Hade-reklame!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

SH-Baby

Profilbillede for SH-Baby

Hej piger, 

hvilken reklame HADER i for tiden? Er der nogen reklamer, der får jer til at krumme tæer eller skifte kanal?

Herhjemme er det reklamen fra Netto, der kan give os begge spat! ej, hvor kan jeg da bare IKKE holde det barn ud, der skaber sig og plager sin mor - bliver helt sur indeni, og hver gang jeg ser den, har jeg behov for at udtrykke hvilken MØGUNGE jeg synes det barn repræsenterer.. 

Hvilke reklamer kan få jeres p*s i kog? 

De absolut mest irriterende reklamer er for mig Louis Nielsens - især deres radiospots. Aaaaargh, jeg bliver seriøst idiot af at høre på dem  Især den hvor to veninder møder hinanden, og den ene tror at den anden venindes kæreste er hendes far. "Nej Louise, det er da min kæreste Hans Jørgen." Det gyser igennem min krop, når jeg hører dem, hehe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

M (:

SH-Baby skriver:

De absolut mest irriterende reklamer er for mig Louis Nielsens - især deres radiospots. Aaaaargh, jeg bliver seriøst idiot af at høre på dem  Især den hvor to veninder møder hinanden, og den ene tror at den anden venindes kæreste er hendes far. "Nej Louise, det er da min kæreste Hans Jørgen." Det gyser igennem min krop, når jeg hører dem, hehe. 

Ej, det lyder godt nok også ringe! 

Anmeld

13. november 2012

LBK

Frøken J. skriver:

NOOOO!!! Havde lige fået den lortesang ud af hovedet, se hvad du har gjort!!! Haha

Ha Ha Ha Ha undskyld 

Anmeld

13. november 2012

Tranebaer

Puha, den for kig-efter-Ø-mærket eller et eller andet andet mærke, hvor de siger noget i stil med: "Hvordan har dyrene haft det før" og så er der nogle dyr på græs der har det super og en gris der skriger af smerte. Ja jeg ved ikke rigtig hvad de siger, for jeg holder mig altid for ørene. Grisens lyd er præcis som en gris skreg da jeg var på ferie i Asien og den blev tortureret på den bus jeg skulle køre med i 10 timer - og ja den skreg i 10 timer og jeg græd hele vejen... Forfærdelig reklame, den genoptager den værste oplevelse!

Og så neglesvampsreklamerne, men de er heldigvis ved at ebbe ud. De er SÅ klamme.

Og den for bladet Søndag. Har aldrig fattet dem, synes de er forfærdeligt dårligt lavet...

Anmeld

13. november 2012

Benjamins'mor

Jeg har hverken set den med netto eller manden i badekarret, men hvad jeg kan læse mig til ville jeg nok hade dem, så tror ikke jeg er gået glip af noget.

MEN til dit spørgsmål TS:

Jeg hader ALT hvad der hedder reklamer, UDEN undtagelse, gider dem ikke og bliver kun sur når de kommer.

Kender ikke noget værre end man sidder og ser en god film eller serie og så kommer der reklamer hver 10-15 minut. Og det er de samme reklamer hver gang, tror sku nok ikke jeg ændre mening på 10 min om hvorvidt jeg vil købe et tv eller ej.

Anmeld

13. november 2012

jydeinden

Benjamins'mor skriver:

Jeg har hverken set den med netto eller manden i badekarret, men hvad jeg kan læse mig til ville jeg nok hade dem, så tror ikke jeg er gået glip af noget.

MEN til dit spørgsmål TS:

Jeg hader ALT hvad der hedder reklamer, UDEN undtagelse, gider dem ikke og bliver kun sur når de kommer.

Kender ikke noget værre end man sidder og ser en god film eller serie og så kommer der reklamer hver 10-15 minut. Og det er de samme reklamer hver gang, tror sku nok ikke jeg ændre mening på 10 min om hvorvidt jeg vil købe et tv eller ej.

Anmeld

14. november 2012

UnderCover37

M (: skriver:

Haha, der kan man bare se, hvor dårlig reklamen er, når jeg ikke en gang har fattet budskabet! 

Argh! Fandt lige reklamen på nettet og er nødt til at irritere jer med den også 

Anmeld

14. november 2012

chael

Den med pædagogen der synger "hoved, skulder, knæ og tå.......", hvor speakeren spørger om hun har husket at yellow?! Jeg magter den ikke. Den måde hun synger på - SÅ LA' DA VÆR'!!!

Og så vanish reklamerne - FU*K NU AF!!! Inden jeg brækker mig!!

*C

Anmeld

14. november 2012

M (:

UnderCover35 skriver:

Argh! Fandt lige reklamen på nettet og er nødt til at irritere jer med den også 

Ah, gud, en dårlig reklame! 

Anmeld

14. november 2012

M (:

chael skriver:

Den med pædagogen der synger "hoved, skulder, knæ og tå.......", hvor speakeren spørger om hun har husket at yellow?! Jeg magter den ikke. Den måde hun synger på - SÅ LA' DA VÆR'!!!

Og så vanish reklamerne - FU*K NU AF!!! Inden jeg brækker mig!!

*C

De der Yellow-reklamer er generelt ringe.. "Ej, mor, sådan hedder det altså ikke".. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.