Tatovering...nej tak!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

oo

Eva skriver:

For dælen jeg er vild med dig og din mand... selvom jeg ikke lige kender jer..

Herhjemme går vi også ind for udsmykke kroppen... og ikke på den der kedelige måde som alle gør, nej, det skal være unikt (og vask eller slidbart..)

juhuuuu! små solguder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

Isabeau

Pia. skriver:

Wauuu hvor er de bare flotte... Virkelig smukt lavet... Jeg har også mange - bare i år har jeg fået lavet en hel del og har allerede tid til den næste...

Jeg syntes det er smuk kropsudsmykning... Men jeg respektere folks meninger og håber også de respektere mine *S* 

Jeg kan vise dem alle sammen frem hvis jeg har lyst og jeg kan gemme dem alle sammen hvis det er det jeg har lyst til...

Det er godt nok et gammelt indlæg der er blevet taget op her *S*

Tak skal du ha´. Ja. jeg kan skam også sagtens gemme mine. Jeg står i butik til daglig (er dog på barsel nu), og har faktisk meget sjælden oplevet negativitet omkring mine tatoveringer. Til gengæld kan jeg selv blive irriteret over så mange folk som kommenterer dem - så er det man tager en langærmet trøje på på arbejde

Og ja, troede helt ærligt at tatoo-emnet forlængst var uddebateret?

Anmeld

11. november 2009

wamse

Isabeau skriver:

Hej!

Jeg syns´, det er helt fint, der er nogle som ikke vil ha´ tatoveringer - vi kan ikke alle være ens.

Men syns´ nu alligevel, at I skal se mine 

WAUW Synes dine er sindsyg flotte, den på din højre overarm er jeg helt vild med

Anmeld

11. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Indrømmet... I min omkgangskreds, er der meget få med 'jomfru-hud'. MEN  Jeg syntes det er smukt og dejligt med tatovering. Indtilvidere, så har min skønne veninde og min svoger stadig jomfru hud, og havde forsvoret at de aldrig ville være med, men hun har fundet sig noget der skal sidde på hendes krop alligevel, så jeg tvivler på at det blir ved sådan.

Jeg respektere fuldstændig at folk vil være naturel, men ikke mig

Anmeld

11. november 2009

Honningblomst

Tjuhl skriver:

juhuuuu! små solguder

Nemlig...jeg frygtede med grønne sidney lee'er....

Storebror har malet lillebror på ryggen, så fint...lillebror malede storebror som vidst ikke syntes det var lige så fint..

Anmeld

11. november 2009

qp

Jeg har disse 2 stks... og de taler vidst for sig selv...

Jeg fortryder dem ikke et sekund og er stolt af dem da de betyder meget for mig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. november 2009

Pia.

For dælen jeg er vild med dig og din mand... selvom jeg ikke lige kender jer..

Herhjemme går vi også ind for udsmykke kroppen... og ikke på den der kedelige måde som alle gør, nej, det skal være unikt (og vask eller slidbart..)

Tante Pia's små kreative drenge  - Hvor er de skønne... savner dem så meget...

Giv dem alle tre et kys fra mig...

Knus din tatoverede veninde...

Anmeld

11. november 2009

Honningblomst

Og så blev min ikke-tatoo-tråd til en alligevel....kan I fise ind på alle jeres tråde med vandfast farve...her er det for os der kan vaskes rene igen...

Anmeld

11. november 2009

Pia.

Eva skriver:

Og så blev min ikke-tatoo-tråd til en alligevel....kan I fise ind på alle jeres tråde med vandfast farve...her er det for os der kan vaskes rene igen...

He He.... Syntes det er mere vildt at den er kommet frem igen... når man tænker på den er helt tilbage fra juni...

Anmeld

11. november 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

Tante Pia's små kreative drenge  - Hvor er de skønne... savner dem så meget...

Giv dem alle tre et kys fra mig...

Knus din tatoverede veninde...

hæhæ...ja, skøre unger...vi savner også jer, men det ved du jo...alle de sms'er... håber det kunne blive til noget med weekenden...

Og Pia, det her ved du godt..jeg er ligeglad med hvordan andre ser ud....bare jeg må vælge hvordan jeg skal se ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.