Hade-reklame!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

M (:

FrkZier skriver:

faktisk.. altså nu sage jeg jo at jeg hader ALLE reklamer - det løgn, jeg er kommet i tanke om en reklame jeg "elsker" den fra Netto med ham håndværkeren der leder efter en ny bobbel til vatterpasset, hvor der kommer to og siger han skal lede ved siden af ventsre hånds skruetrækkeren !!

- DEN griner og over, hver eneste gang

Hehe, det er da også så dumt at det er sjovt.. Vi har også en røgvender, en raftespidser og en spånemagnet til spejder - evige klassikere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg hader reklamer, ALLE reklamer!

Anmeld

18. december 2012

M (:

rikkeregnbue skriver:

Jeg hader reklamer, ALLE reklamer!

Er der slet ingen du kan lide bare lidt?

Anmeld

18. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

M (: skriver:

Er der slet ingen du kan lide bare lidt?

Nej, virkelig ikke... Kan slet ikke komme i tanke om nogen Synes de er VOLD elendige!

Der kørte en reklame for MANGE år siden, og den kan jeg stadig huske. Den var så røv elendig, og den erbare printet på hjernen af mig!

Anmeld

18. december 2012

Blirnokaldrigfru

M (: skriver:

Hej piger, 

hvilken reklame HADER i for tiden? Er der nogen reklamer, der får jer til at krumme tæer eller skifte kanal?

Herhjemme er det reklamen fra Netto, der kan give os begge spat! ej, hvor kan jeg da bare IKKE holde det barn ud, der skaber sig og plager sin mor - bliver helt sur indeni, og hver gang jeg ser den, har jeg behov for at udtrykke hvilken MØGUNGE jeg synes det barn repræsenterer.. 

Hvilke reklamer kan få jeres p*s i kog? 

Leasy reklamerne!! Og så hader jeg ham der Andreas bo , så også hans reklame for den der dvd!! :p

Anmeld

18. december 2012

Blirnokaldrigfru

kriknu skriver:

Urrghh... og den for zalando - den er fin nok i starten... lige indtil de alle sammen begynder at skrige! 

Åh ja den er skrækkelig!!!! :s

Anmeld

18. december 2012

Tulle28

Den fra 3 stjernet salami - den er simpelthen for plat

Anmeld

18. december 2012

M (:

Nej, virkelig ikke... Kan slet ikke komme i tanke om nogen Synes de er VOLD elendige!

Der kørte en reklame for MANGE år siden, og den kan jeg stadig huske. Den var så røv elendig, og den erbare printet på hjernen af mig!

Hvilken, hvilken, hvilken??

Anmeld

18. december 2012

M (:

Frk P. skriver:

Leasy reklamerne!! Og så hader jeg ham der Andreas bo , så også hans reklame for den der dvd!! :p

Jeg hader hans program! Det er SÅ dårligt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.