Jeg har virkelig brug for et råd eller to

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2012

mortilnoahogmelina

Mama3 skriver:

Tillykke med den lille men øv med mave problemer, jeg kan se andre har skrevet det også men jeg vil lige slå et slag for zoneterapi det virker bare

Tusind tak..
Vi har allerede været til 2 behandlinger og skal igen i morgen , jeg synes nu nok jeg kan se en forbedring . Så jeg håber virkelig på en mere rolig baby nu ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

mortilnoahogmelina

Masig skriver:

Det gode ved kolik er jo at det går over... Jeg ved udemærket godt hvor hårdt det er mens det står på og man er lige ved at gå ned med flaget, men lige pludselig så går det over... Må man bare prøve at sige til sig selv...

Men ja de der læger er ikke til meget hjælp... Man må selv prøve sig frem.. HVis hun har luft i maven så giv hende mylicon...

Ja gudskelov for at det går over .. men ja det er møg hårdt imens det står på ..

Vi giver os de der dråber . Hvordan giver i dem og hvor ofte og hvor mange ??

Anmeld

22. november 2012

mortilnoahogmelina

Mama3 skriver:

Jeg vil tro der skal et par behandlinger til, det er en skam du ikke bor i Kolding jeg har nemlig en kollega som er udlært zoneterapeut og har speciale i spædbørn med hård mave

Ja det var en skam men tror jeg har fundet en nu som har fået mere ro på hende . Så er Det bare lige den afføring der der skal gang i . Årh det er så hårdt hun bare ikke kan komme af med det .

Anmeld

22. november 2012

Masig

Mortil2tiloktober skriver:

Ja gudskelov for at det går over .. men ja det er møg hårdt imens det står på ..

Vi giver os de der dråber . Hvordan giver i dem og hvor ofte og hvor mange ??

Vi giver ikke så mange af de dråber mere, kun efter behov, dvs hvis han prutter meget og lader til at have lidt ondt, så får han 15 dråber, men ellers ikke... Da vi gav dem fast gav vi 15 dråber 15 min før hvert måltid sådan ca.. det er ret svært at ramme præcist 15 min, men der omkring... Så gik vi senere over til at give et par gange om dagen efter behov, og nu får han kun en sjælden gang imellem... Vi er lige så småt startet med grød og det giver åbenbart også lidt luft i maven, så han får dråberne lidt oftere nu her, men det er ikke hver dag...

Anmeld

22. november 2012

mortilnoahogmelina

Masig skriver:

Okay

Vi giver ikke så mange af de dråber mere, kun efter behov, dvs hvis han prutter meget og lader til at have lidt ondt, så får han 15 dråber, men ellers ikke... Da vi gav dem fast gav vi 15 dråber 15 min før hvert måltid sådan ca.. det er ret svært at ramme præcist 15 min, men der omkring... Så gik vi senere over til at give et par gange om dagen efter behov, og nu får han kun en sjælden gang imellem... Vi er lige så småt startet med grød og det giver åbenbart også lidt luft i maven, så han får dråberne lidt oftere nu her, men det er ikke hver dag...

Okay.. tak for dit svar ..

Vi giver os 15 dråber 15 min før ca . Og det går rigtig fint synes jeg ..

Anmeld

22. november 2012

Masig

Okay.. tak for dit svar ..

Vi giver os 15 dråber 15 min før ca . Og det går rigtig fint synes jeg ..

Det er jo også det der står man skal, og fungerer det er det jo bare super.. Her hjalp det kun et par uger, så forsvandt virkningen og derfor stoppede vi og gav kun efter behov for så virker det bedre...

Anmeld

22. november 2012

JustMe

Har ikke lige prøvet som du skriver . Men vi har prøvede og ligge hende men det hjælper bestemt ikke så skriger Hun bare endnu mere ..

Eneste som hjælper en gang imellem er at tage hende ind til sig som når man giver bryst og så holde lidt fast så falder hun nogen gange til ro ..

Har du overvejet en slynge/strækvikle søde? Kram og krydsede fingre herfra

Anmeld

22. november 2012

mortilnoahogmelina

Masig skriver:

Det er jo også det der står man skal, og fungerer det er det jo bare super.. Her hjalp det kun et par uger, så forsvandt virkningen og derfor stoppede vi og gav kun efter behov for så virker det bedre...

Har hørt det ofte kun virker i perioder . Og det er os fint nok . Så stopper vi bare når det ikke virker mere . Ingen grund til at give det for bare at give det uden virkning .

Anmeld

22. november 2012

mortilnoahogmelina

JustMe skriver:

Har du overvejet en slynge/strækvikle søde? Kram og krydsede fingre herfra

Ja har godt tænkt på det søde .
Men jeg håber der snart falder lidt ro på ..

Anmeld

22. november 2012

JustMe

Ja har godt tænkt på det søde .
Men jeg håber der snart falder lidt ro på ..

Krydser for at hun snart finder lidt ro go får gang i maven  Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.