Jeg har virkelig brug for et råd eller to

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

Mama3

Tillykke med den lille men øv med mave problemer, jeg kan se andre har skrevet det også men jeg vil lige slå et slag for zoneterapi det virker bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Giraffen

Mortil2tiloktober skriver:

Vi har idag os skiftet over til lactolose og håber bare det virker ..

JEg troede ikke man måtte give kamile te mere. MEn det prøver vi så .
TAk

mere? forstår ikke... jeg ka huske da Nina havde problemer så snakkede vi med sundhedsplejersken om hvad hun måtte få og ej - og det med at få væske ned + te + sukkeren er noget af det bedste for deres små tarme

jeg valgte nogle gange at give lactulosen i teen i stedet for sukker for så vidste jeg hun ikke fik dobbelt op i doser og hvis ikke hun er ved at være undervægtig så ville jeg prioritere hendes mave først og ha en tro på at hun nok skal få den mælk hun har brug for i den korte periode

Anmeld

19. november 2012

mortilnoahogmelina

Mama3 skriver:

gåhaharvævaværværeværetTillykke med den lille men øv med mave problemer, jeg kan se andre har skrevet det også men jeg vil lige slå et slag for zoneterapi det virker bare

JEg har været til zoneterapi idag .
Hjælp det efter første behandling hos jer ?

Anmeld

19. november 2012

mortilnoahogmelina

Giraffen skriver:

mere? forstår ikke... jeg ka huske da Nina havde problemer så snakkede vi med sundhedsplejersken om hvad hun måtte få og ej - og det med at få væske ned + te + sukkeren er noget af det bedste for deres små tarme

jeg valgte nogle gange at give lactulosen i teen i stedet for sukker for så vidste jeg hun ikke fik dobbelt op i doser og hvis ikke hun er ved at være undervægtig så ville jeg prioritere hendes mave først og ha en tro på at hun nok skal få den mælk hun har brug for i den korte periode

Ja har fået af vide der skulle være noget i kamile te som er skadeligt for de små ..
Vi gav selv vores dreng det han er 2 om en måned.
Men vi prøver. Jeg er åben over for alt ..

Hun er absolut ikke undervægtige hun tager flot på .
Okay hvor meget lactolose gav i om dagen ??

Anmeld

19. november 2012

Mama3

Jeg vil tro der skal et par behandlinger til, det er en skam du ikke bor i Kolding jeg har nemlig en kollega som er udlært zoneterapeut og har speciale i spædbørn med hård mave

Anmeld

19. november 2012

Mama3

Jeg vil tro der skal et par behandlinger til, det er en skam du ikke bor i Kolding jeg har nemlig en kollega som er udlært zoneterapeut og har speciale i spædbørn med hård mave

Anmeld

19. november 2012

Masig

JEg har idag været til zoneterapi og til læge ..
Lægen fandt jo selvfølgelig ingenting hvilket jeg godt vidste . Men hun har dog utrolig meget luft i maven desværre ..

Jeg håber bare inderligt det snart bliver bedre . Ellers tror jeg klart jeg er en død mor ..

Det gode ved kolik er jo at det går over... Jeg ved udemærket godt hvor hårdt det er mens det står på og man er lige ved at gå ned med flaget, men lige pludselig så går det over... Må man bare prøve at sige til sig selv...

Men ja de der læger er ikke til meget hjælp... Man må selv prøve sig frem.. HVis hun har luft i maven så giv hende mylicon...

Anmeld

19. november 2012

L&V

Ja har fået af vide der skulle være noget i kamile te som er skadeligt for de små ..
Vi gav selv vores dreng det han er 2 om en måned.
Men vi prøver. Jeg er åben over for alt ..

Hun er absolut ikke undervægtige hun tager flot på .
Okay hvor meget lactolose gav i om dagen ??

Det er os rigtigt det med Kamille the, der kan være svampe spore i.. Men sukker vand er der mange der mener hjælper lige så godt..

Anmeld

19. november 2012

LJ

Da vores datter var 1-2 måneder og havde koliklignende anfald, var vores bedste beroligende middel en dinglende uro, som vi stod og pustede til med hende i armene. Det hjælper selvfølgelig ikke på det, der gør ondt, men man kan måske distrahere hende fra smerten, når man synes man har prøvet alt. 

Jeg håber virkelig på det bedste for jer. Det er ubegribeligt hvor de får kræfter fra til at skrige og det kan være helt ubærligt, når man er træt og ikke kan se en ende på det. Husk at det ikke er en tilstand der varer for evigt.

Anmeld

22. november 2012

mortilnoahogmelina

Månsson skriver:

Det er os rigtigt det med Kamille the, der kan være svampe spore i.. Men sukker vand er der mange der mener hjælper lige så godt..

Synes nok jeg huskede rigtig .. tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.