Hade-reklame!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.513 visninger
88 svar
0 synes godt om
13. november 2012

M (:

Hej piger, 

hvilken reklame HADER i for tiden? Er der nogen reklamer, der får jer til at krumme tæer eller skifte kanal?

Herhjemme er det reklamen fra Netto, der kan give os begge spat! ej, hvor kan jeg da bare IKKE holde det barn ud, der skaber sig og plager sin mor - bliver helt sur indeni, og hver gang jeg ser den, har jeg behov for at udtrykke hvilken MØGUNGE jeg synes det barn repræsenterer.. 

Hvilke reklamer kan få jeres p*s i kog? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

UnderCover37

M (: skriver:

Hej piger, 

hvilken reklame HADER i for tiden? Er der nogen reklamer, der får jer til at krumme tæer eller skifte kanal?

Herhjemme er det reklamen fra Netto, der kan give os begge spat! ej, hvor kan jeg da bare IKKE holde det barn ud, der skaber sig og plager sin mor - bliver helt sur indeni, og hver gang jeg ser den, har jeg behov for at udtrykke hvilken MØGUNGE jeg synes det barn repræsenterer.. 

Dén er også slem! Men jeg synes det er værrer at nogle forældre slæber trætte og udkørte unger med ud for at handle... for det er jo i bund og grund ikke barnets skyld...

Jeg er ved at få fnidder af den reklame med ham "vinderen" der helde tiden praler med hvor meget han vinder mens han sidder i et badekar og bare ser rigtigt træls ud 

Anmeld

13. november 2012

BellaT

Lige præcis den samme reklame (Netto-reklamen). Det var lige præcis den jeg tænkte på, da jeg så overskriften.

Men det skyldes at jeg synes at reklamen er dyster og ubehagelig. Jeg har ondt af barnet, der tydeligvis ikke skulle have været med ude at handle pga træthed og af moren som skal tage den kamp med sit barn.

Deres anden reklame med Netto-medarbejderen der falder i søvn er lige så dyster og gør grin med butiksansatte. Synes de burde fyre deres nuværende reklamefolk, for JEG går helt sikkert ikke i Netto pga de reklamer. Faktisk ville de få mig til at vælge en anden butik.

Måske kun mig der har det sådan. Men omtale får de da for deres elendige ubehagelige reklamer...

Anmeld

13. november 2012

M (:

UnderCover35 skriver:

Dén er også slem! Men jeg synes det er værrer at nogle forældre slæber trætte og udkørte unger med ud for at handle... for det er jo i bund og grund ikke barnets skyld...

Jeg er ved at få fnidder af den reklame med ham "vinderen" der helde tiden praler med hvor meget han vinder mens han sidder i et badekar og bare ser rigtigt træls ud 

Jeg ved godt at overtrætte børn i 9 ud af 10 tilfælde er årsagen til den opførsel (og at det dermed er forældrenes skyld), men jeg bliver stadig SÅ irriteret (på reklamen). Jeg kan virkelig ikke holde den ud, det er lige så det løber mig ned af ryggen..

Det ved jeg (gudskelov) ikke lige hvad er for en? Er det den med de siametiske tvillinger eller? 

Anmeld

13. november 2012

VØS

Jeg kan slet ikke have sanex reklamerne, synes det er SÅ klamt med alle alt den hud og så mange samlet der gnider op og ned af hinanden
Det kommer nok også lidt af, at jeg ikke bryder mig om store mængder af mennesker
Men der lukker jeg altid øjnene eller skifter kanal.

Anmeld

13. november 2012

tarkoflen

Åhh synes der er en del!

Den der oyster reklame får jeg spat af... Og leasy synes jeg også er forfærdelig!

Og ja den med ham i badekaret... Og så alverdens bingosider i det hele taget

Anmeld

13. november 2012

M (:

BellaT skriver:

Lige præcis den samme reklame (Netto-reklamen). Det var lige præcis den jeg tænkte på, da jeg så overskriften.

Men det skyldes at jeg synes at reklamen er dyster og ubehagelig. Jeg har ondt af barnet, der tydeligvis ikke skulle have været med ude at handle pga træthed og af moren som skal tage den kamp med sit barn.

Deres anden reklame med Netto-medarbejderen der falder i søvn er lige så dyster og gør grin med butiksansatte. Synes de burde fyre deres nuværende reklamefolk, for JEG går helt sikkert ikke i Netto pga de reklamer. Faktisk ville de få mig til at vælge en anden butik.

Måske kun mig der har det sådan. Men omtale får de da for deres elendige ubehagelige reklamer...

Jeg er fuldstændig enig. Nu handler jeg helst i Netto i forvejen, men det er IKKE pga. deres reklame. Synes virkelig den er forfærdelig, og er enig i, at de burde hyre nogle nye reklamefolk!

Anmeld

13. november 2012

M (:

VØS skriver:

Jeg kan slet ikke have sanex reklamerne, synes det er SÅ klamt med alle alt den hud og så mange samlet der gnider op og ned af hinanden
Det kommer nok også lidt af, at jeg ikke bryder mig om store mængder af mennesker
Men der lukker jeg altid øjnene eller skifter kanal.

Hm, den ser jeg egentlig som ganske harmløs, men sjovt at vi er så forskellige! 

Er det mængden af mennesker eller hudkontakten du ikke bryder dig om?

Anmeld

13. november 2012

LBK

Hej piger, 

Netto-reklamen er PÆNT irriterende, men den reklame der irritere mig mest lige nu er Nykredit reklame. IHHH "jeg har en bank der forstår mig..."

JESUS, jeg hader bank reklamer og forsikringsreklamer. De er lige så kedelige som det produkt de forsøger at sælge. 

Anmeld

13. november 2012

VØS

Hm, den ser jeg egentlig som ganske harmløs, men sjovt at vi er så forskellige! 

Er det mængden af mennesker eller hudkontakten du ikke bryder dig om?

Tror det er lidt begge dele, men nok mest menneskemængden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.