Anonym skriver:
Er nødsaget til at være anonym, grundet en episode idag, som ikke skal kunne googles... 
Ehm.... Min svigerinde kommer gående ind i stuen med en sutteflaske med Cola i.. (hun er 13 måneder).... Hun drikker det hele, her snakker vi 260 ml, på ca 3 min! hvorefter min svigerinde fylder flasken op 3 gange mere!
Jeg er målløs!!!!!!!
Så efterfølgende sidder jeg her idag, ser de unge mødre, hvor hende michella (Eller hvad hun nu heddder).... Giver hendes datter saftevand i legelandet ( også i sutteflaske)....
Min mening er at børn skal holdes væk fra Sodavand, saftevand og tilmed også andet slags usundt lige fra slik til andre usunde ting!
Hvad er jeres mening om dette? 
Efter min mening er en forældres job at ruste og vejlede børnene
og i mine øjne er sukker serveret på den måde i den grad at gøre sine børn en bjørnetjeneste! min kæreste har et alvorligt cola-misbrug, som han helt selv har lavet - han har altså aldrig fået cola og saft osv da han var lille, men fik en normal opdragelse omkring det og endte alligevel med at være afhængig af det
Så derfor vil jeg slet ikke tænke på hvor børn, der på den måde blir smidt lige ud i det ender 
Dermed er jeg på ingen måde imod en hyggekage eller noget lørdagsguf - men jeg kan ikke se hvordan det skal kunne gavne mine børn hvis de fik sukker på den måde
Jeg så også en dag en pige gi sin ca 1,5 år gamle søn cola direkte fra flaskeni toget.. og ja drengen var træt og havde været afsted og var måske lidt pylret - men jeg blev faktisk sådan lidt harm på vores samfunds vegne - det er os allesammen der ender med at sku betale for tandlæge + fedmeoperationer + insulin til deiabetes osv så jeg mener vi har et ansvar for at passe på os selv, vores børn og hinanden
Derfor tror jeg heller ikke jeg ville holde mund overfor fx en svigerinde, der sidder og skaber et sukker-misbrug i hendes dreng, der IKKE SELV HAR ET VALG