærlighed" da, jeg synes, et anker, et kors og et hjerte ville være lidt for sømandsagtigt, og så min søns navn (hjemmetegnet) på benet - Og jeg er LANGT fra færdig !

Og så er jeg forresten også piercet i tungen, navlen og ørene

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. november 2009

Dansker i England

Jeg har heller ingen tatoveringer og ville aldrig have en. Den eneste udsmykning, jeg bruger, er min vigselsring og briller. At andre ønsker at tegne på sin krop har ikke noget med mig at gøre, men jeg tror, at mange også fortryder det, når de bliver ældre.

Anmeld

14. november 2009

Mormilla

Eva skriver:

Er der andre der har det som jeg....eller er jeg den eneste der synes det er synd at ødelægge kroppen med at tegne med vandfast farve på den..

Så kom frem..alle Jer som synes jeres krop er smuk og speciel helt uden farver og streger...??

Knus Eva...som er helt naturel og det eneste pynt er to ringe, som sidder på fingrene...ja ja, jeg ved godt jeg skiller mig ud og er helt speciel...griner

Jeg vil heller ikke ha en! Synes at de er flotte men bare tanken om hvordan det kommer til at se ud når man bliver gammel og rynket gør at jeg aldrig vil gøre det!!!

Anmeld

14. november 2009

sarahb

Eva skriver:

Er der andre der har det som jeg....eller er jeg den eneste der synes det er synd at ødelægge kroppen med at tegne med vandfast farve på den..

Så kom frem..alle Jer som synes jeres krop er smuk og speciel helt uden farver og streger...??

Knus Eva...som er helt naturel og det eneste pynt er to ringe, som sidder på fingrene...ja ja, jeg ved godt jeg skiller mig ud og er helt speciel...griner

Jeg ville aldrig få en tatoo... synes ikke det er mig og kan slet ikk forestille mig gammel og så med en tus et eller andet sted..
Tænder slet ikk på det på mænd, så er glad for min mand heller ikk er til det..

Har set en tatoo på en mand hvor jeg blev blød i knæene. Hånd aftryk af hans datter med fingeraftryk og det hele... F&%¤ den var flot... Ved andet står jeg af.. specielt de der tribes. AHHHHHHHHHHHHH hvad skete der lige der!!!

På kvinder synes jeg fx hende kat fra miami ink er så cool med hendes tatoo.. og har en kollega der har heldes navn rundt om håndledet i en svag grå man skimter den kun lige.. og så et citat ned af ribbenene, det er super flot. rihanna´s stjerner ved nakken er jeg også vild med, men det er Kun fordi hun har stilen og er gennemført...
men er sgu ikk til de der små delfiner på anklen m.m. så skal det være mere edgy

Anmeld

14. november 2009

mor_sabina

sarahb skriver:

Jeg ville aldrig få en tatoo... synes ikke det er mig og kan slet ikk forestille mig gammel og så med en tus et eller andet sted..
Tænder slet ikk på det på mænd, så er glad for min mand heller ikk er til det..

Har set en tatoo på en mand hvor jeg blev blød i knæene. Hånd aftryk af hans datter med fingeraftryk og det hele... F&%¤ den var flot... Ved andet står jeg af.. specielt de der tribes. AHHHHHHHHHHHHH hvad skete der lige der!!!

På kvinder synes jeg fx hende kat fra miami ink er så cool med hendes tatoo.. og har en kollega der har heldes navn rundt om håndledet i en svag grå man skimter den kun lige.. og så et citat ned af ribbenene, det er super flot. rihanna´s stjerner ved nakken er jeg også vild med, men det er Kun fordi hun har stilen og er gennemført...
men er sgu ikk til de der små delfiner på anklen m.m. så skal det være mere edgy

Her kan jeg tilslutte mig. Får aldrig nogen selv da jeg synes det kræver en bestemt stil. Men der er da bare så mange tatoos som er alt for fede. Fx Kat fra Miami Ink hun er da for sej, men for mig er det ikjke fedt med delfiner eller roser på skulderen.

Anmeld

15. november 2009

Bondepigen

Eva skriver:

Jeg har ikke selv nogen, og tror heller aldrig jeg vil få en. Altså jeg kan synes det er pænt nok med en lille tatovering, men det er bare så sjældent at folk kan nøjes med én, desværre.

Der er en i familien der er tatovør, og hun har bare oversået sin krop med tatoveringer. Det ser SÅ frygteligt ud, og det FORSTÅR jeg simpelthen ikke, og kommer aldrig til det, men ja ja, forskellige mennesker - forskellige lyster... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.