Anbefal en bank - evt. ''din'' bank?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

MariaKyedDK

Wimmie skriver:

IKKE Jyske Bank i hvert fald! Dem har jeg og de har behandlet os som skidt 

ØV at jyske bank også er ligesom Danske bank

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

FrkZier

MariaKyedDK skriver:

Tak

jamen jeg har selv haft Nordea og har været utrolig glade for dem...  men synes heller ikke de lægger så langt væk fra danske bank med deres regler osv

har ikke selv haft dem, ved bare at min kæreste er utrolig glad for dem, og de hjælper ham altid rigtig meget med hvad han nu end står og skal bruge hjælp til, der har aldrig været problemer ang. lån, renter osv

Anmeld

9. november 2012

2babygirls

MariaKyedDK skriver:

Jeg har lige nu selv Danske Bank, og de gør KUN livet surt for os, og det er jeg meget mildt sagt faktisk pisse træt og ked af. så nu sidder jeg og læser på nordea og sparkassen sjælland, men synes det er umuligt at  vide hvilken bank som GØR NOGET for deres kunder.

så vil i ikke være søde at anfale en bank som I synes er gode... jeg vil INTET positivt høre om Danske Bank, for nok er den positiv for mange, men den har vedgud aldrig været noget for os

så håber i vil hjælpe mig lidt

på forhånd tak

Tit hjælper det at skifte afd.
Nu har vi selv danske bank, men min mand ringer en gang om året og forhandler renter med dem, nu ved jeg ikke lige hvad det er for et lån i har, men så høj en rente er jo svineri. Så ville jeg tage en samtale med dem.

Men ellers er alm brand bank vist nogle søde nogle.

Anmeld

9. november 2012

MariaKyedDK

FrkZier skriver:

har ikke selv haft dem, ved bare at min kæreste er utrolig glad for dem, og de hjælper ham altid rigtig meget med hvad han nu end står og skal bruge hjælp til, der har aldrig været problemer ang. lån, renter osv

ej hvor lækkert

Har heller ikke rigtig hørt noget dårligt om nordea, Kun en gang fra min storesøster faktisk...

Anmeld

9. november 2012

dorthemus

MariaKyedDK skriver:

men nu siger du at det er en netbank, kan jeg så godt have den bank selvom jeg bor i slagelse

Lige præcis prøv at ringe til dem

Anmeld

9. november 2012

FrkZier

MariaKyedDK skriver:

ej hvor lækkert

Har heller ikke rigtig hørt noget dårligt om nordea, Kun en gang fra min storesøster faktisk...

tror faktisk heller ikke rigtig jeg har hørt dårligt om Nordea

- nu jeg sidder og tænker over det, er det da lige før jeg overvejer at skifte derover

Anmeld

9. november 2012

Kay

min erfaring er at der er stor forskel fra fidial til fidial... min mand havde danskebank da vi mødte hinanden... og de behandlede han rigtig dårligt! jeg har altid haf danskebank... og har beholdt den fidial der ligger i min fødeby og de er super søde og der er aldrig problemer...

jeg har hørt meget godt og meget skidt om alle banker...   så mit råd er ligemeget hvilken bank i vælger xå find en fidial der paxser til jer 

Anmeld

9. november 2012

Kay

FrkZier skriver:

tror faktisk heller ikke rigtig jeg har hørt dårligt om Nordea

- nu jeg sidder og tænker over det, er det da lige før jeg overvejer at skifte derover

det har jeg så! rigtig meget!

Anmeld

9. november 2012

MariaKyedDK

Baby2påvej skriver:

Tit hjælper det at skifte afd.
Nu har vi selv danske bank, men min mand ringer en gang om året og forhandler renter med dem, nu ved jeg ikke lige hvad det er for et lån i har, men så høj en rente er jo svineri. Så ville jeg tage en samtale med dem.

Men ellers er alm brand bank vist nogle søde nogle.

jamen ved du hvad jeg var til en times samtale i banken igår, for at høre om jeg kunne få lov at få ydelsesfritagelse her i NOV måned, pga budgetten er bagud med 2000 kr.. og jeg fik de også med til at få min rente ned på 15 % , men så ringede de igår kl 18:00 på min søns fødselsdag, imens vi havde gæster, og sagde : vi kan ikke hjælpe jer - men jeg håber i finder en løsning jeg er så pisse hamrende sur , for nu har jeg i to uger rendt frem og tilbage til banken fordi de skulle have jeg ved ikke hvor mange oplysningspapir og ALT muligt..

men så siger jeg : jamen i havde da lovet mig ydelsesfritagelse i NOV, og nedsat rente til 15% , så siger hun : Nej det har vi aldrig sagt og det havde hun lovet mig fotr mindre end 5 timer siden igår

Anmeld

9. november 2012

M (:

MariaKyedDK skriver:

Jeg har lige nu selv Danske Bank, og de gør KUN livet surt for os, og det er jeg meget mildt sagt faktisk pisse træt og ked af. så nu sidder jeg og læser på nordea og sparkassen sjælland, men synes det er umuligt at  vide hvilken bank som GØR NOGET for deres kunder.

så vil i ikke være søde at anfale en bank som I synes er gode... jeg vil INTET positivt høre om Danske Bank, for nok er den positiv for mange, men den har vedgud aldrig været noget for os

så håber i vil hjælpe mig lidt

på forhånd tak

Jeg har selv Danske Bank, men min kæreste er meget glad for Nordea (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.