Hade-reklame!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

BellaCiinea

LuLy skriver:

Neeeej Føtex reklamen er god (jeg arbejder der, så jeg ville lige slå et slag for den)

Den er skrækkelig! =)

Både min kæreste, svigermor, svigerfar, mor og stedfar + lillebror hader den!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

Frøken J.

LBK skriver:

Netto-reklamen er PÆNT irriterende, men den reklame der irritere mig mest lige nu er Nykredit reklame. IHHH "jeg har en bank der forstår mig..."

JESUS, jeg hader bank reklamer og forsikringsreklamer. De er lige så kedelige som det produkt de forsøger at sælge. 

NOOOO!!! Havde lige fået den lortesang ud af hovedet, se hvad du har gjort!!! Haha

Anmeld

13. november 2012

An&Jo

M (: skriver:

Hej piger, 

hvilken reklame HADER i for tiden? Er der nogen reklamer, der får jer til at krumme tæer eller skifte kanal?

Herhjemme er det reklamen fra Netto, der kan give os begge spat! ej, hvor kan jeg da bare IKKE holde det barn ud, der skaber sig og plager sin mor - bliver helt sur indeni, og hver gang jeg ser den, har jeg behov for at udtrykke hvilken MØGUNGE jeg synes det barn repræsenterer.. 

Hvilke reklamer kan få jeres p*s i kog? 

Altså, havde det barn været mit var den der aldrig gået..

Jeg har præsteret at smide mig på gulvet ved siden af Johannes og ligge og skrige fordi han gjorde det samme, ja folk kigger, men Johannes stoppede og opførte sig pænt resten af handle turen .

Jeg har også præsteret at sige til begge drenge at næste gang de tiggede efter noget så stillede vi vognen og gik ud i bilen og kørte hjem.. Og gæt engang hvad der skete da de tiggede igen??

Så det er også en af mine hade reklamer, og så er der yousee reklamen, den er også totalt åndssvag..

Anmeld

13. november 2012

M (:

An&Jo skriver:

Altså, havde det barn været mit var den der aldrig gået..

Jeg har præsteret at smide mig på gulvet ved siden af Johannes og ligge og skrige fordi han gjorde det samme, ja folk kigger, men Johannes stoppede og opførte sig pænt resten af handle turen .

Jeg har også præsteret at sige til begge drenge at næste gang de tiggede efter noget så stillede vi vognen og gik ud i bilen og kørte hjem.. Og gæt engang hvad der skete da de tiggede igen??

Så det er også en af mine hade reklamer, og så er der yousee reklamen, den er også totalt åndssvag..

Hahaha, totalt pinlig mor! 

Hvordan er det nu den er? 

Anmeld

13. november 2012

An&Jo

Hahaha, totalt pinlig mor! 

Hvordan er det nu den er? 

Ham skuespilleren der forsøger at improvisere istedet for at følge manus og de derfor udskifter ham med en papegøje..

Og ja jeg er en total pinlig mor hvis mine børn er total pinlige.. hvis de kan, så kan jeg vel os, og de stopper jo faktisk med det, Johannes har aldrig smidt sig på gulvet siden .

Anmeld

13. november 2012

M (:

Ham skuespilleren der forsøger at improvisere istedet for at følge manus og de derfor udskifter ham med en papegøje..

Og ja jeg er en total pinlig mor hvis mine børn er total pinlige.. hvis de kan, så kan jeg vel os, og de stopper jo faktisk med det, Johannes har aldrig smidt sig på gulvet siden .

Nårh ja, den er også meeega dårlig! 

Hm, du har en pointe der! Tror bare jeg er for blufærdig! Kunne sagtens stille vognen og gå, men ligge mig og skrige på gulvet er nok straks værre!

Anmeld

13. november 2012

An&Jo

Nårh ja, den er også meeega dårlig! 

Hm, du har en pointe der! Tror bare jeg er for blufærdig! Kunne sagtens stille vognen og gå, men ligge mig og skrige på gulvet er nok straks værre!

Det var jeg også, indtil han gjorde det for fjerde dag i træk.. Så fik jeg bare nok.. Folk glor da lidt, men de kan også godt se det sjove i det..

Anmeld

13. november 2012

ano14316

har ingen problemer med netto reklamen.. 

Men LEASY reklamerne kan jeg blive vanvittig af.. I HATE THEM!!!

tror faktisk det er den enste for tiden

Anmeld

13. november 2012

M (:

An&Jo skriver:

Det var jeg også, indtil han gjorde det for fjerde dag i træk.. Så fik jeg bare nok.. Folk glor da lidt, men de kan også godt se det sjove i det..

Ja, og det er også pinligt med en "uvoren" unge.. 

Anmeld

13. november 2012

M (:

ano14316 skriver:

har ingen problemer med netto reklamen.. 

Men LEASY reklamerne kan jeg blive vanvittig af.. I HATE THEM!!!

tror faktisk det er den enste for tiden

De er altså også belastende - og det er jo samme manus for dem alle.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.