Hade-reklame!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

Benjamins'mor

UnderCover35 skriver:

Argh! Fandt lige reklamen på nettet og er nødt til at irritere jer med den også 

Sikke da en skod reklame.
Puha, får det helt dårligt af sådan nogle snoppede mennesker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

HeidiØ

Åh jeg er ikke særlig glad for hverken Føtex, netto eller Leasy reklamen! Men en der virkelig irriterer mig, er Synoptiks med Susanne Bjerrehus "ja, jeg er 41..." "hvor gammel er du rigtig?" "64"... 64 PROCENT!! og lige et skævende flovt smil til den mindst 35 år yngre mandsperson i baggrunden!

Anmeld

14. november 2012

M (:

HeidiØ skriver:

Åh jeg er ikke særlig glad for hverken Føtex, netto eller Leasy reklamen! Men en der virkelig irriterer mig, er Synoptiks med Susanne Bjerrehus "ja, jeg er 41..." "hvor gammel er du rigtig?" "64"... 64 PROCENT!! og lige et skævende flovt smil til den mindst 35 år yngre mandsperson i baggrunden!

Det synes jeg faktisk ikke er så slem.. 

Anmeld

14. november 2012

Kay

reklamer fra leasy, spille sider og den blå bank... men værst er den fra elgiganten hvor manden smadre sin bil på vej hjem fordi han lige har købt et nyt tv.... og så oister

Anmeld

14. november 2012

M (:

Kay skriver:

reklamer fra leasy, spille sider og den blå bank... men værst er den fra elgiganten hvor manden smadre sin bil på vej hjem fordi han lige har købt et nyt tv.... og så oister

Den fra elgiganten har jeg vist været forskånet for indtil videre?

Anmeld

14. november 2012

Kay

M (: skriver:

Den fra elgiganten har jeg vist været forskånet for indtil videre?

han recer der ud af og når at vælte last bil og meget andet... smadre ind i et hus imens der er sådan en glad sang og han virker total selvfed... bliver bare arghhh af den... og min mands rwaktion er... " og så er det kun 42 tommer'' om det tv han kommer us med....

Anmeld

14. november 2012

M (:

Kay skriver:

han recer der ud af og når at vælte last bil og meget andet... smadre ind i et hus imens der er sådan en glad sang og han virker total selvfed... bliver bare arghhh af den... og min mands rwaktion er... " og så er det kun 42 tommer'' om det tv han kommer us med....

Ej, den er jeg ikke ked af, at jeg ikke har set! 

Anmeld

15. november 2012

FrkZier

M (: skriver:

Hej piger, 

hvilken reklame HADER i for tiden? Er der nogen reklamer, der får jer til at krumme tæer eller skifte kanal?

Herhjemme er det reklamen fra Netto, der kan give os begge spat! ej, hvor kan jeg da bare IKKE holde det barn ud, der skaber sig og plager sin mor - bliver helt sur indeni, og hver gang jeg ser den, har jeg behov for at udtrykke hvilken MØGUNGE jeg synes det barn repræsenterer.. 

Hvilke reklamer kan få jeres p*s i kog? 

ALLE REKLAMER!!!

aaaaaaaaaaaaagh jeg haaaader reklamer

Anmeld

15. november 2012

M (:

FrkZier skriver:

ALLE REKLAMER!!!

aaaaaaaaaaaaagh jeg haaaader reklamer

Anmeld

15. november 2012

Tøs85

Har i hørt den reklame i radioen omkring et spændende sexliv.. Det er en datingside til utroskab.. DEN KAN JEG IKKE KLARER!! HADER DEN.. Det er indtil videre kun i radioen jeg har hørt den, men nægter at høre den kanal når de spiller den reklame..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.