Hade-reklame!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

UnderCover37

M (: skriver:

Jeg ved godt at overtrætte børn i 9 ud af 10 tilfælde er årsagen til den opførsel (og at det dermed er forældrenes skyld), men jeg bliver stadig SÅ irriteret (på reklamen). Jeg kan virkelig ikke holde den ud, det er lige så det løber mig ned af ryggen..

Det ved jeg (gudskelov) ikke lige hvad er for en? Er det den med de siametiske tvillinger eller? 

Det ved jeg godt du ved, men jeg må også nogle gange minde mig selv om det 

Hmm er det en bingo side eller sådan noget han reklamerer for 
Han er ihverfald pænt træls...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

M (:

Yurie skriver:

Den poppede også op på nettet hele tiden(da den var helt ny)

Hvorfor lave sådan en side?

Det er mig ubegribeligt! 

Anmeld

13. november 2012

M (:

vitapigen skriver:

Desværre jo.....  Det er en datingside hvor dem der gerne vil have en affærre kan oprette en profil og mødes med andre mænd/damer for at få en affærre  Synes det er grotesk... Især når man høre den måde de omtaler det på i radioen... Som om at det bare er helt legalt....

Jeg er målløs! 

Anmeld

13. november 2012

M (:

UnderCover35 skriver:

Det ved jeg godt du ved, men jeg må også nogle gange minde mig selv om det 

Hmm er det en bingo side eller sådan noget han reklamerer for 
Han er ihverfald pænt træls...

Ja, for det er såååå nemt at tænke "Ej, stop så din møgunge!!".. Også selvom det jo ikke er barnets skyld, men man kan bare 100% sætte sig ind i moderens frustration!

Men kan ikke se, hvordan den skulle få mig til at handle mere i Netto.. 

Anmeld

13. november 2012

lycly

LEASY REKLAMERNE! OMG jeg er træt af dem efterhånden! De er slet ikke sjove, bare MØG irriterende Hadede også de der tdc reklamer (tror jeg nok det var) med det der nøgne par. Ih altså, virkelig ringe reklamefolk der har kommet på de idéer!

Anmeld

13. november 2012

Karla

Hej piger, 

hvilken reklame HADER i for tiden? Er der nogen reklamer, der får jer til at krumme tæer eller skifte kanal?

Herhjemme er det reklamen fra Netto, der kan give os begge spat! ej, hvor kan jeg da bare IKKE holde det barn ud, der skaber sig og plager sin mor - bliver helt sur indeni, og hver gang jeg ser den, har jeg behov for at udtrykke hvilken MØGUNGE jeg synes det barn repræsenterer.. 

Hvilke reklamer kan få jeres p*s i kog? 

Hader rigtig mange reklamer! Eller synes i hvert fald de er rigtig irriterende

En af se værste er reklamen for ude & hjemme, hvor der sidder to kvinder og "snakker", men det er egentlig bare et billede, så deres munde bevæger sig ikke, og stemmen er bare kørt ind efterfølgende. Synes den er SÅ belastende!

Anmeld

13. november 2012

vitapigen

Faith skriver:

Jeg bliver så arrig når jeg hører den reklame

Synes ærlig talt det burde forbydes at opfordre til utroskab, og at der ligefrem findes en utroskabs-side på nettet hvor man kan oprette en profil, synes jeg er direkte vammelt

Hvor ville jeg blive ked af det hvis jeg fandt ud af at min mand havde en profil på den side.

Ja jeg synes også det er vammelt... Mangler min bræk smiley...

Anmeld

13. november 2012

M (:

LuLy skriver:

LEASY REKLAMERNE! OMG jeg er træt af dem efterhånden! De er slet ikke sjove, bare MØG irriterende Hadede også de der tdc reklamer (tror jeg nok det var) med det der nøgne par. Ih altså, virkelig ringe reklamefolk der har kommet på de idéer!

Det er som om de tænker; jo plattere reklame/koncept, jo bedre salg! Hvor dumme tror de deres målgruppe er?!? 

Anmeld

13. november 2012

M (:

Karla skriver:

Hader rigtig mange reklamer! Eller synes i hvert fald de er rigtig irriterende

En af se værste er reklamen for ude & hjemme, hvor der sidder to kvinder og "snakker", men det er egentlig bare et billede, så deres munde bevæger sig ikke, og stemmen er bare kørt ind efterfølgende. Synes den er SÅ belastende!

Ej, det har jeg slet ikke bemærket! 

Anmeld

13. november 2012

vitapigen

Jeg er målløs! 

Sådan havde jeg det også de første gange jeg hørte den... Troede virkelig jeg hørte forkert... Troede ikke de måtte reklamerer til utroskab...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.