Hade-reklame!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

M (:

Har i hørt den reklame i radioen omkring et spændende sexliv.. Det er en datingside til utroskab.. DEN KAN JEG IKKE KLARER!! HADER DEN.. Det er indtil videre kun i radioen jeg har hørt den, men nægter at høre den kanal når de spiller den reklame..

Hørte den lige for første gang i dag - føj den er styg! *opkasts-smiley indsættes her*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Tvillingemor80

SNICKERS reklamen - "you are not you when you are hungry" -
Nu har vi ligesom set den !!

Anmeld

16. november 2012

M (:

Tvillingemor90 skriver:

SNICKERS reklamen - "you are not you when you are hungry" -
Nu har vi ligesom set den !!

Jeg syntes faktisk den var meget sjov, men ja,

den er ligesom set nu..

Anmeld

16. november 2012

kriknu

Alt og alle reklamer ... jeg tænder mit fjernsyn for at se bones ikke en halvnøgen gusten mand i et badekar eller syngende østers ... og da slet ikke en pige der står og skriger... 

Anmeld

16. november 2012

kriknu

Urrghh... og den for zalando - den er fin nok i starten... lige indtil de alle sammen begynder at skrige! 

Anmeld

16. november 2012

M (:

kriknu skriver:

Urrghh... og den for zalando - den er fin nok i starten... lige indtil de alle sammen begynder at skrige! 

Ej, jeg ser bare slet ikke nok fjernsyn, når jeg ikke kender alle de dårlige reklamer!

Anmeld

16. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Der er indset bord uden Bænke! Syntes den er ret genial, men hold nu jeg hader at vågne op midt om natten, syngende inde i mit hovede " DER ER INDTET BORD UDEN BÆNKE"

Det er forresten noget pålæg. Vh stine

Anmeld

16. november 2012

MortilCilas

M (: skriver:

Hej piger, 

hvilken reklame HADER i for tiden? Er der nogen reklamer, der får jer til at krumme tæer eller skifte kanal?

Herhjemme er det reklamen fra Netto, der kan give os begge spat! ej, hvor kan jeg da bare IKKE holde det barn ud, der skaber sig og plager sin mor - bliver helt sur indeni, og hver gang jeg ser den, har jeg behov for at udtrykke hvilken MØGUNGE jeg synes det barn repræsenterer.. 

Hvilke reklamer kan få jeres p*s i kog? 

Der er en reklame med sæben hvor du kommer ud af sig selv, når man tager hånden under. (kan på ingen måde huske hvad den hedder?) Men så har du en vandhane man skal lukke med hånden.

den irritere mig, ellers så også netto reklamen

Anmeld

16. november 2012

hekran

vitapigen skriver:

Nu er det godt nok ikke en TV reklame jeg hader for tiden, men en reklame i NOVA FM radio....

Nemlig.... victoria milan!!!!!  "'Gør livet levende - ha' en affære"!!!!!

Hva f..... er det for noget!! Ved godt at den har kørt for et stykke tid siden, men nu er den igen igen dukket op i radioen... Og den kommer TIT!!!

Helt enig!

Jeg forstår det ikke, jeg forstår det ikke, jeg forstår det IKKE!!!!

Der bliver snakket om affærer som om det er det mest naturlige i verden, der ligefrem gavner dig. AAAAARGH! Skidt være med din familie. Jeg forstår ikke, at de overhovedet får sendetid. Mn må ikke reklamere for cigaretter, men man må gerne få affærer til at lyde spændende og ligefrem livsbekræftendene...

Ha' en affære! 

Det er vel ikke normalt?????

Anmeld

18. december 2012

FrkZier

M (: skriver:

Hej piger, 

hvilken reklame HADER i for tiden? Er der nogen reklamer, der får jer til at krumme tæer eller skifte kanal?

Herhjemme er det reklamen fra Netto, der kan give os begge spat! ej, hvor kan jeg da bare IKKE holde det barn ud, der skaber sig og plager sin mor - bliver helt sur indeni, og hver gang jeg ser den, har jeg behov for at udtrykke hvilken MØGUNGE jeg synes det barn repræsenterer.. 

Hvilke reklamer kan få jeres p*s i kog? 

faktisk.. altså nu sage jeg jo at jeg hader ALLE reklamer - det løgn, jeg er kommet i tanke om en reklame jeg "elsker" den fra Netto med ham håndværkeren der leder efter en ny bobbel til vatterpasset, hvor der kommer to og siger han skal lede ved siden af ventsre hånds skruetrækkeren !!

- DEN griner og over, hver eneste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.